Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har alltid vært hardcore fan av selve single-player delen av Modern Warfare, både eneren og toeren. Jeg prøvde så smått onlinedelen for meg selv for lenge siden, men ble så forbanna på alle camperne, flybomberne og granatkasterne at jeg kasta ifra meg headsettet i sinne og sa til meg at nei fanden heller, dette skal jeg aldri gjøre igjen!

Men for tre dager siden endret dette seg totalt. Jeg spilte Left 4 Dead 2 online som vanlig, og kom over noen kule karer. Vi bygde team, ble xbox-venner og fortsatte "praten" etter spillet. (Jeg må få si, xbox live er sosialt på en jævlig rar måte.)
En av dem spurte peng om jeg ikke ville være med å spille litt Modern Warfare 2 online. Jeg sa pent nei, og grunnla dette godt. Men han klarte å overtale meg, og jeg ble med.

Nå er jeg hekta. TOTALT hekta. Jeg har ikke hatt noe liv de siste dagene, og jeg begynner å lure på om jeg burde finne på noe annet. Jeg har kommet meg til level 32 på 3 dager, jeg har sovet lite og vært oppe til 7 om morningen, selv om jeg har vært på jobb stort sett hele uka. Og jeg må legge til, arbeidsdagen etter min første onlineopplevelse gikk til helvete. Jeg var trøtt og sløv, klarte å velte alt jeg kom over ( seriøst, jeg veltet over ALT med føtter og hender og generelt hele meg.)
Mista spill i bakken og trykka feil på kassa og i det hele tatt, var helt borte.

Men det er verdt det.
For steike så morro det er! Nå har jeg blitt vant med taper-camperne. De som kun sitter en bestemt plass og bruker sniperen sin. De som konstant kaster granater. Jeg har funnet lure teknikker, og jeg må få si at jeg har blitt temmelig rutinert!
Nå er det ingenting som kan stoppe meg. Jeg virkelig elsker å spille online nå, og dette skal jeg gjøre til jeg blir lei.

.. Selv om jeg må på jobb til klokka er 12 imårra, kommer jeg nok til å sitte oppe til langt ute på morgenkvisten å spille.

Håper alle her inne har en ellers så fjong kveld, jeg skal tilbake til spillinga!
(Liker dere den nye t-skjorta mi forresten? Se større versjon her: http://bit.ly/dBMwUr
Jeg syns den er så fet at jeg viser den fram til alle sammen.)
Real friends stab you in the front
  • 0
Online gaming = Bra
MW 2 = Ikke like så bra
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Awesome T-shirt
Jeg spiller MW2 ganske mye..Kansje litt for mye også, men det gjør ingenting.. GLHF (BTW, er den smileyen ny elller er det bare meg som ikke har sett den før? )
Fem-stjerners medlem
  • 0
MW2 er dritbra. Et av de mest avhengihetsskapende spilla jeg har spillt tror jeg. Selv om det går ræve så innsisterer jeg på å fortsette til det går bra, og det gjør det Bra blogg foresten

Lagt til 2010-02-26 22:43:
PS: Smiley'en er ikke ny
Carpe Noctem
  • 0
Haha, kjempe kul t-skjorte
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
you are scarry..... mammy ist a scarry girl on the internett xD bare kødder eller
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Oh, plz don't go Zelda on me

Haha. har ikke tall på hvor mange ganger gamingen har gått utover meg. (Fysisk)

Er ikke så lett å hamre med bare 2 timers søvn.
Engang så hadde jeg gamet Left4Dead 2 til klokka 8.
Og jeg skulle jo stå opp rundt 9 tiden.
Det sier jo seg selv at jeg var halvdød.
Kom på jobben og skulle bruke en spikerpistol, klarte å skyte en spiker i arma. (AU!)

Du kan si at jeg ikke fikk bruke den på en stund, broren min nekter meg å bruke farlige verktøy, vis han vet at jeg har sitti oppe på natta.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
MW2 er genialt, men jeg er langt fra hekta. Tar det bare fram av og til i helgene og spiller et par timer før jeg går over til noe annet. MW2 var kulere før, nå er jeg bare drittlei av alt som heter killstreak awards. Blir nesten gal når noen kommer med chopper gunner, predator missilie eller harrier. Det er jo bare bullshit, MW2 hadde vært mye kulere hvis det ikke fantes killstreak awards.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
MW2 må være et av de spillene man blir hekta på mest! Spiller foreløpig bare dette
Help me! D:
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Det er livet til en tro gamer og det kan gå fort at man blir hektet på et spill. Jeg fikk Battlefield: Bad Company 2 til PC og vet selv jeg kommer til slite med tanke på mine begrensninger med spilling i tiden fremover

BTW - anbefaler selvsagt da Bad Company 2 til onlinespilling
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hadde en fyr i klassen som aldri kom på skolen fordi han var helt hekta på CounterStrike og CoD: 4

Vi var heldige om han kom 2 dager i uka
Living so the last night feels like a past life
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!