Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I går formiddag dukket det opp et etterlengtet spill her i redaksjonen. Richard har fått den store æren av å anmelde det, men før han kom og plukket opp debug-maskin og spill måtte vi ta en liten prøverunde her på kontoret. Og under kan du se hvordan det så ut når Magnus satte seg ned med kontrollen i hånda.

Hva spiller han? Vi kan ikke lokke med noen store premier denne gangen, men heder og ære til den første som gjetter riktig!

/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
  • Ine
  • Ine
The Last Guardian?
Riddle me this
  • 0
God Of war III vell.
  • 0
Det der er så jævlig Trico x)
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Tipper på God of War III Hvis det viser seg å være Kratos episke avslutning, da kan Richard ende opp med å få et uønsket besøk...
  • 0
Gjetter på God Of War 3
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
God of War 3
  • 0
Jeg tror det er God of War 3
  • 0
Hmm. Gjetter God of War III.
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Troooor det kanskje er God of War III?
  • 0
Ser ut som Kratos henger i en fugl. Så det trikset på en gameplay film.

Men, det kan jo også være noe annet. Men GoW3 er nå min tipping.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Nå tipper jeg vilt her altså(så det er definitivt ikke riktig) og det jeg tipper er Splinter Cell conviction.
  • 0
God of War... 2!!!! O_o
:D <3<3<3
  • 0
Jeg aner virkelig ikke..med tanke på at jeg ikke har spilt God of War og at det er en stund til Final fantasy kommer.. I don't know.

Går Magnus alltid med lue?
Go ahead, make my day
  • 0
God of war 3.
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0
Tipper The Last Guardian.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg tipper god of war 3. ikke fordi de andre tippet på det. jeg er en ekte spillekjenner
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Med tanke på PS3'en som står der, så gjetter jeg God of War III.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Birdwatchers 2010?
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Final Fantasy XIII? Gidder ikke gjette God of War 3 nå som alle andre har gjort det.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
med tanke på at god of war 3 er 25 dager unna så tviler jeg sterkt på at det er god of war 3....

så jeg tror at det er Final Fantasy XIII
  • 0
Monster hunter tri
Now im getting pissed off!!!!
  • 0
Charterfeber- The Game...
Fem-stjerners medlem
  • 0
Skillmarsen: Jon Cato skrev en blogg for en stund siden at FF XIII hadde dukket opp i postkassen, så det er det ikke.

Ikke utenkelig at Gamereactor har motatt anmeldelseskoden til God of War III. Det har vært flere rapporter på nettet om at andre også har motatt spillet.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!