Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Play
  • Play
For et par dager siden kom det opp en nyhet på CNN om at folk, etter å ha sett filmen, rett og slett har blitt deprimert av filmen. I dag kom samme artikkel på VG.

Det viser seg at mange ikke klarer å komme over at Avatar faktisk bare er en film! De sitter i dype tanker om ønsket å kunne bli en Na'vi og leve på Pandora, men blir deprimert ved tanken på at alt bare er oppspinn. Noen har faktisk hatt selvmordstanker fordi de ikke kan fordra å leve på den "kjedelige" planeten kalt Jorden. Mange begynner til og med å bable om å stoppe all forurensing, og få menneskene til å bli en bedre rase.

Jeg har aldri sett en film gjøre et så stort inntrykk på folk som Avatar har gjort, og her er det ikke bare snakk om små tenåringer, men etter å ha sjekket rundt på en del sider, at det er mange som også e nærmere tretti-årene!

Her er et sitat fra en bruker:
"Etter å ha sett det fantastiske universet i Pandora, ville jeg bli en Na'vi. Jeg kan ikke slutte å tenke på alt som skjedde i filmen og jeg skjelver og gråter når jeg gjør det. Jeg har til og med vurdert selvmord fordi jeg tenkte at jeg kan gjenoppstå i en verden lik den i Pandora."

Har Cameron faktisk laget en FOR bra film, eller er bare verden fult av mennesker som e forelsket i en 10 fot høy blå alien?


Hvorden ser dere på denne saken?
  • 0
De er fullstendig tullerusk.
Har sett filmen 2 ganger på kino, og sitter fortsatt igjen lite imponert..
"Only in America", sier nå jeg.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
Tenkte det samme om Donald Duck når jeg var liten; hadde så innmari lyst å leke med Ole, Dole og Doffen. xD

Men jeg ble jo bare litt irrittert. Å ta selvmord pga no slikt er å gå aaalt for langt.

Men filmen var jo bra da!
  • 0
Filmen er dritbra, men fikk ikke lyst til og ta selvmord fordi.
And the scrolls have foretold, of black wings in the cold
  • 0
Er noen folk virkelig så dumme?
  • 0
sånn får man om absolutt alt. Pleier alltid å ha lyst til å være der i filmen men denne filmen har jeg ikke tenkt på det. Sellom det er en av de beste filmene jeg har sett og at jeg så den i 3D.
Den filmen jeg har sett som jeg har mest lyst til å være i er zombieland.
Yeah Mr.White! Yeah Science!
  • 0
har ikke sett filmen, så kan ikke utale meg noe særlig, men virker som om folk overdriver, men kan selv innrøme at jeg har blitt deprimert av spill når jeg har fullført dem.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg elsker Avatar, og ja, det hadde sikkert vært kult å være en 10-fot høy blå fyr med hale og greier, men dette her hørtes ganske jævlig ut. Jeg reagerte ikke på denne måten etter å ha sett filmen, selv om jeg er en så jævla nørd at jeg har begynt å lære litt av språket. Ja, jeg tror det hadde vært kult å være en Na'vi og leve på Pandora, men likevel.
But hey, it's America. Jeg kjenner faktisk en som hadde sånne tanker om Avatar, bare i en lett dose.
Uansett, det finnes noe som heter "hjelp". Sånne folk burde egentlig prøve å skaffe seg noe hjelp om problemene sine. Det er lett å leve seg inn i visse ting.
Sånne folk er nok litt... Hva kalte de det igjen? "Skxawng"?
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Har ikke sett filmen, men det virker ganske overdrevent. Når begynte for eksempel folk å tenke på selvmord etter å ha sett en film?
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
WTF!? helt seriøst....wuhahaha faen kor latterlig.
Kanskje det var 3d brillene som gjorde opplevelsen litt for virkelig for de

Avatar er en uhyre god film, garantert en av mine top 10 filmer nå, men og ta livet av meg selv pågrunn av den, det er for drøyt altså
...
  • 0
Noen folk er ikke helt gode i hodet... Jeg likte filmen ganske godt, og synst at Pandora så ut som en fin plass. Men skjønner ikke hvordan folk kan forelske seg i en filmverden, for så å vurdere selvmord for å komme dit. Da er du syk!
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Hva hadde media skrevet om man byttet ut "Avatar" med "GTA IV" mon tro?
En Fuego!
  • 0
Du er genial dark samus, rett og slett genial.
Elsker du AVATAR er du fra nå av også en fullblods Pochahontas-fan.
Feilfritt sjekketriks: "Excuse me, my dick is broken. Can I bury it in your ass?"
  • 0
hallo... det er ikke ekte !!
Per aspera ad astra
  • 0
Lurer litt på hvordan oppveksten til disse folka som får selvmords tanker og slik var, liksom... fra å være en helt normal kar, til en deprimert, muligens selvmords kandidat er jo helt absurd!...o.O
kjetil
  • 0
Hahaha. Høres helt dumt ut!



Men... er filmen bra i 3D eller burde jeg se den på vanlig 2D???
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Høy? Alien? Og BLÅ??? Selfølgelig vil folk ta selvmord
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0
Siterer Play:
Jeg har aldri sett en film gjøre et så stort inntrykk på folk som Avatar har gjort


Jeg håper virkelig at du tuller nå.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
har ikke fått sett ennå
Det er bedre å putte nesa si i andre's sine saker, enn å putte andre's saker i nesa ;)
  • 0
Skjønner godt at folk skulle ønske de kunne være Na'vi-er og at de skulle ønske at man bare kunne sette seg inn i en maskin og så var man et vesen som kunne gjøre så mye som mennesket ikke kan.
Hadde jeg hatt valget, skal man ikke se bort fra at jeg kunne valgt det.

Men slik er det jo med mange filmer også og det å bli deprimert og få selvmordstanker, er litt vel drøyt, dog jeg kan skjønne hvorfor folk reagerer slik de gjør.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Mange som elsker filmen, sier/skriver noe slikt som "joda, plottet, skuespillet, persongalleriet osv. var kanskje ikke av øverste hylle, men gurimalla, som jeg klarte å leve meg inn i filmen! Pandora er jaggu en fin planet!" 99% av tiden. At folk mente det SÅ seriøst var en liten overraskelse, da.

Selv ble jeg smått deprimert av alle de overbegeistrede anmeldelsene som i det tilfellet glemte totalt å være kritisk.
End of line, be excellent to each other.
  • 0
Siterer sowns:
hallo... det er ikke ekte !!


Det er jo gjerne nettopp derfor folk blir deppa, da.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Hør... Jeg kommer til å si dette fordi det må bli sagt: (Puster dypt)
AVATAR ER EN ELENDIG FILM MED DÅRLIGE SKUESPILLERE, SYLTYNT PLOT, OG LATTERLIGE KARAKTERER!! OM JEG NOEN GANG TREFFER JAMES CAMERON SKAL JEG FILLERISTE HAM TIL HAN GIR MEG EN SKRIFTLIG TILSTÅELSE PÅ AT AVATAR ER EN JÆVLA DRITTFILM!!!

... Unnskyld, det måtte bare ut.
Jeg kan faktisk skjønne at folk vil begå selvmord etter å ha sett Avatar, for en mer selvgod, overvurdert drittfilm skal du lete lenge etter.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
  • Play
  • Play
vel, smaken er som baken
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!