Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Hei!

Jeg heter Line Fauchald, er 20 år og går andreåret på journalistikklinja hos Norges Kreative Fagskole. I praksisperioden min i januar og februar har jeg fått lov til å skrive hos Gamereactor. Jeg har vært spillnerd siden dagen jeg fikk Nintendo64, så jeg gleder meg masse til å få skrive her fast i to måneder.

Generelt liker jeg eventyr- og strategispill best, og synes det er morsomst å spille når du faktisk må tenke litt. Jeg er spesielt glad i Zelda-spillene, og har vel en aldri så liten forkjærlighet for Nintendo generelt. Konsollene jeg bruker mest tid på er Wii og 360 (med unntak av litt PSP - got to love God of War), der spesielt Okami, Gears of War 2, Fable 2 og Halo Wars har vært faste gjengangere. Ellers spiller jeg litt Age of Conan (mage).

Dette blir kult, folkens! :)
  • 0
Velkommen i skuta Line Gleder meg til å lese det du skriver
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer. Å skrive for Gamereactor er en nyttig erfaring.
Godt med et tilskudd av en ny strategi-interessert.

Lykke til!
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Det er bare å ta fram vaskekluten! Kontoret ser sikkert ikke ut etter at Magnus' latskap har tatt overhånd.

Og hvis du får tid til å skrive i tillegg, så blir jeg imponert, haha!
Chill hard, man!
  • 0
Velkommen til GameReactor Line
  • 0
Velkommen! Høres ut som du kommer til å ha 2 veldig kule måneder!
  • 0
Velkommen! Som det allerede har blitt påpekt, så vil nok det å være skribent for Gamereactor være et skjakktrekk når det gjelder videre jobb. Om du etter hvert søker som journalist for et betalende medium er det greit å kunne henvise til tidligere jobber som skribent. Dessuten er det uten tvil god trening.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
velkommen^^
Hagger says: That is the biggest explosion in my entire life
  • 0
Hvorfor ikke kjøre en par 64 reviews?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
  • Play
  • Play
Velkommen skal du være ja Håper du får 2 ekstra hyggelige måneder
  • 0
Velkommen! Ser frem til å lese det du skriver.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Whey, velkommen
En Fuego!
  • 0
Jenter som spiller er egentlig dritsexy



Lykke til!
What the hell happened to sex, drugs and rock'n roll? Now it's just aids, crack and techno!
  • 0
En ting skal du ha! Fancy navn... Litt eksotisk...

Håper at ordspilla dine har litt mer farge enn Magnus sine(hehe)...
Decyfered!
  • 0
Velkommen
Håper du får det kult her på GR
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
Velkommen det må være kult å skrive for Gr. Gleder meg til å lese arbeidet ditt, og lære av det.
  • 0
Gratulerer, ser frem til å lese det du skriver. Alltid spennende med nye redaksjonsmedlemmer, selv om det i dette tilfellet bare er midlertidig

Sier meg enig med zelda7, 64 rewiews hadde vært awesome. Eller kanskje en liten "retrospective"?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Velkommen, Line (:
Gleder meg!
("Retrospective" eller "Retro" hadde vært interessant...)
du må høre ordentlig etter
  • 0
velkommen til GR
Per aspera ad astra
  • 0
Nei, ikke noe mer "retro" - bullshit.
Å fokusere på fremtiden og det som er nåtid er viktigere. Selv om en må se på fortiden for å forstå fremtiden, er det ikke noe vits i det å mimre over gamle N64 spill som en syntes var utrolig bra på den tiden, men lukter som råtne egg i dag.

Uansett; velkommen til GR, Line. Morsomt om du kommer til å være aktiv etter de to praksis månedene du skal være her.
Vi får se!

PS! Fint med jenter som spiller. Ikke så mange som gjør det dessverre!
Kålroten
  • 0
Håper du får en fin praksis tid i GR!
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Nei, ikke noe mer "retro" - bullshit.
Å fokusere på fremtiden og det som er nåtid er viktigere. Selv om en må se på fortiden for å forstå fremtiden, er det ikke noe vits i det å mimre over gamle N64 spill som en syntes var utrolig bra på den tiden, men lukter som råtne egg i dag.


Wow, hørt om nostalgi eller? Du vet, slike gode minner fra barndommen. Eller har det seg kanskje slik at du ikke har noen? Jeez, nå skal jeg ikke si ting som: "Hadde ikke jeg spilt Mario på N64 hadde jeg sansynligvis ikke vært gamer i dag". For slike ting er bullshit.

For min del trenger ikke ett spill realistisk grafikk for å være bra, jeg nyter like godt av pixler som 3D, gammelt og nytt. Bare spillet gir meg en opplevelse så er jeg fornøyd.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Martin Andresen burde ta vaskekluten, mens du kan gjøre all skrivinga han skulle gjort. Det skal ikke mye til for å skrive mye bedre enn han, så du kommer ikke til å oppleve noe særlig forventingspress.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Hahaha,synes Magnus er ok i skrivinga. Han skriver jo det meste her uansett sånn som Jon Cato pisker han rundt.

Ikke la Jon Cato sjefe med deg. Husk! Du jobber gratis!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Velkommen! Gleder meg til å se det du skal skrive
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!