Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Sitter i stua mi nå og tenker på første gangen jeg hørte Resident Evil 5 skulle komme ut. Jeg gleda meg som en unge til spillet, hadde høye forventninger og endelig kom dagen 13.03.2009 da jeg kjøpte det på Gamestop.

Denne dagen reiste jeg og kamerat rett hjem, satte RE5 discen i 360 konsollen og var klar til 2player offline.

Mine meninger om spillet den gangen og nå er: Jeg syns spillet er bra, men det har sine svakheter. Grafikken syns jeg er nydelig, 2player offline funker perfekt, masse våpen og masse action. Det jeg kan savne litt i dette spillet er puzzles, hvor har alle gåtene og slik blitt av? Det er jo en del av Resident Evil. Det som også kan skuffe meg litt er at man aldri kommer tilbake til samme bane, slik som man gjør i for eksempel Resident Evil Code Veronica X.

Jeg har fulgt opp serien fra 1eren hadde release og har runnet alle spillene i seriene, da snakker jeg ikke om spin offs. De jeg har runnet er:
Resident Evil 1
Resident Evil 2
Resident Evil 3 Nemesis
Resident Evil 4
Resident Evil 5
Resident Evil Deadly Silence

Hvis Resident Evil 6 noengang skulle komme så har jeg et ønske om at det skal bli flere puzzles, mere handling, mere skrekk.

Idag så runner jeg RE5 på under 5 timer, det sier litt om hvor simpelt det egentlig er!
  • 0
Synes RE5 fikk litt for mye pepper da det ble lansert.
Er faktisk en av mine favoritter fra 2009, kun slått av Uncharted 2.
  • 0
Resident Evil 5 er det beste spillet i 2009 som alle glemte Har ikke hørt noe snakk om det på et halvt år
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Pleier å bli sånn når de blir lansert det første halvåret.
Når status skal gjøres opp og kåringene om årets spill er det nesten bare spill fra høsten/ vinteren som blir nevnt.
  • 0
Enig med bjellfrid, jeg likte RE5 veldig godt selv. Men det ble ikke så godt motatt pga manges overhøye forventninger. Det havnet rett og slett i skyggen i 2009. Med titler som Uncharted 2, Modern warfare 2, Arkham Asylum, Assassins Creed 2 osv så er det vanskelig å holde hypen oppe. Men en viktig ting jeg må straffe RE5 for er det sinnsykt repetive gameplayet, gøy, men repetivt.
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Har nettopp fått RE5 og spiller det co-op online med en IRL venn. Han er dog ikke så veldig ivrig i å spille det, så har ikke kommet så langt enda Men jeg ser allerede hva du mener. Jeg ELSKET RE4 - puzzelsene, stemningen... alt. Men dette er totalt fraværende i RE5.
En Fuego!
  • 0
Resident Evil 5 er et meget bra spill, men det hører ikke hjemme i Resident Evil serien.
"We are not retreating - we are advancing in another direction"
  • 0
Gamer123: Jeg kan love deg at dere kommer til og runne spillet fort, det er ikke mye hindringer i spillet. Det det meste går ut på er faktisk skyt og spreng, har man de riktige våpen så er bossene simple som fy...
  • 0
Helt enig med deg i at Resident Evil 5 mangler en del ting som gjorde forgjengerne spesielle. Gåtene og å finne nøkler var gøy. Mine favoritter i serien er Resident evil remake til gamecube og resident evil zero til gamecube. disse har glimrende grafikk og fantastisk atmosfære Men som coop action var 5eren kul. Aldri testa nr 4, som jeg har hørt mye bra om..
  • 0
res 5 er bra spill men ikke det beste
Per aspera ad astra
  • 0
Resident evil 5 er jo veldig bra, men også fryktlig lett. Og når det ikke er en onlinedel utenfor story. ( bortsett fra den slayer modusen du kan kjøpe på xlive men den er jo ikke noe bra -.-) Så holder det ikke akkurat i lengden
Mankind must put an end to war or war will put an end to mankind.
  • 0
Spillet var bra det, men som du sier hadde sine svakheter Jeg liker slike spill
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
La oss håpe at Resident Evil 6 den dagen det kommer ut, at det blir bedre. At vi kan få masse puzzles, mere skrekk og kanskje litt mere handling Jeg sitter også og håper på at Resident Evil 4 blir gitt ut til Xbox 360 og PS3. Ps2 er ut så hadde vært greit med litt flere RE spill til 360, de gir jo ut RE på alle andre konsoller, så hvorfor ikke liksom?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!