Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så... vil du si deg enig eller? fordi bare ved og spille demoen så har jeg hatt noen virkelig konge stunder, som og snipe folk i hode meg gravitasjons... ting, og di små hellikopterne, Å så jeg elsker dem! =D også så føler jeg ingen savn av noe som er i MW2... Slik som Killstreaks, eller slow motion game winning kill.

Også så skikka jeg gjennom alle våpena som kommer til og være i det fulle spillet, og da så jeg G3. Jeg begynte og sikle! bare tenk tilbake hvor kraftig og overlegen den var i BF2!! og jeg gleder meg også til og prøve WWII M1 Garand fra 1943, og Thompson, men den prøvde jeg i BETAen så...

Så, sånn va de... jeg tror at MW2 kommer til og bli pwnd av BFBC2! men hva tror du!? huh! pleas leave a comment, so you don't die of AIDS o.O
  • 0
helt enig et mer balansert spill og store episke slag. Demoen va bare perfekt, spilt flere timer, engineer eier
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
BC2 sliter litt med at det ikke er like hektisk og oversiktlig som Modern Warfare 2 da... Kontrollene føles også tunge og ekle til tider.

Btw så EIER det å være sniper! Man har full kontroll over hele banen og kan lett plukke ned røde firkanter. Digger at de har lagt inn en "spotte"-funksjon på konsollene, for meg så hagler det in med "spot-assists" hele tiden
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Haha, digger denne smileyen:
[url=http://eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best/] [img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Annern_the_best.png[/img] [/url]
  • 0
  • Play
  • Play
Btw, kordan spot'er man på spillet? xD
  • 0
Jeg tror begge er gode spill og at det har noe med spillestil å si vilket spill som er best for hvem.
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Vet ikke helt jeg ass.. Det er bare noe med BF generelt jeg ikke liker =/ Litt for kaotisk, føler aldri at jeg har noen oversikt. Modern Warfare 2 er et perfekt spill! BF:BC2 kommer nok til å bli bra det og
"Don't cross the crooked step"
  • 0
for min del slår BF BC2 MW2 lett.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
BC2 EIG!
"Et kult sitat jeg ikke har funnet på selv" - Et fancy navn
  • 0
Har samme spørsmålet som Play... hvordan spot'er jeg en fiende?
  • 0
En ting er i alle fall sikkert Battlefield: Bad Company 2 var bra og gleder meg stort til det ferdige spillet er ute

Det gikk gull i går
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Battlefield > Call of Duty
''eh'' - Link
  • 0
Har det kommet ut?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Demo og BETA ja, men det fulle spillet kommer ikke før 3 mars ;)
  • 0
Hvordan kan dere si at spillet er bedre enn MW2?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
vel, jeg sier det fordi demoen og betaen er så sykt bra, at det fulle spillet kommer til og bli bedre en MW2... og det er min mening
  • 0
MW2: Nå skal jeg sende en atombombe ned på dere dere! Pass dere for lyset, ellers er dere DEAD MEAT!
''eh'' - Link
  • 0
Haha =P jeg skal få hele laget mitt til og leave rett før Nuken, så alt fienden får ijenn for det er... ingenting xD
  • 0
Har jeg aldri tenkt på... Tenk på duden som hadde nuken da
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Ja, hadde sikkert blitt SYKT forbanna xD
  • 0
Haha, ja han vinner matchen, men kan vinke farvel til killsa xD
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Battlefield har alltid og kommer alltid til og være bedre en Call of duty!
kjetil
  • 0
Siterer Play:
Btw, kordan spot'er man på spillet? xD

Siterer MissTheOldDays:
Har samme spørsmålet som Play... hvordan spot'er jeg en fiende?


Hvordan spot'er jeg en fiende på Xbox? og går det an å legge seg ned på BC2?
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
  • 0
Det går ikke an og legge seg ned, nei
Og for og spote fiender må du sikte på dem og så trykke "back" knappen på xbox kontrollen, venstre for xbox guid button.
  • 0
mw2 er så sinnsykt bra at ikke engang bc2 slår det
What the fuck are u looking at!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!