Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Denne lille konkurransen blir meget lett og premien er etter min mening mer enn verdt innsatsen!

Spørsmålet er: På min blogg "Hva var det jeg sa?" er det et bilde av ei knust bakrute. Hva er merket på denne bilen?

Svarene postes her på denne bloggen, og jeg trekker rett og slett den første som svarer rett. Trekker en vinner senere i kveld 17. mars - 2010

Vinneren velger blandt:
Disaster: Day of Crisis til Wii
Halo Wars til xbox 360
Pure til Ps3
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Wolkswagen? Har ikke peiling på bil, de er kule, men bryr meg ikke så alt for mye.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Trenger ikke så mye peiling på bil på denne quizen er mer bare gjetting vil jeg tro, siden det er et mørkt bildet og de fleste biler har bakrute. "Jeg tipper at det er en audi!"
  • 0
Hakke peil paa bil for fem flate oere, men jeg tipper...volvo?
  • 0
Toyota
"Don't cross the crooked step"
  • 0
BMW
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Ville tippet en Honda
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Er det en Golf?
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Mercedes?
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Mitshubitshi?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Opel?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Er ikke noe poeng i å nevne noe som de andre har nevnt, så jeg går for Peugeot. Det ser ut som om det er en hatchback på bildet der, og Peugeot har en del av de.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Ford
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Flotte greier! Det var noen kreative resonement her. Men det er sant, det er veldig vanskelig å se hva slags bil dette er!

Men det er bakluka på en Mercedes stasjonsvogn, og vinneren er Joeymacflow! Gratulerer så mye
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Gratulerer Joey!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
GRATZ!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
  • Ine
  • Ine
Opel Manta?
Riddle me this
  • 0
Haha, jess! Er interessert i bil så skulle bare mangle, neida..
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Huff Ine, hadde det vært en Opel Manta så måtte jeg ha grått en tår. Min Manta står trygt lagret inne!

Men Joeymacflow må sende meg sin adresse, ellers blir det ikke rare premien!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Hihi :] Mantaene er flotte, men siden jeg mener å huske at du har nevnt en i en tidligere blogg eller kommentar, gikk jeg for den Grattis til Joeymacflow
Riddle me this
  • 0
Gratulerer Joeymacflow!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Veldig godt tiltak igjen Dr Madnar Petrovich

...og gratulerer til Joeymacflow
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!