Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Og da var jeg tilbake! Det blir vanskeligere og vanskeligere for meg å skrive NMG, først og fremst fordi jeg har SINNSYKT med prøver for tiden, men også fordi dataen min er herpa, og jeg mista alt jeg hadde av filer i samme slengen. Jeg skal fortsette med å gi ut No More Gamers, men jeg håper dere har tålmodighet med meg. Nå har dere jo vært sinnsykt tålmodige med meg, så jeg ser nesten ikke poenget med å si det her... Whatever, la oss bare begynne, shall we?


Kapittel 16: Super Nintendo Bros.

St-Nick trasket gjennom det øde ørken landskapet. Han gledet seg til å møte denne Nintendodude. Ifølge Skeptisk-Heksa var ikke denne fyren til å spøke med. Men han skulle ønske fyren kunne gi en litt mer detaljert beskjed om hvor han ville møtes. "Møt meg i ørkenen" var ikke akkurat veldig nøyaktig.
St-Nick begynte å bli utrolig tørst. Han burde kanskje tatt med seg en vannflaske eller noe før han dro på tur langt ut i ørkenen. Vel, det var for sent å tenke på det nå. Og han viste at han ikke ville dø av tørste heller. Herregud, skulle denne bloggserien slutte med at han døde ute i ørkenen?! Når han tenkte seg om lød faktisk det som en utrolig stor klisjè, akkurat noe sånt forfatteren av dette mølet kunne tenke seg å finne på. Ok, nå begynte han å bli alvorlig bekymret.
- Hei!! Hørte han en stemme rope et stykke unna.
St-Nick løp mot stemmen. Han kunne skimte en skikkelse lenger framme. Da han kunne se fyren sukket han tungt. Fyren var tynn, og ganske høy. Han hadde langt blondt hår og en idiotisk, grønn nisselue. St-Nick hadde egentlig forventet noe litt mer freaky.
- LOL!! Trodde aldri du skulle komme! Fant du ikke veien? N00B!! Lo fyren.
- Eh, er jeg kommet til riktig sted? Er du... Nintendodude?
Fyren kom med en snorkende latter.
- WTF? Hvem skulle jeg ellers være? Mora di kanskje? PWNAGE!! Lo fyren.
- Ja, jeg er Nintendodude, verdens femte beste leiemorder. Sa han plutselig, i en mer alvorlig tone.
- Bra, da vet jeg i det minste at jeg har kastet bort ettermiddagen helt. Men allikevel, hvorfor her? Spurte St-Nick irritert.
- ROFLMAO!! Skjønner du ikke det engang? N00B x 100!! Lo fyren, nå igjen med den samme irriterende stemmen.
- Dette er stedet de tok inspirasjon fra når de laget ørken landskapet i The Legend of Zelda: Ganondorf Jr. Strikes Again!
