Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Bare for å gjøre en ting klart med en eneste gang. Jeg elsker å være her og dette må være det kuleste stedet man kan være under arbeidsuke!

Det hele startet i dag tidlig. Da jeg bor i Drammen måtte jeg ty til toget , og jeg ankom hovedstaden etter drøyt 40 minutter på toget. Etter en liten tur i byen og kikking i butikkvinduene til gamestop på Karl Johan, peilet jeg meg inn på lokalet til GR, og etter noen minutter fant jeg fram. Det er ikke bare, bare, å finne fram, faktisk er det ganske krevende. Inngangen ligger nemlig i en slags bakgård som ikke er ordentlig synlig fra veien.
Litt av æren for at jeg fant fram skal google ha for å ha lansert google streetview som gjorde jobben mye, mye enklere.

Da jeg ankom kontoret og banket på vinduet ( de har ikke ringeklokken, de elsker sikkert gammeldagse puzzles) åpnet Magnus, mens sjefen selv, selveste Jon Cato, var like bak meg.
Etter en kort presentasjon og titting i lokalet, satt jeg meg ned og startet å arbeide.

Min første oppgave var å oversette den svenske anmeldelsen av Metro 2033 (jeg hater forresten den spilltittelen), en oppgave som tok noen timer. Under arbeidet tittet jeg jevnt å trutt på gutta foran, som arbeider med nyhetssaker, og utforming av det nye bladet. Det er utrolig rolig og en vanvittig stillhet her jeg sitter!

I skrivende stund holder jeg på med min andre oppgave, som er å blogge om arbeidsuka her. Som mange sikkert tenker så er det vanvittig kult å være her, og dette er uten tvil det kuleste stedet en kan være!

Overraskende nok er også kontoret stort! Jeg hadde ikke trodd et var så stort som det er, og det ligner faktisk på underetasjen til en spillsjappe, med masse plakater hengende på veggene, spill i alle hyllene og en masse GR blader liggende rundt.

Kort fortalt er dette nesten en drøm som går i oppfyllelse, og jeg mener jeg har den kuleste jobben, med de kuleste folka. Jon Cato og Magnus har en humor som hører hjemme i en episode av torsdagsklubben, samt en vanvittig dialog man finner i Uncharted spillene.

FANTASTISK!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Det er det jeg sier. Verdens kuleste kontor!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end. ♥
  • 0
Heldiggriser du og Keycatty, hadde vært kult sjekke GR selv.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Kult at du fikk arbeidsuke i GR Du er månedens leser?
  • 0
Hehe - godt du koser deg Paisley og håper du får en fin uke

Hils gjengen fra det kalde nord da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Du er sååååå heldig!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Det er tidenes kontor Keycatty!

Vi er ordentlige heldiggriser, Uvood

Det vet jeg ikke, The Zelda Guy, jeg har iallefall ansvaret for månedens brev, reaksjoner, forumsnakk og leserbrev

Det skal jeg gjøre Bernt Erik, og de sender varme hilsener her vi svetter på kontoret!

JEG VEEEEET, Markus!

Sjekk også ut anmeldelsen av Metro 2033 som jeg oversatte i dag.
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Det må jo bare være drømmejobben.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
fin jobb! Sitter og oversetter selv, du har värt heldig ettersom du har svensk til norsk. Selv sitter jeg med et EU-prosjekt som skal oversettes fra Tysk til Engelsk..
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Skjer med at alle plutselig har arbeidsuke i GR?

Magnus like macho som du forventet?
Decyfered!
  • 0
Hvorfor ikke meg?!!!!!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Fint å se at du kom inn! Håper ikke søknaden din så heelt lik ut som min
  • 0
Begynner å gråte med tanken på at jeg ikke jobber der. En jobb i Gamereactor hadde vært en stor drøm som gikk i oppfylelse. Kanskje til og med min største drøm. Drømmer veldig om å jobbe i GR eller et annet spillmedie, men om det kommer til å skje gjenstår å se.

Du er utrolig heldig som får være der i arbeidsuka og jeg misunner deg på alle mulige måter. Hvorfor søkte ikke jeg der? Uff, blir depressiv med tanken på at jeg ikke gjorde det.

Var forresten utenfor porten til GR lørdagen for to uker siden. Når jeg først var i Oslo måtte jeg jo se hvilken bakgård de holder til i.

Du får kose deg masse og hilse så det holder til gutta, Paisley.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Gratulerer! Håper du får en flott uke!
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Dette er en fantastisk jobb og en mulighet som sjeldent byr seg. Magnus er uten tvil like hardcore som jeg forventet, men en liten personlighet fra sully i ucharted.

Søknaden ble helt annerledes så ikke vær redd for det F0xhunter, og takk for kommentarer Kuriri og Espectro. Kommer en ny blogg i morgen som er litt mer utfyllende
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Nice! Håper du får en fin uke, mens vi andre dødelige har tyskprøver og norskframføringer
Riddle me this
  • 0
har haugevis med tyskprøve og norskfremføringer neste uke, så skal nyte disse dagene så godt jeg kan!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!