Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var jeg ferdig med den første gjennomgangen av spillet! det var helt utrolig, jeg har sitti klistra forran skjermen i MANGE timer. Henta spillet, dro hjem å satt det i ps'en før jeg rakk å ta av meg jakka! Mange timer gikk å mange cola bokser og snus bokser gikk med før regnet endelig var over. Dette var jo tross alt bare den første gjennomgangen, mange igjen! det er jo slik at man får et annerledes utfall av endingen utifra valgene (how far you go) i løpet av spillet. bah, fantastisk dag!
hvis noen fortsatt ikke har kjøpt dette spillet, anbefaler jeg på det sterkeste å storme inn på den nærmeste butikken så fort dere kan å kjøpe det!

Har dere runna det enda? hva syns folk?:D
  • 0
Holder på...
Det suger deg inn i storyen på en helt egen måte. Merka ikke at jeg ble hekta.
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Har ikke rundet det helt ennå, men jeg jubler ikke akkurat over dette spillet. Det er et spill jeg har ventet på og det har bare ikke vært det jeg trodde. Er jo mulig at jeg burde lest anmeldelser om dette spillet, men følte det var best å oppleve selv.

Det er en grafikkbombe av et spill, men den knappetrykkingen blir veldig fort kjedelig. Jeg skal gi spillet en ærlig og rettferdig anmeldelse når jeg nærmer meg ferdig.
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Blir gal.. Forhåndsbestilt det for over en måned siden, men kom det i posten i går? Nei da.
Knurr...
  • 0
er litt enig med deg petrovich, det kan fort bli litt irriterende med den trykkinga, å hvis du ikke klarer det så er det feil du ikke kan rette på!
  • 0
Hvor lang tid tok en gjennomspilling?
  • 0
8/9 timer
  • 0
Herlig, da har jeg kanskje muligheten til å spille igjennom det i alle fall en gang ^^
  • 0
Stressa pga. 2012?
Knurr...
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Helt utrolig bra skrevet. Jeg spilte det i lag med en kompis og vi gapet med åpen munn gjennom meste av spillet. Jeg likte hvordan min egen gjennomgang endte, men synes noe var litt trist også, så jeg skal spille det om igjen og se hva andre konsekvenser som forekommer.

Det var så mange gode ideer i spillet, noe som fikk det til å følles som et ferskt eple rett fra kjøleskapet.

Du burde kanskje forresten nevne at ingen burde spoile noe i denne bloggen eller wut?
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Siterer freakinsic:
8/9 timer


Ja.... selv brukte jeg godt opp i mot 12 timer, men nå har jo vi alle forskjellige måter å spille et spill på.
  • 0
mulig jeg tenkte meg lite om, jeg kjøpte spillet å var hjemme rundt fire, så runna jeg det å tok opp igjen kontakt med omverdenen rundt klokka 1-2 på natta
  • 0
Selv begynte jeg på spillet mellom syv og åtte om kvelden, la meg fire om natta stod opp igjen klokken halv ni og spillte til halv tolv.
  • 0
Freakinsic "er litt enig med deg petrovich, det kan fort bli litt irriterende med den trykkinga, å hvis du ikke klarer det så er det feil du ikke kan rette på!" det er jo poenget
  • 0
jeg vet det^^ men jeg mener at det er bra lagd! Meningen er jo at du skal irritere deg over å ta feil valg så du vil gå igjennom en gang til!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!