Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Stemte på dere ;D

Lagt til 2010-02-19 18:49:
Hvem fortjener prisen mer enn denne fantastiske mannen?! Den slemme mannen på Game som nekta meg MW2?

Nei, jeg tror du vinner dette velfortjent
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Håper dere vil vinne denne gangen også, dere fortjener det. Gratulerer både Gamereactor og Bernt Erik
  • 0
Gratulerer så mye Bernt! Ingen andre fortjener denne prisen mer enn deg - det er i allle fall sikkert og visst.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Gratulerer Bernt Erik
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Håper dere vinner igjen Dere gjør en utrolig bra jobb^^
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Gratulerer
Hansi
  • 0
Gratulerer Bernt
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Gratulerer Bernt! Det er så absolutt fortjent!
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Tusen hjertelig takk folkens Det har vært litt av en dag og det har ikke helt gått opp for meg det som har skjedd. Har vært rørt til tårer i hele dag over kommentarer, telefoner m.m. Jeg er utrolig takknemlig for alle som har stemt på meg og klumpen i halsen fikk virkelig godt fotfeste da jeg leste denne teksten til Jon Cato i tillegg

For å si det rett ut - jeg er helt satt ut og har slitt med å finne ord på denne nominasjonen.

En ting er i alle fall sikkert. Dette er bra drivstoff for meg og jeg vil gjøre alt som går an til å formidle til alle at spilling er sunt og bra for alle og enhver uansett alder.

I helgen skal jeg fortsette mitt korstog ovenfor skolene, barnehagene og foreldrene hvor jeg anbefaler spill for de yngre. Dette er noe jeg liker og det gir meg mye og holde på med.

Så livet er kjempemoro for tiden samtidig som jeg koser meg godt i Gamereactor sammen med Jon Cato, Magnus og Line samt resten av gjengen i GR. Skal heller ikke glemme Claus og Morten Reichel som er hjernene bak Gamereactor

En riktig god helg til alle sammen og tusen hjertelig takk igjen
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Bernt Erik er en person som er sosial med alle oss medlemene her på GameReactor , når man skriver blogg så kommenterer han ofte,og han er en veldig veldig sosial person,som har fortjent prisen.

-The Alexander-

Lagt til 2010-02-19 22:59:
å jeg stemte på deg og GameReactor
Hell i spill, uhell i kjærlighet. Hell i Kjærlighet, Uhell i spill. Uendelig Sirkel
  • 0
Dette er stort! Gratulerer, Bernt!
"Handles like a tank. Hits like a tank. Basically, it is a tank. It just looks like a van..."
  • 0
Ingen tvil om at Bernt Erik er en vaskeekte ildsjel, og han fortjener den prisen samtidig som GR fortjener prisen for årets spillmedie.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Hvis ikke du vinner kommer jeg til å... rive meg i håret og skrive et sint klagebrev til de som deler ut gullstikka.
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
Så absolutt fullt fortjent. Det skulle vært flere Bernt Erik'er i dette landet. Da hadde det skjedd mye positivt på alle landets fronter for spillinteresserte, det er iallefall sikkert.

Krysser fingrene for deg, Bernt!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
gratulerer så mye bernt
Per aspera ad astra
  • 0
Vell fortjent! Har alltid syntes Bernt har vært så hyggelig! Gratulerer!
They told me: Son, you're special, you were born to do great things. You know what? They were right.
  • 0
GRATULERER BERNT ERIK!!!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Gratulerer BE! Håper på de beste resultater
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
Gratulerer Gamereactor!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Bernt Erik fortjener denne prisen så absolutt! Jeg håper at GameReactor vinner begge prisene, for de fortjener begge noe sinnsykt.
  • 0
Tusen hjertelig takk for alle gratulasjoner. Jeg er mektig ydmyk over at så mange støtter meg og jeg er dere evig takknemlig

Det er heller ikke lenge til Gullstikka og jeg jobber febrilsk på å komme meg nedover. Kanskje blir det min tur til å ta en road trip sammen med venner

Har i alle fall fått høre at mange vil møte meg og det er kjempekoselig synes jeg
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!