Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette kommer til å bli et godt år å være en aktiv gamer på. For dette er året som overgår alle andre år med tanke på store spill som lanseres og disse kommer som perler på en snor. Det hele starter i januar med spill som Bayonetta, Mass Effect 2, Darksider m.fl.

Nå setter jeg fokuset på februar og med de spillene som dukker opp da og nok en gang må vi nærmest kaste etter pusten for en måned med mye store og fete titler - se bare her;

S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat -PC
Star Trek Online - PC
Bioshock 2 - X360, PS3, PC
Dante's Inferno -PS3, PSP, Xbox 360
Guitar Hero: Van Halen -X360, PS3
Aliens vs Predator - X360, PS3, PC
Heavy Rain - PS3
Anno 1404: Venice - PC
Sonic & SEGA All-Stars Racing - Alle formater
Napoleon: Total War - PC


Er det noen av disse spillene du gleder deg stort til eller er det andre spill som jeg glemte i forbifarten som du gjerne vil anskaffe deg?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Heavy Rain er vel kanskje det eneste jeg kommer til å kjøpe av de som kommer ut i februar. Skal selvsagt ha Bioshock 2, men må skaffe meg forgjengeren først.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Jeg kjøper muligens Dante's Inferno, selv om jeg ikke ble superoverbevist av demoen har jeg håp om at spillet blir bedre etter hvert. Pluss så kjøper jeg kanskje Sonic & SEGA All-Stars Racing, fordi det ligner på Mario Kart og jeg digger Mario Kart ganske lenge etter at det har kommet ut. Masse moro^^
Kjærlighet er en flagermus som blir vasket med en tannbørste<3
  • 0
No More Heroes 2!!!!!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
Bioshock 2, jippi! Gleder meg
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Heavy Rain ser veldig spennende ut. Må definitivt sjekkes nærmere ut! =D
Jeg vet ikke helt hva jeg skal tenke om Dante's Inferno... Jeg har lyst på det, men demoen fikk det til å virke ganske repeterende, og litt for God of War-aktig.
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Heavy Rain blir nok det eneste spillkjøpet mitt i Februar (lader kanonene til mars-måned med God of War III og Final Fantasy XIII) Skal dessuten kjøpe Mass Effect 2 som kommer 28 Januar, så det vil nok okkupere mye av spilltiden min fremover. Skal kjøpe Bioshock 2 også, må bare få kjøpt og runda forgjengeren først
  • 0
I Februar tror jeg det bare er Sonic and Sega Allstars-Racing jeg skal ha. (Hvis jeg skal ha det)
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
ja det skal vi ha kakashi sensei.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
No More Heroes 2 og Red Steel 2 står øverst på handlelista mi neste måned.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Men kommer ikke Red Steel 2 i Mars?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Det kommer heldigvis ikke ut noen spill jeg gleder meg til i februar bortsett fra Bioshock 2, og det skal jeg ikke skaffe meg selv.
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Er veldig usikker på Call of Pripyat. Elsket orginalen, men er det litt mye av det samme?

Bioshock 2 er vel det jeg gleder meg mest til.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Bioshock 2 kanskje...
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Gleder meg SYKT til BioShock 2. BioShock var jo utrolig bra
En Fuego!
  • 0
gleder meg ikke til noe i februar bortset fra bursdagen min
Per aspera ad astra
  • 0
HEAVY RAIN
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
YeAh Heavy Rain
  • 0
Det mest interresante jeg finner her er Heavy Rain, men tror ikke jeg kjøper det uansett
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Hva med Red steel 2?
*>"Nintedo-Brigaden>*!¤The Hyrule Solders"!¤
  • 0
Blir nok bare Heavy rain i Februar.
This is great banter, it really is.
  • 0
Det blir nokk bare sonic all-star raceaing her.

Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Ugh. Bayonetta, Left 4 Dead 2 og Assassins Creed 2 står i kø. Darksiders og Tekken 6 blir lån av en kompis. MW2 og FIFA 10 er fortsatt fett. Mass Effect kommer snart. Ugh nesten FOR mye!
  • 0
Gleder meg utrolig mye til Heavy Rain!
  • 0
Bioshock 2 og Heavy Rain skal selvsagt kjøpes inn.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!