Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja hva er forskjellen?
utifra det jeg har sett ser begge ut som mafia action/ free roam på 40-50 tallet. så er det egentlig noen stor forskjell? begge er laget av Rocstar så jeg har ikke helt skjønt dette. utifra det jeg har sett ser Mafia 2 sykt bra ut og LA: Noire har et budsjett på 275 millioner. Hva tror dere blir best?

jeg har tenkt å kjøpe mafia 2, men er usikker på LA: Noire.

Bildet nedenfor er fra Mafia 2 og du kan bare se hvor bra det ser ut:)
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Mafia 2 er ikke utviklet av Rockstar. Derfor.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
oja trodde det, 2k zkech lager det, men likevel hva er så stor forskjell og hva gleder dere mest til?
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Uten tvil Mafia 2. Det kommer i hvertfall.

L.A Noire har ligget i skyggene så lenge at jeg stiller meg veldig skeptisk til det spillet.

Og Rockstar er overvurdert foressten...
  • 0
Mafia 2 fordi det vet jeg kommer ....snart
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Siterer mek001:
Mafia 2 fordi det vet jeg kommer ....snart


Er ikke like optimist som deg men.

Mafia 2 helt klart. Eneren var enorm, og utviklerne har brukt 7 år på oppfølgeren og det har mye større budsjett. Se trailere og gameplayvideo. Det er helt enorm. Forvent deg heftig story, bra grafikk, uovervinnelige karakter, fantastisk stemning og overlegen fortellerteknikk.

L.A Noire er jo helt annerledes. Der styrer du en dektektiv som skal prøve å kjempe mot skurkene. Ut i fra screenshots så ser det mye dårligere grafisk ut. Har ikke kommet noe mye info om spillet da.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Mafia 2, elsket forgjengeren så jeg har store håp på dette... sats penga på Mafia 2
My Brain...
  • 0
Siterer Junior Sopranos:
Mafia 2 helt klart. Eneren var enorm, og utviklerne har brukt 7 år på oppfølgeren og det har mye større budsjett. Se trailere og gameplayvideo. Det er helt enorm. Forvent deg heftig story, bra grafikk, uovervinnelige karakter, fantastisk stemning og overlegen fortellerteknikk..

As written above.
  • 0
Siterer Gravkorset:
Citerer Junior Sopranos:
Mafia 2 helt klart. Eneren var enorm, og utviklerne har brukt 7 år på oppfølgeren og det har mye større budsjett. Se trailere og gameplayvideo. Det er helt enorm. Forvent deg heftig story, bra grafikk, uovervinnelige karakter, fantastisk stemning og overlegen fortellerteknikk..

As written above.


Prøver å overbevise ham på en best mulig måte vettu
We could have arranged to have you carried
  • 0
Tror Mafia 2 vil bli konge. Har aldri blitt så inponert over grafikk og lydeffekter på en gameplaytrailer før. Det ser så friskt og nytt ut, og mafiaspill og sandkasse eier jo, så...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
tror jeg ville gått for mafia 2 men noir tror jeg også blir "bra"...
Per aspera ad astra
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!