Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det har nå gådt en halv uke siden jeg begynte spøreundersøkelsen om hvilken online bane på CoD 6 som er best.Resultatene er nå klare. Men før jeg forteller dem til dere må jeg bare si: Jeg er IKKE intresert i hvilke våpen dere har, hvilke baner som kommer på 2,3,4, og 5, Begrunnelser, eller hva du synes om CoD 6. Hvis noen gjør dette i neste undersøkelse, vil svarene bli kanselert.



1. Afghan 9
2.Derail 1
3.Estate 1
4.Favela 6
5.Highrise 6
6.Invasion 0
7.Karachi 1
8.Quarry 0
9.Rundown 1
10.Rust 2
11.Scrapyard 3
12.skidrow 3
13.Sub Base 4
14.Terminal 14
15.Underpass 0
16.Wasteland 3

Antal deltagere:57

Gamereactor-brukerene har talt, og mener at Terminal er den desidert beste banen med hele 29,96% av alle stemmene. Hvorfor den er så godt likt er opp til dere og bestemme.

Nå er tiden for og legge igjen komentarer. Husk reglene neste gang. De som må lese igjenom de igjen vet det selv.

P.S

Det at noen baner fikk lite eller ingen stemmer betyr ikke at de suger eller noe, bar at det var for lite folk med i undersøkelsen.
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Terminal, diggeste banen

Kanskje du skulle legge ut hvor mange prosent hver og en fikk? Altså redigere bloggen liksom? Bare lurer ;)

Lagt til 2010-02-03 19:43:
Var da voldsomt så du skulle kjefte på de som ikke fulgte reglene dine (...)
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Ja, var visst viktig med de reglene..

Anyways! Terminal er en av de beste banene ja, men det er så hard å utnytte killstreaks på den, ettersom hele driten er innendørs
Fem-stjerners medlem
  • 0
Skjønner ikke helt at Terminal er så bra - kun på demolition synes nå jeg.

Afghan/Wasteland ftw - Sniper paradis + killstreak paradis ;)
*Hyrule Soldiers* "Oh, I'm sorry but the princess is in another castle"
  • 0
Terminal er kanskje den verste banen i spillet. Elendig spawning.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Highrise er jo lett best! Eller, det er da min mening. Elsker også Invasion og Favela.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Estate,
Favela,
Karachi,
Invasion,
Terminal.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
1. Afghan
2.Scrapyard <3

mine favoritter
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
terminal er perfekt for oss ikke snipere, jeg hater snipere og det er bra for assault det er derfor jeg liker terminal. + at det er den eneste banen jeg har klart å få så bra kill/ death, hadde 59 kills og 29 deaths og jeg lå 20 kills over 2nd plassen da
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
Digg med akimbo P90 på Terminal ^^
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Eller å stå å noobtube fra capture point A bort til C ^^ Eller å campe inne i flyet. Eller oppe på taket...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
beste banen ja
Per aspera ad astra
  • 0
14. Terminal er desidert den beste! Synst egentlig at alle banene i MW2 suger, men spiller det nå likevel! xD

Er SÅ dritlei noobtubes!
Min kreativitet måtte gi tapt her...
  • 0
Bekjemp ondskap med ondskap sier nå jeg
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Noobtubere som deg ødeleger spillet. Det gjør også snipere (selv om jeg er en)
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
Crybaby
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Siterer Amusei:
Noobtubere som deg ødeleger spillet. Det gjør også snipere (selv om jeg er en)


Nei, killstreaksa ødelegger spillet. Særlig nå som alle bruker care package glitchen.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
Amusei: Noobtubere som deg ødeleger spillet. Det gjør også snipere (selv om jeg er en)

OMG! vi dreper gubben! hvem er med meg?
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Jeg syns egentlig dere bare klager på folk som er bedre enn dere selv... Eller folk som vet å utnytte spillet.
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Altså ikke deg

Lagt til 2010-02-06 17:25:
Super smash: OMG! vi dreper gubben! hvem er med meg?

Ser ut til at du er alene. Husk stor bokstav
You can't buy love, but you can rent it...
  • 0
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Jeg syntes både noobtubing og killstreaks er fucka. men favorittbanen min er lett Skidrow. Jeg er en jævel med kniv
AI DUN'T GEHT Y PPLZ R MÆD ÆTT DONULD TRUMP. HI IZ DUIN D SÆIM ÆS TSJANIA. BUILD THAT WALL. LOCK HER UP - Et poetisk innblikk i alt-right bevegelsen anno 2017
  • 0
Mine favoritter så langt er vel Terminal, Highrise, Wasteland og Scrapyard.

Det er baner hvor det kan oppstå massive, harde kamper som er mine favoritter. Det er utrolig digg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Synes Terminal er en jalla ballesugende n00b bane!

Med andre ord så liker jeg den ikke... Skidrow <3
Decyfered!
  • 0
På Terminal brukes det bare noob-tuberen. Irriterende bane å spille.
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!