Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det som er viktig om man skal kjøpe seg en gamerPC nå i dag er å passe på at prosessoren er bra nok og du bør nok opp i quad ja. Det andre du bør tenke på er uten tvil skjermkortet og her støtter jeg uten tvil M95-N95. Det tredje som er viktig er RAM og her bør du minst ha 4GB og det med DDR3. Det fjerde er strøforsyningen og om den takler PC-ens innhold. Her bør du nok vurdere minst 650W slik at du senere kan oppgradere med et ekstra skjermkort og kjøre SLi. Det femte er om kabinettet ditt får tilstrekkelig med kjøling og dette er viktig om ikke inventaret skal gå varmt under spillingen.

Det er ikke enkelt å bygge seg en bra gamerPC og det er noen farer som lurer i bakgrunnen om man skal kjøre de aller beste spillene på maks grafikk.

Ellers har også Noral et godt poeng og har du muligheten til å tjene penger på jobb, så kan nå disse også brukes på en gamerPC

Lykke til med kjøpet uansett hva du går for
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
litt feet men så må du også ha et tastatur, og mus og det beste valget innen mus er Razor og tastatur så burde du gå for Cyborg eller Saitek.
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
The Alexander
Der er jeg uenig. Razer har mange gode muser, men Logitech ikke minst er også veldig gode. Microsoft er etter min mening ikke like gode. Verbatim synes jeg er kjempebra. Cooler Master, Mionix, Roccat, NZXT har alle gode muser. OCZ har vel også gode muser. Når det gjelder tastatur, er det egentlig litt det samme. Jeg synes ikke Saitek er gode å skrive på. Jeg liker veldig godt Logitech sine tastaturer. G serien spesielt.
  • 0
For min del bruker jeg Verbatim Rapier V2 som PC-mus. Ser passe fancy ut, men er den deiligste PC-musen jeg noen sinne har vært borti, pluss at den var billig.

Jeg anbefaler den på det varmeste hvis du vil han en behagelig PC-mus.

http://www.vmart.pk/main/images/rapier%20v2.1.jpg

Får nesten lyst til å bruke den som flashlight^^
  • 0
Jeg har også Verbatim Rapier V2. Den er genial! Bruker den hver dag og elsker den. Det med at scroll hjulet er plasert helt til venstre synes jeg passer veldig bra. Den sitter helt fantastisk i hånden og den har nok med knapper. Presis er den også.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!