Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sjekk ut alle delene i blogg registeret mitt: <a http://www.gamereactor.no/profil/Crazy+Eyed+Gamer93/?do=blog

s

Eivind's (meg) forelskelse av sjokolade vil aldri stoppe, forhåpentligvis. Hans fantastiske kjærlighet inspirerer han til å formidle hans smaksløker med GR befolket! Derfor har han startet en helt ny blogg serie, "Evind anmelder sjokolade!". Her gir han korte og kritiske anmeldelser av forskjellige sjokolader, gamle kjente eller ferske "fresh-man's".

Freia Melkesjokolade: Kvikklunsj

Denne sjokoladen er helt ny. Jeg oppdaget denne gjennom en annonse i avisa, og ble fort lysten på litt sjokolade! Melkesjokolade og Kvikklunsj er 2 av Norges mest kjente sjokolader, og jeg var veldig spent på denne.

Freia Melkesjokolade:Kvikklunsj har en del problemer jeg først må få klarert. For det første så føles blandingen litt svakt utført. Det smakte først ut som Kvikklunsj med mindre kjeks, mere sjokolade. Den autentiske Kvikklunsjen er ikke helt der, og den får ikke helt frem det som er virkelig spesielt med Kvikklunsj og Freia Melkesjokolade.

Det kan høres ut som jeg ikke helt er fornøyd med denne sjokoladen, men det er faktisk en ting ved den som redder den litt! En klype med salt er tilsatt, noe som får frem en fantastisk deilig smak. Sjokoladen får en veldig avhengighetsskapende smak lik den i Walters Mandler og Daim varianten. Konsistensen er som forventet, lett tyggelig og crispy.

Dette er absolutt ikke en dårlig sjokolade! Den er faktisk veldig god, og det er alltid gøy med en ny type blanding! En ting jeg må nevne dog. Første gang jeg smakte på sjokoladen var jeg faktisk ikke så begeistret. Jeg vet ikke hva som skjedde, men jeg følte at jeg måtte smake på sjokoladen en gang til. Jeg må fortelle at etter andre smaksprøve var jeg uhyre mer fornøyd!

Konklusjon:

Freia Melkesjokolade: Kvikklunsj mangler litt den autentiske kvikklunsj smaken. Den sliter litt med å få frem det spesielle i både melkesjokolade og kvikklunsj. Ved første smak, kan det kjennes ut som kvikklunsj med mindre kjeks og mere sjokolade - men fear not! Sjokoladen har den avhengighetsskapende smaken Freia er kjent for! Veldig god!


+: Det tilsatte saltet gjør sjokoladen strålende god! Veldig god som en knaske sjokolade!

-: Mangler den autentiske Kvikklunsj smaken. Får ikke helt frem det spesielle ved Melkesjokolade og Kvikklunsj.

9,1/10

Edit: Dette var det beste bildet jeg fant.. neste gang tar jeg bildet selv >.<
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Å det er en god sjokkolade Kjøpte en i går og tenkte: Jeg vet at denne sjokoladen blir den neste Crazy Eyed Gamer93 anmelder
  • 0
En god anmeldelse, men kanskje litt kort.....

Har ikke smakt denne her, men holder meg heller til Stratos jeg
Living so the last night feels like a past life
  • 0
Har ikke smakt denne jeg, men jeg har hørt den er god. God sjokolade anmeldelse, fortsett med dette!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Handsomenisse - Er du galen!

Denne sjokoladen er det beste som har detti nedi huet på en Freia arbeider. Dette er den mest digge sjokoladen noen sinne.

Jeg har spist 3 plater hver eneste dag i en hel uke nå.

Karakter: 11 / 10
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0
Men som jeg har sagt før. er det ikke melkesjokolade rundt kvikk lunsjen fra før? jeg ser ikke poenget med denne sjokoen. kjøper heller en non-stoppose
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Helt enig med Noral! Denne sjokoladen må være noe av det beste Freia har laget på lenge! (Ihvertfall siden Walters!) Det lille drysset med havsalt virker bare som en genistrek!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siden det er tilsatt en liten ekstra dose med salt, så lurer jeg på om den smaker litt som Smash. Gjør den det?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
nintendodude: Ikke helt, men den har den samme effekten! Veldig avhengig
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Så ligger Freia sine plater på cirka 30 Kroner nå Holder meg heller til firepakkers kvikklunsj for 25 kroner
  • 0
30 kr? Her i Ålesund koster de ca. 20 - 25 kr
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
den koster 25 i Oslo.
  • 0
Smakte den for første gang i går. Utrolig god melkesjokolade^^
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
I neste anmeldelse kan du kanskje ta med hvor mye sjokoaden koster
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Har ikke spist noen form for godteri i snart 3 år nå
"So you all wanna be like me, right!? I've got it then! We'll reproduce me throughout all of Japan! All you women out there, come to Takamura! I'll give you my sperm! In twenty years, Japan will be crawling with me! " - Takamura
  • 0
ViperFakeCasting:
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Siterer Crazy Eyed Gamer93:
ViperFakeCasting:



Love dont hate.


Den sjokoladen er god, men det er ikke akkurat på grunn av selve kvikk lunsjen som de stappa oppi den.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
HATER kvikklunsj!

Men en god anmeldelse var det ;)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
som om jeg skulle sagt det selv, den mangler den vanlige melkesjokolade smaken!
  • 0
Har ikke prøvd Freias melkesjokoladevariant av Kvikklunsj ennå, men synes selve ideen er helt på trynet...

Kjeksskjokolade i skjokolade..? Kunne like så godt være en 200 grams plate med vanlig kvikklunsj spør du meg.
God anmeldelse Crazy.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Kan du anmelde Cuba en gang? Har liksom aldri tørt å tatt sjansen. Det kan være god, eller den kunne floppe. I tillegg er det 12 kroner vi snakker om. Det er alt for mye som står på spill, så jeg tør ikke å ta noen unødvendige sjanser. Så kunne du testet den først?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
nintendodude: Den sjokoladen har jeg aldri hørt om! Vis jeg en gang finner den, skal den anmeldes! Bare for deg
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Hehe, takk. Tror den skal være rimelig lett å finne på en vanlig dagligvare butikk.

Kan jo alltids bare teste den selv, men jeg venter spent på din dom først.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Har ikke prøvd den, konseptet skremte meg! Men skal gi det en sjangse, anmeldelsene dine har falt meg i smak til nå Du må anmelde Euroshopper sjokoladen, mye for pengene!
  • 0
Anmeld Toffies!
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!