Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I løpet av min seks ukers lange pappapermisjon benyttet jeg anledningen til å spille ulike spill som av ulike grunner har gått meg hus forbi. Og gjenbesøke gamle spill jeg aldri fikk fullført.

Ett av disse er Zack & Wiki: Quest for Barbaros' Treasure. Jeg spilte det masse da det kom, men rundet det aldri. Og like over nyttår hadde plutselig eldstesønnen min funnet det frem og lurte på om vi skulle spille det sammen.

Så vi plukket opp tråden og begynte å vri hjernen for å løse de siste knallharde nivåene i spillet.

Zack & Wiki har holdt seg godt. Den noe begrensede og lineære spillstrukturen er kanskje litt utdatert i dag, men spillegleden er der, og vi smiler hver eneste gang Zack ramler ned i kista vi har erobret.

Ferie er en perfekt tid for å fullføre gamle spill som har samlet støv. Benyttet du juleferien til å bli ferdig med noen gamle spillperler? Sleng inn en kommentar!
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
Jeg runda FEAR 2, Uncharted 2 og The Bourne Conspiracy. Med andre ord: Jeg har hatt det gøy i ferien :3
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
runna star wars the force unleashed(med exspansion packene) og halo 3 odst.Jeg runnet odst sent fordi jeg spilte de nye mapsa til halo 3.
Kan du prøve å finne et mindre skummelt bilde Jon Cato?Ble redd jeg
"He does not just play games. He wins them."
  • 0
Er du ferdig med Dragon Age: Origins nå da?
"When you fight, it doesn't matter how many enemies you kill. If you fail to protect what you're supposed to protect, you lose."
  • 0
Runda..... uuh... Zelda Spirit Tracks? :3
Gamle spillperler, huh...?

Faktisk ingenting, I believe. Klarte nettopp Castlevania; Symphony of the night da.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Jeg runda Resident Evil: Darkside Chro. New super Mario bros Wii, Obscure: The Aftermath, Diablo 1, Tekken 6 og Condemned 2!
I am not destroying the world, I'm saving it!" - Albert Wesker
  • 0
Det var kun et spill som hadde all min oppmerksomhet i jula, og det var det fantastiske rollespillet Demon's Souls til Playstation 3. Et dystert rollespill satt i en mørk fantasy-setting, med et dypt og engasjerende kampsystem og masse timer med spilling. Ofte følte jeg både stor frustrasjon over den tilsynelatende beinharde vanskelighetsgraden, men når jeg fikk dreisen på det og feiet nedpå den ene episke bosskampen etter den andre... Du verden så tilfredstillende!

Soleklart et av de ALLER beste spillene på Playstation 3. Anbefles sterkt til fan av sjangeren og de som er ute etter en skikkelig utfordring. Spillet har dessverre ikke blitt sluppet i Europa ennå, men flere norske nettbutikker som Gamezone.no og Platekompaniet.no har tatt inn importversjonen.
  • 0
Fikk ikke runna noe men har spillt en bunke forskjellige spill
Deriblant Uncharted 2, Borderlands, MGS4, Spirit Tracks med fler
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Fikk faktisk bare rundet Muramasa the Demon Blade i juleferien. Ikke noe mer faktisk. (Selv om jeg spillte en del)
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
runda halo 3, halo 3 ODST og Call of duty MW reflex
Per aspera ad astra
  • 0
fullførte shadow the hedgehog.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Spilte masse The elder scrolls IV: Oblivion!
  • 0
Klarte ut Spirit tracks og LBP til PSP
  • 0
Selv spilte jeg alt for mye Modern Warfare 2 online til å kunne runde for mange spill. Men jeg fikk endelig spilt Assassin's Creed II (som var sinnsykt mye bedre enn eneren), og klokket vel en 20 timer før jeg var ferdig, før jeg tok opp MW2 igjen.

I år har jeg faktisk enda større planer om å faktisk komme igjennom gode spill med en gang de kommer, og er på god vei med Bayonetta. Ved siden av MW2, selvsagt.
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
fullførte Lego indiana jones 2, Brutal Legend (2ganger) også ga jeg siste bossen på sonic unleashed en ny skjanse menn han er fortsatt for vansklig
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Hadde jeg tenkt? Ja. Gjorde jeg det? Nei, ble oppslukt av de nye spilla jeg fikk. Men jeg fikk faktisk runda første Half Lifen igjen, klasikker. Har også dratt gjennom Opposing Force og Blue Shift, og er på highway 17 i HL2. Episode 3
  • 0
Rundet New supermario bros på wii rett før jula, skulle også prøve å runde Metroide prime triologien og spirit tracks men nei fikk for dårlig tid

Du rundet Zack & Wiki godt gjort, jeg selv står fast på den "labratoriebanen" brukt alle hintene også men nei
  • 0
Gjorde nettop ferdig Mirrors Edge og kom opp i level 70 på MW2. (Nei, jeg har ikke spilt noe særlig...)
Kålroten
  • 0
M-mm, spillte gjennom Rachet and Clank: ToD for andre gang. Skikkelig avhengighetsskapende å sanke bolter
Knurr...
  • 0
Jeg spilte nesten 40 timer Dragon quest 8. Hadde allerede spilt ca 12 timer, men ble likevel langt fra ferdig...selv om det ikke er så utrolig langt igjen nå.
This is great banter, it really is.
  • 0
Kom til sesongen 2042/2043 paa championship manager 01/02...
Btw: Det ble et dundrende underskudd sist Norge var vertsnasjon for sykkel-VM...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!