St-Nick stønnet.
- Ok, du er offisielt den leiemorderen jeg hater mest til nå. Jeg gleder meg til å kutte det stygge fliret av trynet ditt!
Nintendodude smilte mens han trakk på skuldrene.
- Der har vi det igjen... Tror du virkelig at jeg har kommet meg helt hit uten en grunn? Jeg er verdens femte beste leiemorder av en grunn vet du!
St-Nick stønnet irritert.
- Flott, hva skal du gjøre, forvandle deg til en blå kjempe eller noe?
Nintendodude så forvirret på ham.
- W00T?? WTF?!
St-Nick ristet på hodet.
- Glem det.
Nintendodude trakk på skuldrene og tok en liten fløyte ut av lomma.
- Prepare to be PWNED!! Skrek han, og blåste i fløyta.
St-Nick så plutselig solen bli skygget for av en gigantisk flygende skapning.
- Er det en fugl? Er det et fly? Flirte Nintendodude.
- NEI! Det er NINTENDOFREAK!
St-Nick så nå tydelig hva det var. En gigantisk pterodaktyl landet bak Nintendodude og så på St-Nick med sultne øyne.
- Å ja... Han er sulten i dag. På ferskt kjøtt! Gliste Nintendodude.
St-Nick så sjokkert på den syv meter høye dinosauren.
- Hva faen... Mumlet han.
- Hvordan... Hvordan er dette engang mulig!? Ropte han.
- Overasket? Du er ikke den første! Flirte Nintendodude selvtilfreds.
- Broren min er dessverre ikke den skarpeste kniven i skuffen, om han hadde vært det hadde han ikke falt oppi den reaktoren med atomisk avfall. Mutter ble ikke glad, men familie er familie, eller hva? Du hadde vel brydd deg om familien din uansett hvordan de så ut, ville du ikke?
- Familien min er død. Sa St-Nick likegyldig.
- Sucks to be you! Flirte Nintendodude.
- Men slapp av, snart er alt over. Hvis han hva du kan Nintendofreak!
Nintendofreak slapp ut et massivt brøl. Det var så kraftig at St-Nick ble kastet flere meter bakover.
Nintendodude lo en høy snorkende latter.
- Du er helt: "W00T? WTF?" Og jeg er helt: "N00B! PWNED!"
Nintendodude stryk den massive kjeven til Nintendofreak.
- Ok Nintendofreak, its PWNAGE TIME! Ropte Nintendodude oppglød.
St-Nick tente lyssverdet, og så rasende på Nintendodude.
- Nintendodude! Du er en skam for alle leiemordere! Mine forrige motstandere, de var sanne krigere, alle sammen. Men du! Sa han med avsky.
Nintendodude så hånlig på ham.
- Du er ikke en kriger! Du er en skam for deg selv, og alle du noensinne har drept! Du ser på dreping som et spill? Vel, det er GAME OVER for deg Nintendodude!


