Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Her på kontoret er det ett spill som har blitt den store snakkisen. Nei, det er ikke Heavy Rain. Heller ikke Final Fantasy XIII. Slett ikke Bad Company 2. Ei heller Bioshock 2. Spillet vi spiller og snakker om hele tiden er Words with Friends på iPhone og iPod Touch.

Konseptet er enkelt. Det er rett og slett Scrabble. Men det er gjennomføringen som er genial. Jeg spiller mot Magnus. Carl Thomas. Og ei venninne. Samtidig. Når det er min tur legger jeg et ord på brettet og avslutter runden min. Magnus får beskjed på telefonen sin at det er hans tur, og når han har tid gjør han sitt trekk, og jeg får beskjed om at det er min tur. På denne måten går spillet hele tiden. Jeg gjør mine trekk på bussen, på do, i lunsjpausen, på sofaen hjemme. I ro og mak og mitt eget tempo.

Og nå søker jeg nye utfordringer. Har du Words with Friends på iPhone så start gjerne et spill med meg, brukernavnet mitt er Fleksnes. Og har du iPhone eller iPod Touch uten spillet så anbefaler jeg deg varmt å laste det ned. Genialt spill!

<bild>
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Fett! Skulle øsnke jeg hadde iPod Touch...
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Du måtte ta med skjermen med RHESUS, ja...

Brukernavn: Capital-i
  • 0
Nå fikk jeg faktisk litt lyst på Iphone.. Visste ikke at det gikk å spille online på den

Skal snart bytte telefon så..
Knurr...
  • 0
Woop woop woop woop wooop!! xD lett kjøp!
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Så det finnes til Touch også?
Just kill him with your awesome
  • 0
I need an IPHone now!
  • 0
Må laste ned deette til touchen. Hvor mye koster det?
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
det var en ganske digg blogg faktisk
Go ahead, make my day
  • 0
prøv Ragdoll Blast
  • 0
"Hvilket ord kan jeg få av AFVØRING!" *PLOPP* "Oisann! En skikkelig rakker det ja! OFC! Avføring! I hit the money pot!!!"

Med nordlandsdialekt...
Decyfered!
  • 0
Ikke rart det er så få nyheter på siden her nå som hele GR-crewet sitter og staver sammen...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Det koster ingenting om du går med på å klikke deg forbi en reklame etter hvert trekk.
  • 0
Hadde bare Iphone vært gratis
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
wow høres som et drit fett spill
.....skulle ønske jeg hadde iphone
...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!