Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det regner
Nystekt pizza i ovnen
"Det regner" sa Ole
Jenter i fleece
Én drøm


Nå har jeg en dårlig nyhet folkens. Dere husker Henrik? Selvsagt husker dere han. Han har jo vært nevnt i mange blogger her på GR den siste tida. Ja, uansett, han Henrik har fått seg en kjæreste nå.


Men ikke gi opp allerede nå. Jeg har en god nyhet på lager også:

Hun er brunette, hater gaming (bortsett fra Wii Sports) og sender kos- og klemz-meldinger hele dagen. Med andre ord, så gir jeg de en uke eller to sammen. Maken til ulike personligheter skal man lete lenge etter. Derfor oppfordrer jeg alle interesserte til å kjempe litt ekstra for å få oppmerksomheten hans.

Ikke gi opp før kampen er over. Kjempe til dommeren blåser i fløyta. Vente til den fete damen synger.

Det sies jo at alle gode ting er tre. Derfor er det passende med en avslutning på denne trilogien om "10 xxxxx min kompis" - få rullført ringen liksom. Derfor er det, både med stolthet og en tåre i øyet, at jeg presenterer siste del av bloggingen om Henriks kjærlighetsliv. Gamere, ta vel imot:

10 grunner for å kjempe om min kompis

1. Han er opptatt
Hvem sier "nei takk" til en ekstra utfordring?

2. Gutten kan dikte
Les de fem første setningene i bloggen. Jeg vet at du ble rørt på et dypere plan. Henrik har nå vist sin sarte side og gjort det klart at han er en følsom ung mann (at diktet ble lagd på nach forrige helg, trenger vi ikke å nevne). Dersom du spør pent, kommer han kanskje til å skrive romantiske sanger til deg, og vakre dikt om deg.

3. Han har byttet de fine rosa boxerne han fikk til jul
Stemmer det. Gutten fant ut at de kostet 299,- og løp nesten til butikken for å bytte de. "Brugår ikkje så møe pengår på bogsår, så åffår ska æ ha så dyræ båksæræ?". Så nå har han en tilgodelapp på 299,- på Carlings. Og som nevnt tidligere, så handler ikke gutten tøy, så tilgodelappen blir garantert din.

4. Han er ferdigutdannet bachelor til sommeren
Tenk tilbake på da du var liten pike og så på "Ungkaren" ("The Bachelor") på TVNorge, og var så misunnelig på hun som vant ungkaren. Nå kan du kjempe om Henrik og vinne din egen ungkar. Will you accept this rose?

5. Han skal kanskje studere i Bergen til høsten
Med andre ord, så er han ikke redd for andre dialekter. Uansett om du er bergenser, nordlending eller rogalending, så har du en sjanse.

6. Han er tydeligvis tøffel
Han har, i alle år jeg har kjent han, vært svær i kjeften. Ingen kvinnfolk skulle forvandle han til tøffel - han som kom til å bære buksa i det forholdet. Derfor er det skummelt å tenke på, men gutten lånte telefonen min da han skulle sende melding til frøkna om middag. Til for store forskrekkelse så jeg at han avsluttet meldinga med "klemz" - med Z ja. Dette hadde jeg aldri trodd jeg skulle oppleve. Så nå kan du forvente deg kozlige meldinger når du ligger i zenga om kvelden.

7. Han har lært nye matretter
Nå kan gutten lage pølse og potetstappe, Fjordlands og tomatsuppe fra pose. I tillegg til Big Grandiosa (stek én Big One og én Grandiosa i ovner, legg de oppå hverandre, og spis som en sandwich). Så nå kan du forvente deg ulike middager i alle fall fire ganger i uka.

8. Penger er for kapitalister, kun papir for han
Gutten har tjent godt på jobben i det siste, så nå har han ikke pengeproblemer (på en stund?). Så lenge han har penger til nye MGS-spill og pokerkvelder med gutta, er han fornøyd. Han spanderer middag, tur på byen og taxi hjem etterpå. Og dette på kompiser som han ikke har sjanse på å "get lucky" med - tenk på hva sjarmerende piker kan oppleve.

9. PS3-en hans er på reperasjonstur
Derfor spiller han Metal Gear Solid for tiden. Så nå kan du få gjennopplevd/oppleve for første gang/slite deg gjennom /osv, hele MGS-sagaen. Fra første Metal Gear til Siste Metal Gear Solid.

10. Det kommer garantert til å snart være slutt mellom han og frøkna han har nå
Derfor kan du få en lett kamp. Vær den som er der for han, som trøster han og sier at alt var hennes feil og ikke hans. På denne måten får du først en venn, og du får bygd kjærligheten deres på noe solid. Plutselig er han "Mr. Right" - og ikke "Mr. Right Now" som tidligere.
Ja, det er meg.
  • 0
Skulle ønske jeg hadde dame :sadface:
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
  • Ine
  • Ine
Sign me up! xD
Riddle me this
  • 0
Ha ha, så genial blogg. Hadde jeg vært jente eller rota rundt på skråplanet, skulle jeg med glede ha slått til ^_^
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Haha, dette har vært en morsom triologi.

Må forresten få prøvd Big Grandiosa snart, høres godt ut.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Nææh! Der lurte du meg jammen meg! Jeg som trodde det var snakk om privatjetflyet ditt! *sarc*

Eneste jeg fikk ut av denne bloggen, bortsett fra ymse lol's, så fikk jeg jævlig lyst til å prøve en Grand-one xD
(AKA: Big grandiosa)
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Jeg må prøve Grand-One en gang..
Love will tear us apart.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!