Kapittel 17: Jonaskram

St-Nick løp mot Nintendofreak med sverdet hevet. Nintendofreak åpnet det veldige gapet og slikket seg om munnen.
- Prepare to be PWNED!! Ropte Nintendodude oppglød.
Plutselig stoppet alle tre opp. Både St-Nick, Nintendodude, og Nintendofreak stoppet opp og så på den sølvhårede mannen som plutselig sto midt mellom St-Nick og Nintendofreak. Han snudde seg rolig mot St-Nick.
- St-Nick formoder jeg? Smilte han. Mannen hadde en klar britisk aksent.
St-Nick sto og så taust på mannen. Det var noe ved ham, noe illevarslende, men allikevel veldig kjent. Nintendodude så irritert på mannen.
- WTF? Hvem faen er du?
Mannen overså ham, og fortsatte med å se smilende på St-Nick.
- Jeg har gledet meg lenge til denne dagen.
Nintendodude gikk fra å være irritert til å bli rasende.
- Hvem faen er det du tror du er?!! Ropte han.
- PWN ham Nintendofreak!
Nintendofreak brølte mot mannen med det veldig gapet.
Mannen snudde seg rolig mot Nintendofreak.
- Kan dere aldri holde kjeft? Spurte han.
Det kom et lysglimt som blendet St-Nick. Da han kunne se igjen så han mannen stå på samme sted, men denne gangen med et gigantisk sverd i hånden.
Nintendofreak laget en rar gulpende lyd.
- W00T? Nintendofreak? Bruttern? Går det bra? Spurte han bekymret.
Nintendofreak laget den gulpende lyden igjen. Øynene hans bulte, og hele kroppen ristet. Han skrek et øredøvende brøl, før hele kroppen delte seg på midten.
Nintendodude skrek, og løp bort til den parterte kroppen til Nintendofreak.
Han snudde seg mot den sølvhårede mannen med tårer i øynene.
- Din... Din jævel!! Din JÆVEL!!! Skrek han og løp mot mannen med hat i øynene.
Mannen sukket lett. Det kom et nytt lysglimt. Nintendodude stoppet opp, og falt på kne.
- W...T...F? Mumlet han.
- W00T...? Er... Er jeg N00B'en? Har... Har jeg... Blitt... PWNED?
Kroppen hans delte seg i to på samme måte Nintendofreak's hadde.
St-Nick sto målløs og så på den sølvhårede mannen. Han kjente noe rart. En slags ærefrykt.
- Beklager det der, hvor var vi? Smilte mannen.
St-Nick klarte så vidt å svare.
- Hvem... Hvem er du?
Mannen humret.
- Kjenner du meg ikke igjen? Nei, hvorfor skulle du det? Jeg er Jonaskram, en glede å treffe deg igjen etter alle disse årene St-Nick. Jeg har gledet meg lenge til denne dagen. Dagen da jeg endelig treffer deg igjen, St-Nick.
St-Nick så irritert på ham.
- Jonaskram? Vel, Jonaskram, kan du kanskje fortelle meg hvorfor du drepte motstanderen min?
Jonaskram smilte.
- Ah, jeg beklager så meget. Jeg skjønner at du ville ære motstanderen din med en verdig død, men je-
- Hva faen prater du om? Ropte St-Nick irritert.
- Den fyren var en av de største rævhølene jeg har møtt, jeg har aldri hatt så lyst til å drepe noen! Og du tror du bare kan drepe fyren uten at jeg skal ha noe problem med det? Hvem faen tror du at du er!?
Jonaskram ristet oppgitt på hodet.
- Jeg kan ikke fatte hvorfor de valgte deg.
St-Nick så forvirret på ham.
- Valgte meg? Hva faen er du prater om?
Jonaskram smilte.
- Det spiller ingen rolle. Alle spørsmålene du måtte ha vil bli besvart i det neste livet.
Han trakk det gigantiske sverdet.
- Og så fort jeg har drept henne vil alt sammen endelig være over...
St-Nick rygget bakover. Han hadde ikke vært så forvirret siden Kaze hadde sagt han var usikker på sin egen seksualitet.
Han ristet på hodet og trakk lyssverdet. Han skjønte ikke en dritt av hva det var han bablet om, men dersom denne fyren ville slåss skulle ikke han nekte ham det!
- Kom igjen! Ropte St-Nick og løp mot Jonaskram.
Plutselig hørte de lyden av en motor. Jonaskram og St-Nick snudde seg mot der lyden kom fra og så en Jeep komme kjørende mot dem.
- Faen! Hvorfor nå!? Snerret Jonaskram.
Han så på St-Nick med et bistert utrykk.
- Jeg må dra for nå, men vit dette St-Nick. Sa han med en rasende stemme.
- Jeg vil oppsøke deg igjen, og når det skjer, er livet ditt over. Farvel... For nå.
Det kom et lysglimt, og når St-Nick kunne se igjen var Jonaskram borte.

