Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Er det noen som har bestilt det ennå?
Jeg har vært så heldig at jeg fikk bestilt Trilogy Edition fra Elkjop.no!

Spillet ser helt rått ut, og siden jeg ikke har spilt de tidligere spillene syntes jeg det var greit å kjøpe det selv om det var ganske dyrt 1575!

For i tillegg til God Of War 3 følger det med God Of War 1 og 2 og masse andre ting i en drit fet boks.

Gleder meg sykt. Så mye fett gameplay på gametrailers og det ser ut til å bli det mest episke spillet jeg noen gang kommer til å spille.
Fredrik O.
  • 0
Morsomt å hatt, men nekter å betale over 1600 (ink frakt) for noe sånt. Sinnykt overpriset!
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Hadde jeg hatt PS3 så... Kanskje...
Men vil ikke si at den pakken der er overpriset, du får utrolig mye unødvendig i den pakken! Også ser den kjempe-bad ass ut da!
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Har ikke spilt noen av spillene i serien, men har lyst til å kjøpe God of War Collection og deretter 3'ern. Synd at ingen butikker selger den -.-
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Ser awesome ut ja, men som andre sier, ganske overpriset

BrUS: Jeg har God of War Collection, og de selger det i de fleste Spaceworld butikker som jeg har sett i ;)
"Who believe's in the boogeyman?"
  • 0
Kan du linke til hvor du fant den?
Helt rått!
  • 0
Insane å betale så mye for et spill! Men sikkert et fantastisk spill da. Og du får jo med alle dingsene også
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Det er virkelig ikke så mye som fulger med i denne, man får egentlig bare spilla og boksen...
  • 0
DO WANT!
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul
  • 0
Altfor overpriset, bare tenk så mange andre spill man får for de pengene man bruker på tre spill og en....awesome boks....

Okay, boksen er awesome, men ikke så awesome at jeg punger ut SÅ mye penger for den.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Ser ut som en awesome samling, men jeg har allerede kjøpt Collection og planlegger å skaffe GoW 3 på release (AWESOME). I tillegg er den sykt dyr, Collection + GoW blir på maks 1000 kroner og da blir 1600 litt mye.
Just kill him with your awesome
  • 0
Hviiiis du tenker på at det er 3 spill i esken, og si at de 2 første koster 500kr pr.stk og 3'ern 600kr (sia det er mange som selger overprisa spill nå til dags) da er vi plutselig oppi 1600kr.. så legger man til alt det ekstra som man får med, som sikkert kan også kjøpes på PSN for en slamt.. så er eeegentlig ikke dette så veldig dårlig deal.. syns nå jeg da.. han bestilt den sjøl :p
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Enig med det, samme tenkte jeg når jeg kjøpte det.
Fredrik O.
  • 0
  • Ine
  • Ine
androcker: Du får de to første God Of War-spillene for 249 kroner på Spaceworld i én pakke. Du får også forhåndsbestille God Of War III på elkjøp.no til 449, og da er vi oppe i kun 698 kr; altså en differanse på 877 kr. Ergo, en dårlig deal - prismessig, såklart. Nå vet jeg ikke hva denne pakken inneholder bortsett fra spillene og den boksen, så hvis det er noe kult oppi der er det klart at den kan være verdt det. Men jeg personlig ville aldri punget ut med så mye penger for kun tre spill, hvorav to av dem er gamle spill du kan få meget billig.
Riddle me this
  • 0
Har brukt nok penger på spill i det siste og kommer ikke til å bruke 1600,- bare på ei AWESOME eske. Er flere spill som venter..
  • 0
Tenkte på å kjøpe denne, men kjøpte bare collection. Mye billigere Skal ha GoW3 seinere da ofc
  • 0
ja, siden jeg har de første spillene pluss et psp spill at god of war så blir det bare et kjøp for pandoras box der jeg får alle tingene du nevnte bortsett fra de to andre spillene^^ denne måneden kommer til å bli awesome
  • 0
Detter er helt sykt! Den beste editionen av noe jeg har sett!!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!