Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja folkens nå har tiden kommet og Torento har prøvd og prøvd i ukevis men no har det endelig skjedd. The Perfect shave.

Det er en stund siden jeg måtte begynne å barbere fjeset, men hver gang jeg har barbert meg har det dukket opp et sår eller to men ikke i dag. 07.03.2010

Alt begynte når jeg satt på dataen og følte at jeg burde gjøre noe fornuftig for en gangs skyld. Skjegget har irritert meg ganske mye den siste uken så jeg kunne vel like godt kvitte meg med det.
Jeg gikk inn på badet satt vasken på og fant fram barberskummet og høvelen.
Deretter tok jeg å smurte skummet ut over fjeset mitt og det ble perfekt, ikke for lite og ikke for mye. En bra start.
Jeg følte at ting begynte å bli intenst inne på det lille badet. Jeg dro høvelen nedover kinnet og skylte, men når jeg kom til leppen da stoppet alt. Det er nemelig med leppen jeg får flest kutt så jeg måtte være forsiktig. Etter 10-20 minutter var jeg ferdig med leppen
(kanskje ikke så lenge^^)
Jeg gikk videre på andre kinnet det gikk fort ingen problemer, og det samme under haken.
Jeg var ferdig. Jeg vasket høvelen og la den på plass og uten å vite det hadde jeg fått the perfect shave.
Jeg tok en klut og vasket fjeset da jeg plutselig innså at, det ikke var noe som stakk, eller klødde, jeg klarte det og er stolt av det.

Så du skal skjønne det at Torento er ikke så ubrukelig som det virker som. Han kan barbere seg xD
Go ahead, make my day
  • 0
Prøv å få "Perfect Shaves" i en hel måned!

Mission Impossible.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Hehe challenge accepted
Go ahead, make my day
  • 0
Hehehe, kids these days.
Bra blogg da, synes det var morsomt å lese!
Du vet du er drittlei av høvler når du henger jule-ønskelapp til mamma på kjøleskapet der det står "Den råeste barbermaskinen på markede"

Yeah, den med revers og bremseklosser med en nedbremsing på 2 grains! Sildolje påføring i 3 lag og algepulver for bedre ånde! Yep my man, da er du blitt gammel!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Gratulerer!

Og nice bilde
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Som Madnar Petrovich sa: skaff deg en barbermaskin
"You were born free, you got fucked out of half of it and you wave a flag celebrating it." - Doug Stanhope
  • 0
Siterer Noral:
Prøv å få "Perfect Shaves" i en hel måned!



Mission Impossible.


Not really. Får rævspark om jeg ikke har barbert meg perfekt hver morgenen. Dette har pågått i 2 mnd.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
perfekt shave nice always
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!