Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Har forhåndsbestilt ffXII, så den havner i posten neste uke. Resten tar jeg som det kommer.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
FFXIII, God of War og Just Cause 2 er de tittlene jeg SKAL ha denne måneden, Yakuza 3 må jeg nesten prøve demoen før jeg tar noen avsluttning.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Av spillene på denne listen som er tilgjengelige for meg er det bare Pokemon Heartgold som jeg vet jeg skal ha. Hvis det får bra kritikk kjøper jeg meg Red Steel 2 også.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Skal bare ha Red Steel 2 av disse. Det er noen andre som frister, men har ikke 360, PS3 eller en god gaming PC.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Klarer ikke vente til torsdag!!!

Du burde anmeldt Bad Company 2, Bernt. Vedder på at det hadde blitt en MYE bedre anmeldelse!
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
God of War III kommer til å bli så episk rått!
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Det neste spillet som inntar spillsamlingen min er nok God of War III! Jeg har lite penger, MEN siden jeg jobber i spillbutikk så kan jeg bare trekke penger fra lønningen min
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Skal ha Bad Company 2 og Just Cause 2. Også får jeg Final Fantasy av anmelder-jobben min. Forhåpentligvis.

Og du? Hvordan blir det med den Battlefield-eventen?
  • 0
Gleder meg til God of War III. Det kommer nok til å bli et ganske heftig spill. Dessuten ser Just Cause 2 ut som et kult spill det òg.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Meg ergrer det at SW:TOR er utsatt til neste aar,, i aar igjen..
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Gleder meg sykt til God Of War III og Just Cause 2. Har mange penger som jeg har spart til å kjøpe 10 spill!

Så etter det er jeg usikker på
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
denne bloggen frister meg!! SLEMT!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
haha Veske og haha moro da.synes bad company var helt greit. synes mw2 er best men det er min mening
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Skal skaffe meg:
GoW3
FFXIII
Prison Break
og SoulSilver eller HeartGold
Just kill him with your awesome
  • 0
GOW3 og Bad Company 2. Slår til på FFXIII avhengig av anmeldelsene. Fikk iallefall gåsehud av action sekvensene i den ene traileren.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Skal bare ha ett spill denne måneden: God of War III!!!!!!

Har gleda meg i over 3 år. nå er det snart på tide at vi får slaktet noen Guder igjen
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!