Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Denne helgen har du en unik sjanse! Grip den og gjør noe fint for din snille og omtenksomme kjæreste, venninne, samboer eller hustru. Selv skal jeg prøve så godt jeg kan å verdsette madammen min på best mulig måte. For i helgen er det både morsdag og ikke minst valentine på en og samme dag. For er det noe madammen min er så er det å være snill og omtenksom og tar godt vare på meg og barna. Dette er jeg veldig takknemlig for og kan i helgen bevise dette ovenfor henne med å stille meg til hennes disposisjon, selvsagt kjøpe inn noe romantisk og gi min kjærlighet til henne og stille meg som person til disposisjon.

Slike anledninger må man benytte seg av og har du en kjæreste eller noen du liker, så grip sjansen til å bevise at du setter pris på henne. Kanskje har du en avstandsforelskelse på gang hvor et lite kort, en rose eller noe annet romantisk kan føre til at dere får opp øynene for hverandre. Nå gutter grip sjansen - nå eller aldri!

God morsdag for mødrene vi har på forumet og happy valentine for alle dere andre!
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jo, kanskje jeg skal gjøre noe sånt
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Wut? Er det valentinsdag nå i helga? Gud bedre! Må finne på noe fort!
  • 0
Skulle ønske jeg hadde kjæreste
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Jeg har en avstandforelskelse i Princess Peach...
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Får vel sende et hemmelig brev til Prinsesse Zelda da
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Bwahaha, har vært forelska 5 ganger dette skoleåret og alle de har endt opp med og ha kjæreste... Bwah
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Hey, ikke glem at det også er fastelaven på søndag.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Nam, boller med krem og syltetøy som spruter ut på andre siden sånn at du søler og må tørke opp gang på gang...

Alle ser ut som et barn når de spiser fastelavnsboller
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Gleder meg til fastelaven, og mor får vel en bukett fra oss guttene i familien til morsdag.

Valentine er det verre med, ikke har jeg dame, eller tenkt ut noe, så får heller se neste år. Slikt behøver planlegging og ordentlig strategi, noe jeg ikke har hatt tid til dette året.
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Damer, nei slikt har jeg ikke tid til, men mor skal i det minste få noe.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
Takk for påminnelsen Bernt, du er en lifesaver.
  • 0
Du kan få madamen til å bake en kake til henne
Shitting dick nipples
  • 0
"Dette er jeg veldig takknemlig for og kan i helgen bevise dette ovenfor henne med å stille meg til hennes disposisjon, selvsagt kjøpe inn noe romantisk og gi min kjørlighet til henne og stille meg som person til disposisjon."


Du vil kanskje se over det ordet igjen
  • 0
"Dette er jeg veldig takknemlig for og kan i helgen bevise dette ovenfor henne med å stille meg til hennes disposisjon, selvsagt kjøpe inn noe romantisk og gi min kjørlighet til henne og stille meg som person til disposisjon.


Du vil kanskje se over det ordet igjen"

Du burde se over hele setningen, for den er helt feil bygd opp. Jeg er helt enig med asepug her.
Litt morsomt at du vil vise kjørlighet til henne!
"Gi meg en kald skulder!!" LOL
Kålroten
  • 0
Er ikke valentinsdagen bare noe amerikanerne fant opp for å tjene penger
Omg, må lage kort til Mamma i dag
  • 0
Morsdagen kan jeg jo gjøre litt ut av, men ble slutt med dama for ikke så lenge siden så Valentine er ikke noe jeg orker å tenke så mye på atm. Men bra du står på for det, Bernt!
Type here.
  • 0
Kommersielle merkedager altså...
Jaja, får vel finne frem lommeboken.
"Tanken som teller" up in my...
They're Having So Much Fun, It's Illegal!
  • 0
En slik blogg, på et gaming forum ?
  • 0
Hehe - skal da selvsag være kjærlighet

Jeg for min sin del blir nok å gi mye av meg selv og passe på å stille meg til rådighet slik at madammen føler seg litt spesiell
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Valentine er bare noe bullshit fra USA som rett og slett er like tåpelig som Halloween. Hvis man virkelig vil være romantisk så gjør det spontant enn en dag som alle vet om.
Chill hard, man!
  • 0
skal faktisk spise taco på søndag med eksen,(hun som avtalte) hadde helt glemt at det er valentines dag da.
Hmm kanskje hun vil prøve igjen eller noe
...
  • 0
Har brukt 12,- på en Troika til Mamma
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Hm, morsdag i morgen, ja... skal se om jeg klarer å finne på noe til mamma.

Valentinsdagen derimot bryr jeg meg lite om. Har aldri hatt en kjæreste eller vært forelska, og for å være ærlig trives jeg fint med å være singel. Hadde vært litt koselig å fått noe fra noen, men det har jo ikke skjedd til nå.
Take off every zig, for great justice
  • 0
Det er sant Martin - det hjelper så absolutt å være spontan med å gi diverse ting og ikke minst andre former for å verdsette sin elskede
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!