Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Beklager, jeg har helt glemt det. Har ikke vært inne her eller skrevet noe siden lenge før jul jo!

Jeg har ikke gjort så mye. Jeg feira jul i Tyskland, har jobba masse og sovet ekstremt mye. Vi hadde varetelling på GAME her forleden, og fyttifanden så ekstreme mengder spill det finnes! Jeg tror vi telte over 1000 spill på den ene SIDEN på lageret vårt. Og det er ikke så stort heller.

Jeg må bare få si det igjen, jeg elsker jobben min. Det føles godt å stå opp de dagene jeg jobber. Det er så mange søte fine kunder! Som elsker spill og som kan stå lenge å snakke med oss. Jeg synes sånt er veldig meningsfylt. Så til dere spillkjøpere som handler på GAME, jeg elsker dere :)

Oh, jeg har også fåttt meg en ny tattis. Et Yoshi egg! Den skal dere få se når jeg har skrevet ferdig all denne kjedelige "hverdagsblogginga."

Jeg har spilt så mye Left 4 Dead 2 online at det er ikke sunt engang. Men fy faen så mye drittfolk det finnes der ute! Sånne ekle amerikanske jenter (noe det heldigvis er få av) som snakker så sykt høyt at ørene mine blør og mikken min blir ødelagt. Eller patetiske mannfolk som ikke takler at ei jente "owner" dem. Eller små unger som ikke burde spille L4D engang som synger, snakker høyt og er generelt dårlige. Jeg syns folk burde lære seg å spille bra online!

Sånn. Her er tattooen!
Real friends stab you in the front
  • 0
Haha, cool tatoo!

Kjekt å ha en jobb som man gleder seg til å gå til. Er vel alt man kan ønske
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Fet tattis!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Sykt rå tatovering =D En som ekspiderte på coluseum hadde link, mario og luigi tatoo.
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Råstilig tattoo

Å jobbe med spill er herlig synes jeg og skjønner godt du er glad i jobben din
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
"Eller små unger som ikke burde spille L4D engang som synger, snakker høyt og er generelt dårlige. Jeg syns folk burde lære seg å spille bra online!" You named it!

Awesome tattoo btw.
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
Game i Oslo? Der har jeg handla et par ganger bare
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Nice tatoo. Og kult at du tok deg tid å mekke ett skikkelig bilde også, og ikke bare lastet opp et overeksponert Nettby bilde

Og velkommen tilbake!

CAPSLOCK FTW.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Epic tatt
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Hallo igjen!
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Long time, no see!

Åh, så søtt egg du har fått deg x)

Jeg har sånn ca. tusen motiver i hodet nå. Det blir noe i vår ja!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Hei :]

Superb Tattis.

Hmm. Det er faktisk noen som liker GAME :p (GameStop here)
I'm not just sure, I'm HIV positive!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!