- Gratulerer med seieren din St-Nick! Ropte Skeptisk-Heksa muntert mens hun gikk ut av Jeepen.
- Jeg visste du hadde det i deg! Smilte hun til ham.
St-Nick så fjernt framfor seg, fortsatt usikker på hva som egentlig hadde skjedd.
Skeptisk-Heksa så surt på ham.
- Hallo? Er det noen hjemme?? Sa hun og banket St-Nick i pannen.
St-nick ristet på hodet. Uansett hva det ver som hadde skjedd i stad kunne det vente.
- Unnskyld, hva sa du? Spurte han.
- Jeg bare gratulerte deg med seieren din St-Nick. Smilte Skeptisk-Heksa.
- Du vet... sa hun, og knepet forsiktig opp en knapp på blusen.
- Alt dette blodbadet gjør meg ganske... Påtent.
St-Nick sperret opp øynene, og kjente neseblod renne i strømmer fra nesa.
- Kødder du!? Jeg er klar her og nå jeg baby! Ropte han oppglød.
Skeptisk-Heksa flirte et hånlig flir og knepet igjen blusen.
- Sorry, men vi har en avtale, husker du?
Hun flirte.
- Ikke før du blir nr. 1, ikke sant? Det var ditt eget forslag til og med! Synd, for jeg er sååå tent akkurat nå! Flirte hun.
St-Nick så irritert på henne.
- Ja, ja, ha ha fuckings ha. Bare gi meg navnet på min neste motstander.
- Som du vil. Smilte Skeptisk-Heksa.
- Din neste motstander er Australias beste leiemorder. Han har blitt leid inn av den amerikanske hæren ved flere anledninger for hans ufattelige evner i kamp. Han er... KiDD!
- KiDD?
- I KiDD you not... Sa hun tørt.
- Beklager, han ba meg si det der. Sa hun rødmende.
- Uansett, han krever 11 944 dollar for å møte deg.
St-Nick flirte.
- Det var da et pussig tall.
Skeptisk-Heksa ristet på hodet.
- Egentlig ikke, hvis A=1, B=2, da er KiDD = 11 944.
- Wow, tusen takk for den spennende leksjonen lærer... Sa St-Nick.
- Har du noengang hatt fantasier om å gjøre det med læreren din, St-Nick? Spurte Skeptisk-Heksa med en mørk sensuell stemme.
- Jeg har noen kostymer hjemme...
St-Nick kjente neseblodet renne i fosser ut av nesa.
- Kan du drite i å gjøre det der!? Ropte han rasende.
Skeptisk-Heksa lo.
- Unnskyld! Smilte hun.
- Jeg ringer deg så fort jeg har pengene, ok? sa St-Nick mens han tørket vekk det rennende neseblodet med ermet.
- Ok, snakkes. Smilte hun.

St-Nick trasket hjemover med mange ubesvarte spørsmål. Hvem var Jonaskram? Hvorfor ville han drepe ham? Hva mente han når han sa at "de hadde valgt St-Nick"? Og hvorfor hadde han stukket av når Skeptisk-Heksa dukket opp?
Han ristet på hodet.
Uansett hvem Jonaskram var kunne han ikke la det konsumere ham. Han måtte ikke miste syn på hva som var viktig, nemlig å gjøre det med Skeptisk-Heksa. Og for å kunne gjøre det, hadde han fortsatt fire motstandere igjen å beseire.
- KiDD, jeg håper du er klar. Gliste han.
- Du er neste.


Og det var det for denne gang. Som vanlig, om dere har noe dere vil gi konstruktiv kritikk på, så setter jeg pris på den. Vil St-Nick klare å besiere KiDD? Vil han noengang skifte klesstil? Er Kaze trygg på sin egen seksualitet? Alt dette og mer i neste No More Gamers! Peace out!


Bildet viser Nintendofreak:
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
morsomt som vanlig, håper du kommer med neste del snart.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
GENIALT! Drømmer om å bli med i serien engang!
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Haha, Nintendodude var jo dritmorsom!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
HAHHA!LOL POWNED NOOB!Genialt og bra og drit bra osv. del!
"Doh!"
  • 0
Kan jo røpe såpass som at jeg er STRENGT heterofil. Men det var en himla morsom vits! Bra skrevet!
  • 0
The Legend of Zelda: Ganondorf Jr. Strikes Again! Hjelp! Tror jeg lol'er meg ihjel her.

Dritmorsomt , dette..vi er jo alle helt sprengt i hodet...genialt? Absolutt..genialt gøy!
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
KiDD blir ikke 111 044, det blir 110 944/11 944. n00b!!!

Nok en utmerket del, Dr!
"Give a man a fire and he's warm for a day, but set fire to him and he's warm for the rest of his life." - Terry Pratchett
  • 0
W00T?? ROFLMAO, u r da N00B!!

Eller kanskje ikke...
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
I KiDD you not... that made my day... seriously!

