Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja endelig etter lang ventetid og et skuffende tidligere spill i serien så er nr 13 ute i butikkhyllene og jeg har vært tidlig ute med å skaffe meg det i dag.

Sitter nå med spillet i min høyre hånd og kan ikke vente til og sette i gang dette nye eventyret til squre enix.
Spillet har ikke fått det beste av karakterer av anmeldere, men det bryr jeg meg lite om.

Det kan umulig være verre en XII, som etter min mening er det verste spillet i serien.
Med den kjedeligste historien som er og oppfinne, og den mest tragiske helten jeg noen gang har spilt.
Kampene var nå bra da, med real time slåssing og sånt, men selv det kunne ikke redde dette spillet fra og bli det sorte får i serien.

Så hva forventer jeg av XIII, jo nydelig grafikk, fete summons, spennende historie, interessante karakterer og en genial slåsse mekanikk.
Det er iallefall det jeg fikk ut av alle videoene jeg har sett.
Skulle selvfølgelig ønsket at det var mulighet for og skifte til japansk tale, men får bare håpe de gir ut en dlc i ettertid
Jeg skal innrømme at jeg har en del forventninger til spillet ja, og jeg bryr meg som sagt ikke om anmeldelsene som er om dette spillet, her gjelder kun min oppfatning av spillet.

Et godt eksempel på det er spillet AVP.
Ble for det meste slaktet av anmeldere og den innfridde ikke det den lovte for de fleste.
Jeg kjøpte spillet og digget det.
Ja den har kanskje en lang vente tid for å komme inn i et game på online men resten gjør opp for det
Det er rett og slett episk første gang du gjør en kill move på noen.
Alle kamertatene mine som har kjøpt det syns det ikke var noe først, men etter de prøvde det fikk tonen en annen lyd
Prøv det dere og iallefall før dere legger en mening på hvordan spillet er.
Kan nevne at det er planlagt et par nye multiplayer baner som kommer ut denne måneden så det blir noe og se fram til.


Ops! falt litt av nå.
Hva var det jeg snakket om igjen....
Ja har som sagt akkurat fått kjøpt meg spillet og kan ikke vente til å få spille....
Så hvorfor sitter du her og skriver blogg på GR spør du....vel
(sukk) på grunn av at ps3 en ligger på rommet der kompisen min sover så får jeg ikke kommet til helt enda.
Har selvfølgelig vurdert og hive han ut, men det er hans rom og hans hus så det kan jeg ikke gjøre det(DAM!)
Så jeg får heller gjøre noe fornuftig i mellom tiden som å spille gitar se på simpsons og se etter ny leilighet.


GHA! vill spille:(

ligger til en link her for de som enda ikke har sett den geniale instruksen på hvordan lage din egen bakgrunn som Fox hunter laget:
Fyren brukte 2 timer på den så den fortjener og bli sett^_^
http://www.gamereactor.no/blog/f0xhunter/

Her er forresten bakgrunnen jeg bruker nå^^
...
  • 0
Det dumper nok ned i postkassa mi i dag. Sporty av deg å legge ut link til Revejegern vår.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Får nok dette postkassen i dag jeg også og gleder meg.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
har skaffet meg det, men sparer det til påskeferien, akkurat nå er jeg alt for opptat med skole og bad company 2.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Spillet eier. Gled deg.
  • 0
Liker det så appsolutt! Har spillt det i 10 timer til nå og er storfornøyd. Det er ikke et 9/10 spill men MYE bedre enn 5/10.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
har nå spilt snart 2 timer og hittil er det meget bra
Selv om det er et par ting som plager meg, kameraet som man må nesten sloss med for og at den skal gjøre det du vill og
Savner også den klassiske victory fanfare
http://www.youtube.com/watch?v=N7tbddRS8lQ

Men jeg er veldig imponert av kampsystemet, grafikken ja til og med stemme skuespillet gjør det bra^^

Jonas:
Når noen bruker over 2 timer pluss gjør så mye arbeid som det fox gjorde så fortjener den og bli lest og sett
Oppfordrer alle andre og legge det til sin blogg en stund fremover

Den er eg enig med lykkedragen^_^
...
  • 0
Hvorfor er du hjemme kvart på ett om ettermiddagen, og hvorfor sover broren din på den tiden av døgnet!?
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Vurderer kanskje å kjøpe dette likevel, bare for å prøve det ut og skjekke om det er noe for meg
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
På tide at collectors edition havner i posten snart.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Nå har FXII endelig kommet og det innfrir så langt, veldig kult fighting system som ikke har sett halvparten av, musikken er super og en søt liten chocobo baby sammen med en fyr som er like morsom som Barret. Men savner den valige fanfaren som du gjør, den nye er ikke dårlig, men hadde ikke gjort noe med litt nostalgia, er du ikke enig?
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Etter all kritikken er jeg veldig positivt overrasket. At grafikken og musikken var bra lå i kortene, men at historien skulle imponere meg eller at jeg skulle like -alle- karakterene hadde jeg ikke forventet. Kampsystemet er noe av det mest intelligente jeg har vært borti; kjapt, strategisk, utfordrende, og borte er alle elementer som kan gjøre turbasert kamp langdrygt og repetivt.

Etter å ha spilt spillet virker også kritikken mot lineæriteten helt urimelig. Det er åpenbart at FF13 handler om to ting; historiefortelling og kamp, og det fungerer veldig bra, så jeg ser ingen grunn til å trekke spillet for noe det ikke forsøker å være. At Metacritic-scoren ikke er på over 90 er blodig urettferdig mot spillet. Det eneste jeg kan trekke på er at kontrollene kunne vært litt mykere når du styrer karakterene rundt, og å snu på kameraet er litt seigt, men det her er kremen av småpirk.
  • 0
Kuriri:
Jeg har fri, er ikke broren min er kameraten min som jeg skrev i bloggen.

Uvood:
Jo er enig med deg der


Er fullstendig enig det du sier her spartakus.
Må si at spillet ble sykt mer interessant etter man fikk den første eidelonen
og kampene ble bare enda bedre.
Er ennå ikke lei melodien som spiller hver gang man går i kamp og den er etter min menning den beste i serien hittil.

Jeg anbefaler dette spillet på det sterkeste til fans av serien.
...
  • 0
Jeg har fått jobb som anmelder, dette spillet er mitt første! Sitter faktisk og skriver anmeldelsen nå. Men FF-musikk i øret naturligvis!^^
  • 0
final fantasy 12 var da ikke dårlig men jeg syntes final fantasy 11 var veldig dårlig
The cake is a lie
  • 0
Ursa:
Grattis som anmelder da=) Ser fram til den^^

Iceman:
Jo den var det
FF11 sier du, hm har ikke prøvd den, siden det er et online spill som man må betal for
Men jeg ser det ikke som et Final Fantasy spill.
...
  • 0
jeg syntes FF12 var en ok spill men Final Fantasy 13 var en skuffelse
The cake is a lie
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!