Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sjekk ut alle delene i blogg registeret mitt: http://www.gamereactor.no/profil/Crazy+Eyed+Gamer93/?do=blog
s


Eivind's (meg) forelskelse av sjokolade vil aldri stoppe, forhåpentligvis. Hans fantastiske kjærlighet inspirerer han til å formidle hans smaksløker med GR befolket! Derfor har han startet en helt ny blogg serie, "Evind anmelder sjokolade!". Her gir han korte og kritiske anmeldelser av forskjellige sjokolader, gamle kjente eller ferske "fresh-man's".

SportLunch:

I likhet med «Kvikklunch», har SportLunch et kjeks fyll som er dekket over med fantastisk god melkesjokolade. Dette er en mega deilig blanding som knaser godt i munnen din! Den er delt oppi 6 store ruter, og kan lett rives fra hverandre vis du skulle være så uheldig og måtte dele med andre.

SportLunch er laget av firmaet Cloetta, et sjokolade firma jeg aldri har hørt om. SportLunch er den eneste sjokoladen jeg har sett fra dem, og vis de har andre sjokolader som er halvparten så god som denne vil jeg vite dette!

Det er dog 2 negative sider med denne sjokoladen:
1: Den smuldrer utrolig mye.

2: Den smuldrer no helt for jævlig grusomt mye!

Det er nærmest umulig å unngå smuler uten å måtte spise veeldig forsikitig, noe som er et stort irritasjons moment. Det skulle ikke være nødvendig å spise sjokolade med tallerken.

Konklusjon:

Uten å måtte gjenta meg selv, er det ikke stort mer å si om sjokoladen. Kjeksen inni er deilig med fin konsistens, melkesjokoladen som er dekket over kjeksen er er utrolig god og platene er store! Men ja.. sjokoladen smuldrer veldig.


+: Fin blanding mellom kjeks og sjokolade som minner mye om Kvikklunch (..men denne er bedre). Fine store plater som er lett å knekke opp.

-: Den smuldrer ufattelig mye! Irriterende!

9,0/10
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Pluss, minus(lol) for at den smelter så fort
Fem-stjerners medlem
  • 0
Du har litt rett i det, men ville ikke ta det med som et minus
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Du burde knabbe alle sport lunchene du ser og spise dem. Du kommer til å bli mer sporty, og det er nok for ditt beste

Selv klarer jeg meg med et halvspist eple..
  • 0
Sjokoladen på Sport Lunch smaker .. utenlandsk, men den er god!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Har aldri sett denne før
En Fuego!
  • 0
Prøv Bergene Melk. Jeg likte den ikke noe særlig. Foretrekker "vanlig vanilje skjokolade" som jeg sa til min kamerat den dagen lol.
  • 0
"Vaniljesjokolade"? xD
En Fuego!
  • 0
Liker Sports Lunch godt, den er liksom så luftig, ikke så mektig. Ville kanskje gitt den 8/10. God anmeldelse.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
BioBouy: Bergene melk var den første sjokoladen jeg anmeldte! Check it out!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Bra og morsom anmeldelse, keep them coming
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Aldri hørt om, men den hørtes veldig god ut!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Du skulle revet litt av papiret/plasten av slik at halve sjokoladen er synlig

Grei blogg. hva med å teste japp? eller noe fra Minde?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
KamikazeKnut: Ikke jeg som har tatt bilde, fant det på google! Skal gjøre det neste gang!

Jeg har notatene klare for neste anmeldelse, men poster ikke riktig enda. Kan gi dere et hint: " (Insert chockolate name) er for folk som liker sex på badet! ( 8 )
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Yade?
Nothing is true, Everything is permitted!
  • 0
Siterer Marki993:
Aldri hørt om, men den hørtes veldig god ut!


Aldri hørt om Sport Lunch?

Indeed, den smuldrer big time, men care den e jo epic ! :- D
<3
  • 0
"(Insert chockolate name) er for folk som liker sex på badet!"

Er det NON-STOP? Eller en slik en?http://img8.custompublish.com/getfile.php/857381.648.yfxurrcs
ee/Sjokolade+-+tenker+p+deg.jpg?return=www.teieblomst.no
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Ikkenoe Non-stop eller hjerte sjokolade nei
"Don't cross the crooked step"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!