Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Da var jeg endelig tilbake etter seks uker med bleieskift og kafébesøk sammen med min yngste sønn. Det har vært en lang og fin juleferie, med hyttetur og skigåing i -25 grader i Etnedal. Foreldrene til min samboer bygde hytte der i sommer, og i romjula ble den innviet av hele familien. Flott beliggenhet ved noe som heter Ølsjøvannet, og jeg fikk slepe pulk i dagesvis over fjelltoppene. Herlig!

Gledelig nok hadde Magnus unnlatt å brenne ned kontoret mens jeg var borte. Til gjengjeld hadde han "ramlet i en trapp" og fått en solid blåveis, mistet nøklene til kontoret og dratt inn så mye skit på gulvet her at jeg nesten ikke kan gjenkjenne fargen på parketten.

I tillegg har Line dukket opp, en praktikant som studerer journalistikk og som nå står for mye av nyhetsdekningen på nettsiden.

Etter å ha drevet dank i seks uker må jeg innrømme at det er godt å jobbe litt igjen. Vi er allerede i full gang med planleggingen av årets første nummer, som etter planen skal være på gata i starten av februar. Vi har akkurat mottatt Mass Effect 2 som jeg skal begynne på i kveld, og Magnus er nettopp ferdig med Army of Two 2 som dere får anmeldelse av i morgen.

2010 ser ut til å bli et knallår rent spillmessig, og jeg håper alle dere lesere vil følge oss gjennom nok et begivenhetsrikt år. Godt nytt år!

<bild>
Hva er det du har gjort med gulvet, Magnus? MAGNUS! HENT MOPPEN! NÅ!!!!!!
/Jon Cato Lorentzen, sjefredaktør
  • 0
det kommer til å bli et godt spill år.

genial kommentar til bildet.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Velkommen tilbake Jon Cato! Håper du har hatt en fin juleferie

Heldiggris... jeg vil også ha Mass Effect 2
  • 0
Welcome back!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Har sett verre gulv
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Velkommen tilbake
  • 0
Velkommen tilbake
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Ha ha måtte le av det siste sitatet under bildet

Velkommen tilbake Jon Cato
Og godt nytt år
...
  • 0
Velkommen tilbake!

2010 blir et veldig godt år for oss gamere, for lommeboken ser det litt mørkere ut desverre...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Welcome back, chief!

Håper det har vært deilig med en lang ferie og at du er klar for igjen å ta over skuta.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
velkommen tilbake!
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Fint å ha deg tilbake, følte at noe manglet på GR. Men for meg så blir lommeboken min ikke noe særlig tynnere i år.
Neste spillet som jeg kanskje kjøper er BF: BC2 som kommer i Mars (det Mars ja, jeg er ikke sikker), og det er en stund til. Etter det har jeg ikke peiling på hva slags spill jeg skal kjøpe... Får vel bare kjøpe en sånn 12 måneders LIVE Gold-greie og se hva som skjer.

Btw, godt nyttår!
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Velkommen tilbake Herr Redaksjonssjef, og godt nyttår ^^
En Fuego!
  • 0
vel det var på tide
Per aspera ad astra
  • 0
Velkommen tilbake
Godt å ha kongen av anmeldelser tilbake igjen
Var lissom ikke det samme å være på GR uten deg
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Godt nyttår, og velkommen tilbake!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Hahaha, genial kommentar under bilde og velkommen tilbake!
  • 0
Å dra pulk, det er herlig det!
Velkommen tilbake.
du må høre ordentlig etter
  • 0
velkommen tilbake
"You should learn to shoot first, Solo." -Boba Fett
  • 0
IKKE MOPPEN! Husker fortsatt smertene i ryggen etter en dag med vasking av kontoret på GR
  • 0
Velkommen tilbake, Jon Cato! Magnus har passet godt på oss mens du var borte

Misunner deg F0xhunter, du hadde en av verdens beste jobb i en uke
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!