Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

først trenger jeg deres hjelp med ider og alt det dere der som jeg skal prøve og slippi ut og vis det blir masse skrive feil så skal jeg ta det i word eller så håper jeg om noen av dere på Gr som kan ta litt ansvar og kansje hjelpe meg litt men det var min ide siden alle klager om . eller , og alt den driten så komm med ide får jeg har veldig lyst til og starte en blogg serie så start Debatt;)
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Min kreativitet er begrenset, så jeg kan ikke gi noe særlig med idéer, men jeg er for at du skal lage serien. Det kan bli gøy
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Jeg foreslår at bloggserien handler om en fyr som vil skrive bloggserie, men som ikke vet hva han skal skrive om. Tilbakemeldingene fyren får i historien er svært kritiske og mange sier at bloggserier er oppbrukt, og dermed slutter fyren å skrive flere bloggserier.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
jeg vil jo bare prøve og bli litt popilær her på Gr da:/ pluss og lage det får moro jeg trenger et tema som jeg kan eksempel jobbe med^^
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Jeg har en bloggserie på lager, men jeg holder den til meg slev inntil videre. Visst du virkelig vil skrive noe så må du bare bruke litt mer tid på det, og så kommer du nok på noe til slutt.

Men om du skal skrive en bloggserie så må du skrive bedre. Jeg vet at du har dysleksi, men det blir veldig vanksleig å lese en hel historie om du ikke får noen til å se over det først.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
det er derfor du kommer in Nintendodude så kan du hjelpe meg litt med skrive feilen?
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Vær så snill å la vær...
Blogger er dritkult, men bloggserier er jeg så sinnsykt lei av. Også er det så slitsomt at du må ha lest de forrige delene for å kunne lese de senere bloggene i serien...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
jeg prøver P-dude får de jeg vil se om jeg liker det og alt det så jeg skal prøve
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Siterer alebre:
det er derfor du kommer in Nintendodude så kan du hjelpe meg litt med skrive feilen?


Sorry, det gidder jeg ikke.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
men det er ider eks jeg trenger bare en navn eller noe lignene ikke noe negatift eller noe sånnt

Lagt til 2010-02-17 20:52:
da tar jeg in i word skam deg nintendodude
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Skamme meg? Jeg er ikke forpliktet til å hjelpe deg. Jeg har viktigere ting å gjøre.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
jo da i am your baby xD ler høyt/og litt ondt
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Ta med meg!

Zafford the evil emperor of dark power ++++ something.


http://bildr.no/view/590991


Begynn å skriv nå.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
hmm jeg skal ta med de fleste med i Gr så du får sikkeret en plass i serien;)
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Dark Emperor or no deal.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
slapp av Zafford jeg vil høre flere idere først
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
F. eks. ta en spillserie eller film du liker og rapp ideen
Living so the last night feels like a past life
  • 0
JoEy_Odd vi får se men en tittel eller noe ligne hadde vært bra får da har jeg noe litt og gå etter;)
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Det lyder en episk saga om en stakkars liten gutt som satt på rommet sitt å tenkte om å lage en bloggserie.

Gutten hadde masse idéer, men han kom aldri frem til noe som han syntes var noe som gikk over 10 blogger+

Han satt seg ned og skrev litt her og litt der, han publiserte bloggen sin og var storfornøyd.

Dagen etter omkom gutten

(Fasit: Bloggserier SUGER og alle som prøver å starte en slik trend kan gå å henge seg selv, før noen andre kommer på døra dems)


Du har ikke akkurat så veldig mye "rep" på GR med alle disse negative kommentarene om fryktelig dårlig skrivefeil, til å være dyslektiker tilogmed.

Dermed tror jeg ikke du vil få så veldig mye mer "rep" på GR av å lage en bloggserie (som er tabu for tiden) og skrivefeil (som alle burde klare å jobbe litt med).
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Noral: vær gang når du komnetere er det eneten ikke noe med tema i det hele tatt eller så er det bare en frekk eller spydi kommentar vis det er det du tenker hele tiden så la vær og komenter jeg bygynner og bli litt sur det du kommentere så stopp og skriv frekke kommentare det hjeller ikke bare deg men andre.
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Noral: Hver gang du kommenterer er det enten ikke noe med tema å gjøre i det hele tatt, eller så er det bare en frekk eller spydig kommentar. Hvis det er det du må gjøre hele tiden, så la vær å kommentere mine tekster. Jeg begynner å bli litt sur av disse kommentarene. Så stopp og skriv frekke kommentarer, det gjelder ikke bare deg, men andre også ;)

Der var jeg snill? Jeg rettet teksten din.
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Alebre: Noral har jo rett...
Vi respekterer dysleksi, men med alle som hater måten du skriver på så tror jeg ikke at du vil kunne få fram så mye, i tilegg til at de fleste bare vil henge seg opp i språket. Du har ikke så mye "rep" som Noral sier.
La denne ideen ligge. Bloggserier er gørrkjedelig uansett...
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Antall bloggserier har riktignok dabbet av litt de siste månedene,
men er det fremdeles noen som leser de?

Personlig har jeg ikke lest noe mer enn første del av de fleste.
Mange blir aaaaaaaaalt for lange.

Missforstå meg rett.
Jeg har ikke noe imot dem, det er jo et valg for hver av oss å lese dem eller ei.
Men hvis du skal begynne en, bør du finne noe folk virkelig syns er intressant.
Og ikke dra det for langt.
  • 0
Er nok ikke god på retting, så noen andre får ta jobben.
  • 0
Jeg synes ikke du skal skrive bloggserie.

1.Bloggserier er kjedelige(Prove me wrong)

2.Det vil bli veldig vanskelig å lese når det er så mange skrivefeil(JA, jeg vet du har dysleksi)

3.Når du blir så irritert over et par negative kommentarer er du ikke klar for internett(Hvis du ikke takler det kan du bare gå og grine IMHO)

ÅH BTW: Nintendodude har helt rett..Det er ikke hans jobb å rette dine tekster
Fem-stjerners medlem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!