Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ja, nå gjør GKM det også! Han ramser opp sine favoritter innen forskjellige.. ting... i 2009!

Vi starter med........

Flauser

1. Kanye @ the VMA's
Hvis dere ikker vet hva det var, sjekk videoen under.
Beklager at videoen er blitt gjort om til en sang med autotune, originalen er umulig å finne. Poenget er at han avbrøt Taylor Swift i fylla under hnnes takketale når hun fikk en pris for beste kvinnelige musikkvideo elns. Det jeg heller lurer på er åssen han kom seg opp dit. Jeg mener, skal det være mulig? Å bare gå opp på scenen på den måten uten at det er avtalt? Og Kanye... lay off the Hennesey!
http://www.youtube.com/watch?v=-vLtmbTF83w

2. Rihanna nude pics
Flaut for henne, digg for horndogs(poster ikke bildene eller link her, ved tanke på at det kan være brudd på regler).. på et av bildene kan man se huet til Chris Brown, så dette er tydeligvis før han banket henne.

3. Cassie nude pics
Alt som kan sies har blitt sagt, ;)

4. Balloon Boy
Det er ikke selve gutten som er flausen. Det er bare synd på han. Det er de PR-kåte foreldrene hans, derimot. Det værste er at jeg kan tenke meg at guttungen fikk huden full av kjeft og muligens en klaps i trynet når de kom hjem.. men videoen hvor gutten sa "You said we did this for a show" er fortsatt hilarious!

5. Chris Brown uttaler seg
Tidlig i 2009 stoppet Chris Brown og Rihannas forhold fort ved at Chris Brown banket livskiten ut av henne(bilder på nettet).. det triste var når han skulle uttale seg om det på TV: http://www.youtube.com/watch?v=vadVwlv1n7g
Hva er flauest? Sløyfa og den babyblå genseren eller at han later som at han ikke husker noe fra det som om han var i en slags transe?

Debuter

1. Slaughterhouse - Slaughterhouse
Dette albumet er mitt nr. 1 album period i 2009. Ikke bare var det en super gruppedebut fra disse rapperne, men var også det beste hiphop hadde å by på i 2009. Syke metaforer og rå floow utover hele albumet, men fortsatt personlige låter som "Rain Drops", "Pray(It's a shame)" og rappernes syn på dagens hiphop: "Cut You Loose". Slaughterhouse til Oslo den 30. januar.. GLEDER MEG!

2. KiD CuDi - Man On The Moon
Dette albummet ligger også på min topp 10 album-liste fra 2009. Kid CuDi regnes som en hiphop-artist, men jeg klarer ikke helt å se det på noen sanger. Men alle sangene er fantastiske og er i et spesielt humør. De er max chillelåter. Sjekk det ut enten du er glad i hiphop eller ikke! (Men hold deg unna hvis du er i "fuck alt som engang MINNER om hiphop" modus)

3. Asher Roth - Asleep In The Bread Aisle
Dette albumet fikk veldig blandede anmeldelser, men ikke engang den beste karakteren var noe serlig å hoppe i taket for. Jeg selv, derimot synes det var en finfin debut og mange av sangene der er sanger som jeg ser meg selv høre på lenger i framtiden, altså en del minneverdige ting der.

Spill

Det er egentlig bare 2 spill jeg har orket å spille i 2009. Og jeg vet mange kommer til å kommentere på min plassering av 2009, men....

1. Skate 2
Skate 2 var mitt GOTY i 2009. Jeg driter i hva andre sier, MW2 ain't got shit on Sk82! Såklart det sier jeg fordi jeg er mer casual gamer, og driter i om jeg er god i et spill så lenge det er morsomt. Og spill som COD er morsomst online og bare hvis du er god.

2. Modern Warfare 2
Men MW2 er fortsatt årets nest-beste spill! Dette er et spill jeg ikke gadd å kjøpe. Jeg gamer så sjeldent at det nesten er trist og hvis jeg vil game så er det enten Skate 2 eller Oblivion. Men Mw2 er morsomt hos folk(spiller du det sjeldent kan du ikke gå lei, ya know) og split-screen er morsomt uansett hva dere sier! :)

Mest patetiske spillmani

FARMVILLE
Yeah, that's right. Det dumme faceboook-spillet hvor du har en gård. Og.. vel.. driver gården. Hvorfor begynte alle å spille det? Det er noe av det teiteste noen har lagd EVER! De fleste som spilte det før og har slutta er FORHÅPENTLIGVIS flaue over fortiden sin..

Ja, det er alt jeg har tid til å skrive, må få i meg middagen! Pluss at topp 10 album er uinterressamt for dere, siden det bare er masse undergrunns-hiphop & stuff.. BYEE!
Bah!!?
  • 0
Har du prøvd skate (1)? 1000 X bedre enn skate 2
En Fuego!
  • 0
Såklart har jeg prøvd enern, hehe.. kjøpte det bare noen dager etter det kom ut, Men jeg synes skate 2 er bedre. Byen i skate1 er bedre, men triksene i 2'ern ser bedre ut, klærne serr bedre ut, flere triks, spot editor, gå av brettet, bedre grafikk(folka på enern ser firkanta ut) og kameraet i replay editor er ELSK
Bah!!?
  • 0
Synes Skate 2 var rett og slett kjedelig Eneste positive for meg var online. Skate 1 hadde mye bedre story mode, imo ^^ Dessuten virker kontrollen på 2'ern en smule "seig".
En Fuego!
  • 0
alle hver sin smak, vettu

men Skate 1 vil alltid ligge i mitt minne som spillet som startet det hele. Så elsker enern også
Bah!!?
  • 0
har ikke prøvd skate 1 men skate 2, et ok spill.
Per aspera ad astra
  • 0
Enig med FarmVille. Var hekta før og nå er jeg bare lei av å høre om det.

Kanye at VMA: Alle har vel fått med seg "Imma let you finish"-memen?
Take off every zig, for great justice
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!