Ellers hadde du få Skrivefeil, men en del andre slurvefeil i teksten. F eks: KiDD ikke blir 111044, men 11 9 4 4, eller: "Uansett hvem Jonaskram kunne han ikke la det konsumere ham." Mangler du ikke "Var/er" der?

Uansett. Du skriver historien ganske hemningsløst og fritt, og det liker jeg! Jeg elsker virkelig skildringene dine av personer, kamp etc.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Synes måten du portretterer leiemorderne som diverse spillfigurer, i dette tilfellet Nintendofreak som Ridley, er jækli genial! Aner jeg at Jonaskram er litt inspirert av Sephiroth?

Humoren sitter som støpt, og du holder de grammatiske feilene på et minimum. Hvis jeg skal komme med noe konstruktiv kritikk kan jeg vel si at det blir litt irriterende med den eksessive banningen i lengden, og det var litt for få avsnitt. Episodestrukturen har også begynt å bli litt for lineær, men med tanke på spillet serien baserer seg på er det jo ganske så vanskeligt å unngå. Uansett, det drar ikke ned på kvaliteten til bloggserien i sin helhet, I'm just nitpicking.

"St-Nick kjente neseblodet renne i fosser ut av nesa."
Trakk virkelig på smilebåndene der!
Keep up the good work!
"We have grown, but there is still much to be done. Many live in the darkness that must be shown the way. For it is the dawning of a new day."
  • 0
NOOOOOOOOOO, jeg faila D:

Og nå drar vi fram nerden i meg. KiDD blir, hvis man bruker systemet til skeptisk-heksa, 1584, ikke 111044, som du sier
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
1584?? Er du sikker?

K=11
i= 9
D=4
D=4

Sammenlagt: 11 944. Jeg dreit meg litt første gangen, jeg vet, jeg er en N00B...
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Men er ikke 11944 dollar litt lite? xD
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Joda, men penger er ikke noe problem for disse folka! De svømmer i penger alle sammen, den eneste grunnen til at de i det hele tatt krever penger er rett og slett fordi de kan. Og det viktigste for KiDD er navnet hans, og han bruker enhver anledning til å spre navnet sitt videre på en eller annen måte.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Haha, fortsatt morsomt å lese
Love will tear us apart.
  • 0
nice forklaring
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Det her er standard algebra, gutt! Flere variabler uten noe regnetegn mellom hverandre skal multipliseres med hverandre.

11x9x4x4=99x4x4=396x4=1584

Nemlig.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Joda, men når du får en kode hvor du skal oversette hvert tall til en bokstav skal du jo ikke gange alle bokstavene, skal du?
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Egentlig ikke, hvis A=1, B=2, da er KiDD = 11 944.

Det står ikke noe om noen sånn kode.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Nei, men lekte du aldri agent som liten, hvor du og vennene dine sendte koder til hverandre forkledd på forskjellige måter, noen var slik at du bare skulle lese hver andre bokstav, noen var skrevet baklengs, og noen igjen var tallkoder. Ikke vondt ment, men du har litt for mye mattekunnskap for ditt eget beste.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
  • KiDD
  • KiDD
Dette er vel den morsomste delen i serien! Kan bare si at jeg digget karakteren til Nintendodude, og det var en genistrek å gjøre han og Nintendofreak brødre. Skulle ønske de ikke døde så fort. Jeg datt nesten av stolen når jeg leste om brødreparet!
Hadde også en liten følelse av at Jonaskram kom til å være NMG sitt svar på Henry.

Men damn, er jeg med i neste del? Awesome! Elsker personligheten du har gitt karakteren min allerede Du gjør det jo bedre enn jeg gjør selv.XD
If you think that's bad, you should read the rest of my posts.
  • 0
Haha, veldig god del med mye genial humor. Elsker måten du skriver på. Forresten, takk for en herlig karakter. xD
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
@dr peace: Jo, men da kunne jeg ikke algebra. Tror forresten ikke jeg noensinne har brukt den koden der uansett.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!