Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

(Grunnet mye skriking av JC og Magnus var jeg så ør i hodet at jeg klarte å publisere gårsdagens blogg...)

Litt ekstra søvn og et senere tog gjorde at jeg idag for første gang denne uka følte meg uthvilt idet jeg banket på vinduet til Gamereactors lokaler. To blide kjekke menn i sin beste alder snudde seg og det lange håret til Jon Cato glinset i det lyset lokalet.

Jon Cato åpnet og gav meg umiddelbart en henteseddel til en pakke som hadde ankommet postkontoret. Før jeg hadde satt foten inn døren, snudde jeg meg med en hentelapp fra Sierra. Jeg gransket henteseddelen nøye på vei bort til postkontoret som er rundt et hjørne og over en gate. Rimlig kort gangavstand med andre ord.

Inne på postkontoret var det ikke et menneske, og jeg måtte vente mange minutter før ei dame, som definitivt ikke var i sin beste alder, kom for å ekspiditere meg. Etter et minutt med underskrivt av hentelseddelen gikk jeg ut med en hvit konvolutt på samme størrelsen som et spillcover.

Tilbake på kontoret åpnet Jon Cato pakken som inneholdt to spill, hvorav jeg fikk det ene som jeg i dag skal spille igjennom og anmelde. Og det var ikke Mario Kart 64 jeg fikk for å si det slik!

Jeg startet arbeidet med det alle dansker gjør, nemlig en slurk kakao, før jeg begynte med dagens første oppgave som er å skrive en artikkel. Hvilken vil jeg ikke avsløre, men den kommer i bladet.

Jon Cato og Magnus arbeidet for full guffe i denne perioden, og etter en time eller to, gikk Jon Cato ut en tur og kom tlbake med byens beste kanelboller! Og der får Jon Cato en 10/10, for den var virkelig fantastisk, diger og uten tvil det beste Oslo har å by på. Det eneste minuset var at den ikke var dobbelt så stor!e

Etter en time med å sluke tørsten og fordøye den digre kanelbollen, begynte jeg å teste spillet jeg har fått i oppgave å anmelde. Jeg må få si at sofaen foran tvén virkelig er en av de bedre jeg har testet! Kanskje jeg skal skrive en anmeldelse av den?

Også i dag fikk vi besøk , dessverre kom ikke Martinandresen som jeg håpet på, men det ble en lang og meget hyggelig prat om spill, som faktisk ikke hadde vært temaet i hele dag merkelig nok. Jeg tipper at jon cato blir fornøyd om jeg skriver at han har publisert 10-15 nyheter på nettsiden i følge han, så sjefen har vært kjempeflink i dag!

Det har også Magnus som har 60 timer med et visst spill fremfor seg i kveld så jeg tror han gleder seg til å komme hjem. Ellers var dagen helt strålende med en del spilling og skriving, så nå er det rett hjem til min maskin og sette spillet inn. For i morgen skal jeg skrive anmeldelsen.

Dessverre rakk jeg ikke å ta med kameraet, men i morgen skal jeg få knipset et par hundre bilder og en videoblogg av JC og Magnus. Og beklager skrivefeil folkens, men det er ikke kjempelett å treffe tastene når man sitter skviset inn i vinduet med tre store mannfolk ved siden som alle lukter røyk. Hvorfor er det ikke enkeltseter på tog?

Og til deg Magnus, jeg tar en anmeldelse i morgen etter at jeg har fått et fullt intrykk av kontoret og arbeidsuka. Derfor får du vente en dag til!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Fy søren, jeg misunner deg helt sinnsykt!

Ser frem til bildene og enda en god blogg imorgen ;D
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Misunnelse..

Hvilket spill fikk du? Ikke Mario Kart 64?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
ARRG! Misunnelig her også
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Hahaha, Magnus og JC setter for mange griller i hodet ditt.
Chill hard, man!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Nice, gleder meg til anmeldelsen din
Riddle me this
  • 0
Blir misunnelig hver gang jeg leser disse bloggene dine. Er spent på anmeldelsen din.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Kvidogblek:

Takk for en flott kommentar, og jeg skjønner godt at du misunner meg, for dette er herlig!

Ash Ketchum:

Nei, jeg fikk ikke Mario Kart 64, men anmeldelsen kan du lese innen kort tid.

Eplemos: Godt å vite at jeg strør salt i såret!

Martin a(!)ndresen:

Å være snill er deres metode for å terrorisere et barns sinn!

Ine:

Flott å høre, og den er klar i løpet av morgendagen
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Du har det fint sammen med gjengen der i sør. Det er artig å lese om dine opplevelser og setter stor pris på at du deler dem med oss
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Haha, de kawaii kanelbollene? De er gode!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end. ♥
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!