Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

#Gamereactor.no har nå rundet 1 år, og hva er ikke bedre enn å oppsummere litt om hva som har skjedd med kanalen i løpet av sin levetid og hva som kan skje i framtiden - damn, skulle ønske jeg var synsk, oh wait.

Hvordan det hele startet
Vår alles moderator LuXe var egentlig hovedgrunnen for at kanalen ble startet. Det var diskusjoner på forumet og LuXe ville gjerne skape en kanal på Efnet, men det hele satte jeg en «stopper» for med å krangle meg til at Quakenet var et mer passende sted å ha vår kjære kanal. Derfor ble kanalen #Gamereactor.no startet opp den 7. februar.

Den første tiden var litt rar, i hvert fall for meg som nettopp hadde kommet meg inn i GR-miljøet, men etter hvert ble de fleste kjente med hverandre, og det hele utviklet seg til å bli en gjeng der alle kjenner alle, noe som det også er den dag i dag.

Hva har skjedd
2009-året har vært et herlig spillår, som også har preget den kjære kanalen. Høydepunktene har vært mange, selv om E3 stikker seg ut spesielt med pressekonferanser og hyping til tusen. Andre ting som er verdt å nevne er Schass blir «utestengt», besøket fra Gamer.no-fanboys og besøket fra Carl Thomas og Jon Cato, noe som resulterte til det høyeste antallet vi har hatt på kanalen.

Det er en spesiell person jeg vil gi ekstra oppmerksomhet, og det er selvfølgelig Caveman. Hans blogger har gitt mye mer aktivitet og nye personer på kanalen. Iløpet av den tiden Caveman har vært i militæret så har allerede aktiviteten falt betraktelig, noe som er litt kjipt.

Mange andre personer har også bidratt stort med å få kanalen ditt den er i dag, så jeg gjør det enkelt med å ramse opp de viktigste for kanalens første leveår:
Sithlord - «Hei, heter du Daniel?!» Trenger jeg virkelig si mer?
Medli - Trofast, trofast og trofast.
Peterernoob - NOOB.
SirEld - Gutten som alltid klarer å få folk SORE.
Majesty - Et uromoment uten like.
TSA - Skrivefeil hvor?
42 - <3

Jeg vet det er mange flere som kan bli nevnt i den listen, men det er disse personene som har gitt kanalen sitt særpreg fra mitt ståsted.

Hva skjer nå
Som nevnt har kanalen sin aktivitet sunket en del etter at Caveman måtte slutte å lage sine blogger. Dette har jeg selv tenkt å gjøre noe ved å ta over jobben etter tillatelse fra sjefen selv. Med det så trenger jeg flere aktive mennesker på kanalen og hjelp til å få fatt i alle de latterlig sitatene som fort kan gli forbi.

Om det blir noe besøk fra de to store (JC og MAGnus) vet jeg ikke, men Magnus har nevnt ved flere anledninger at han skulle prøve å ta turen når han hadde tid, om dette er bare tørre ord på en snor eller ei vites ikke.

Hva er DITT beste IRC-minne? Hvis du ikke har noe så skam deg!
Chill hard, man!
  • 0
Jeg føler at du ikke nevnte meg nok i denne bloggen. Caveman fikk lissom ett avsnitt, mens jeg èn linje. I tillegg setter jeg liten pris på kommentaren om meg. Jeg er slettes ingen n00b. Serr.

Det morsomste øyeblikket var selvsagt da Sithlord kicket Martin.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Det morsomste øyeblikket var da Cladeus og Robin gikk i tottene på hverandre. Lett.
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Siterer Martin Andresen:
TSA - Skrivefeil hvor?


Dette var intet annet enn en horribel suppe av tilbakestående skriveleifer og håpløse formuleringer. Nå burde du snart skjerpe deg, Martin. Seriøst, dette er flaut.

Dessuten tar jeg avstand fra all uanstendig oppførsel på selve kanalen. Bare så det er sagt. ( ) Endog er utvilsomt mitt morsomste øyeblikk da vi alle lo av Cladeus' talentløse krumspring på youtube i lag. Ahh, gode tider, gode tider.

Og peter, nå må du huske at Cavemon ikke har hatt like mye tid i rampelyset som deg. Bare tenk deg hvordan alle andre føler seg når du til stadighet hylles for dine kjempemessige bragder både med og uten stringtruse.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Har knapt vært innpå der jeg, IRC er ikke noe for meg
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Har ikke vært så mye med, men når jeg fikser bærbar pc blir det nok endel sene kvelder :p
jeg elsket bloggene til caveman så jeg ble glad for å høre at du skal fortsette med serien
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
Og peter, nå må du huske at Cavemon ikke har hatt like mye tid i rampelyset som deg. Bare tenk deg hvordan alle andre føler seg når du til stadighet hylles for dine kjempemessige bragder både med og uten stringtruse.


En bragd uten stringtruse, er ingen bragd i det hele tatt.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Siterer peterernoob:
En bragd uten stringtruse, er ingen bragd i det hele tatt.


Ikke vær redd for å vise deg ordentlig fram nå, peter. Du har ingenting å skamme deg over.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Enig. Få ville skammet seg over min størrelse. Jeg tror dog at det å vise den fram ikke er en så god idè. Folk misunner meg nok fra før av på dette forumet.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Nå nå, denne diskusjonen kan tas på kanalen gutter. Med eller uten läderhosen.

Måtte #gamereactor.no bestå!

Mitt beste IRC-minne må være da Majesty utga seg for å være arneisback. Det glitrer ikke alt som er gull.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Dessverre så har min egen aktivitet på kanalen sunket med fritiden min
Men skal prøve å komme tilbake, spesielt nå når du tar over bloggene^^
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
jeg aner ikke hva IRC er eller hvordan jeg kommer inn på kanalen, men om noen hjelper med ville nok aktiviteten økt på kanalen!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Har ingen gode minner derfra, jeg ble bare flama
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Kan huske den...
Decyfered!
  • 0
Fint at ingen nevner min trofasthet/aktivitet på forumet i sammenlikning..
Kanalen ble opprettet ca samtidig som jeg kom hit, så da har jeg vel faktisk vært bruker her i over 1 år nå. o.O

Det er viktig å vedlikeholde 'reklamen' for IRC-kanalen, da det er en uerstattelig mulighet for communityet å bli bedre kjent. ;)
  • 0
For faen da, nå tok jeg initiativ til å snakke, men ingen svarer meg. Og det er fire pålogget! Det er ydmykende, frekt og bastardisk.
Jævelhøns
  • 0
Jeg er best.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Baardern:
Det er ydmykende, frekt og bastardisk.


Sjokkerende?
Decyfered!
  • 0
Der har man for ikke aa väre aktiv nok, eller eventuellt morsom nok..
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0
Siterer Sithlord:
Jeg er best.


Jeg banker deg.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Hva? har/hadde GR.no egen IRC kanal? var ikke klar over det.
"............." - Link (TLOZ)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!