Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Der plumpet det akkurat inn en mail om at Microsoft har sendt oss et eksemplar av Lips Party Classics, som inneholder en bunke fete partylåter som får liv i enhver fest. Helt sikkert.

Sammen med meldingen lå det også et bilde av coveret, og midt bland de glade ungdommer har det sneket seg inn en ekkel pervo. Se selv da. Blikket godt festa på puppene til hun dama som tar helt av på refrenget. Det ekle gliset, den svette panna, det intense blikket. Det er ingen tvil om hva han her er ute etter.

Han blir i hvert fall ikke invitert på min fest.
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Haha
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Ha ha ha, du har helt rett

Æsj for en ekkel fyr, Microsoft burde photoshoppe han ut
"Yeah, I dare you! Ragequit! Make us both happy!" - Scout, Team Fortress 2
  • 0
Hahahaha! Han frister meg ikke akkurat til å kjøpe spillet (selv om jeg aldri ville kjøpt det uansett)
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Haha! Fy faen At de ikke har reagert på det er jo utrolig
Shitting dick nipples
  • 0
Lyseblå dongeribukse.....urk!

Og en dud som tviholder på mic'en (Ser ut for at han ikke vil dele, nei). Ikke på min fest!
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
De er der for å bli sett på!
...men ikke for den fyren
"So you all wanna be like me, right!? I've got it then! We'll reproduce me throughout all of Japan! All you women out there, come to Takamura! I'll give you my sperm! In twenty years, Japan will be crawling with me! " - Takamura
  • 0
Eid! xD
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
  • Ja-2
  • Ja-2
hehehe. Microsoft Fail
Zaaaaaaaaaaa
  • 0
Hehe
Go ahead, make my day
  • 0
Skjønner eklingen godt jeg, hadde kikka sjøl.
  • 0
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Haha! Der feila visst Microsoft.. xD
Love will tear us apart.
  • 0
Hahaha! Noe av det tåpeøigste jeg har sett
  • 0
Dette bildet ender nesten garantert opp på en eller annen fail-side
  • 0
fra mobilen\n \n Sikkert Bill Gates himself...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
hahahahaha x)
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
"Lys dongeribukse, urk" sier skeptisk heksa. Kåm ån, 90 tallet er jo fortsatt i skuddet!? Men du gikk glipp av Patrick Swayze frisyren, hm?hm?

Men for å kommentere coveret! Kjedelig, her må det litt mer bikinier og tatoos til for at jeg skal kjøpe det spillet!
I don't start trouble.. I finish it!
  • 0
Ser ut som det andre lille ansiktet som stikker fram på venstre sia vil ete mic'en! Haha, å der ser ut som han pervo'en dytter familie juvelene litt inntil låret hennes! Skamme seg!

Bra blogg Lorentzen ;)
I'm no hero, just an old killer, hierd too do some wet-work..
  • 0
Hahaha, bra sett, Jon Cato!
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
  • Los
  • Los
Vel, alle vet at grunnen til at han ikke blir invitert er at dere vil ha klørne i dama selv hehe.
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
han får ikke komme på min fest heller Jon Cato
Per aspera ad astra
  • 0
Humor blogg!
  • 0
  • Suzy
  • Suzy
Det virka som om han aldri har sett puppa før... SÅ STOR, har han i blikke...

Nånei... E skal ha folk som ser på ME og ikke har auan lima fast i detan menna!!!

.....c;")....
  • 0
Haha, hadde aldri kommet til å legge merke til det
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!