Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Som dere vet er så og si hele familien interessert i spilling. Alle barna foruten Malin spiller litt nå og da og synes det er moro. Selv spiller jeg litt. Kanskje ikke like mye som i mine yngre dager, men det blir da tid til litt spilling inne mellom jobben og familien.

Jula er tradisjonell med litt spilling for alle og her har vi spilt våre favoritter godt og grundig. I tillegg har hele familien samlet seg og spilt sammen og da har det gått i New Super Mario Wii, Buzz, Singstar/Lips og Mario Kart.

Her er de spillene som har blitt spilt mest av de forskjellige personene i familien;

Madammen: New Super Mario Bros Wii, Mario Kart Wii og Bricks på Facebook.

Silje: New Super Mario Bros Wii, Mario Kart Wii, Buzz, Hannah Montana (PSP), The Sims 3: Reisefeber.

Markus: Colin McRae DiRT 2, New Super Mario Bros Wii, New Super Mario Bros DS, Buzz og Pengeby på nettet.

Emil: New Super Martio Bros Wii, New Super Mario Bros DS, DiRT 2, Ghostbusters PS2, Mario Kart Wii, Buzz, Yoshi's Island m.fl.

Malin: New Super Mario Bros Wii samt Buzz.

Meg selv: Colin McRae DiRT 2 PC, Cities XL, The Saboteur, Left 4 Dead 2, Dragon Age: Origins, Buzz, New Super Mario Bros Wii, New Super Mario Bros DS og Tekken 6 PSP.

Wii-en har fått veldig stor oppmerksomhet hos oss i jula samt Xbox 360-en med DiRT 2. Det er artig å kunne samle seg om konsollene og spille alle sammen spesielt når temperaturen kryper ned på mot minus 20 ute. Da er det godt å kunne sitte inne i en varm stue og spille.

Hva med deg - hvilke spill spilte du i jula? Spilte du disse alene eller sammen med noen?
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
kult!
Moren min spiller bare kabal...-_- Derimot faren min spiller MW2 .
We have to nuke our imagination!
  • 0
Stefaren min spiller MW2, men bare SP..Jeg derimot spiller alt..Her er noen av spilla jeg har spilt i jula: Crackdown, fifa 10, PGR4,Viva Pinata,Saints row 2, Modern Warfare 2, Call of Duty4, GTA vcs(Cheatdevice FTW) og mange fler..Men jeg har hatt tid til andre ting også da

Det må da være sinnsykt fett å spille sammen med hele familien, det vil jeg også når jeg blir stor
Fem-stjerners medlem
  • 0
Jeg spilte; MW2, Forza 3, Dragon Age: Orgin, GTA: TBoGT.

Foreldrene mine spiller ikke, de spilte mye Alex the kid for mang år siden etter det har det blitt lite spilling på dem.

Lillebroren min spilte MW 2 hele juleferien .
  • 0
Håper jeg får bygget meg opp en familie som liker å spille

Selv spilte jeg The Saboteur, GTA 4, Uncharted 2, Forza 3, Dragon Age, MW2 og Guitar Hero 3 i julen.
  • 0
Jeg har spilt ganske mye Modern Warfare 2, Project Gotham Racing 4, Mass Effect og Tekken 6.

EDIT: Har så lyst på DiRT 2! *sikle*
I was frozen, today!
  • 0
Ser at Wiien er godt brukt i din familie ja!
Det for det meste Rock Band 2 her... Mitt favoritt spill siden jeg kjøpte det i fjor mars
  • 0
Jeg spilte: The Legend of zelda: Spirit tracks, Codmw Reflex, Mario Kart Wii, Super Smash Bros Brawl, Wii sport resort og Guitar Hero: World Tour
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Har vært borte store deler av julen, så det har vært: Tetris (mobil) , Little Big Planet (PSP) og Metal Gear Solid Portable Ops (PSP) Ellers etter jeg kom hjem har jeg spilt Assassin's Creed II (360)
  • 0
Jeg satt med Zelda i hele jula
  • 0
  • BrUS
  • BrUS
Det går for det meste i Nintendo, noe jeg synes er bra for en familie med yngre mennesker. Dere viser at dere ikke presenterer barna for voksenspill enda, noe som andre foreldre tar helt for gitt, med tanke på alle ungene som skriker på Modern Warfare 2.
Beasts all over the shop... Sooner or later you will turn into one of them.
  • 0
har spillt halo 3, odst og mw reflex hele juleferien, jeg spillte for det meste alene men jeg spillte litt co-op på halo med søsken barnet mitt og det var digg
Per aspera ad astra
  • 0
Jeg spilte ODST og Dj Hero som jeg fikk til jul, men så fikk Xboxen min RRoD. Gleder meg til å spille masse igjen når jeg får den tilbake fra reparasjon.
Tilfeldig tekst
  • 0
Spilte bare MW2 jeg
"Don't cross the crooked step"
  • 0
spilte bare Brutal Legend og noen minutter med Animal Crossing wii jeg

Resten av familien spiller ingenting.
Noen som spiller Animal crosssing new leaf her?
  • 0
Mest Oblivion . men og en del rainbow six vegas2 faktisk. .

fikk verken Uncharted 2 eller A crack in time
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Har ikke spilt noe i jula faktisk. Har kun tilbragt tiden med å slappe av med kjæresten og gode venner Satser på å få kjøpt et eller to nye spill i morgen.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Hahaham, faren tar den største potten Ganske mange forskjellige spill du spiller

Lagt til 2010-01-04 15:40:
Har begynt å få interessen for call of duty 5 world at war. Men da spiller jeg nazi zombies Ellers så spiller jeg på MW2
  • 0
Hele familien her har spillt Rock Band 2 Jeg har spillt mest MW 2, Halo 3 og litt Trials HD i ny og ne også litt Mirrors edge
Im not pro, but i know how to play.
  • 0
Har gått svært mye i Yu-Gi-Oh 5D Stardust Accelerator til DS for min del. Utenom det har jeg faktisk ikke spillt så mye. Har gått mer på ski og lest bøker istedet.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
du har fet familie
  • 0
super smash bros brawl har jeg spillt en del, spesielt artig var det da faren min ble med.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Foreldrene mine spiller aldri, har prøvd en gang og det ble en fiasko. Uansett, jeg har spill Batman Arkham Asylum og MW2
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
New Super Mario Bros. Wii *sikle*
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
Har gått i MW2 og Wanted: Weapons of Fate. Bortsett fra meg så er det bare søstra mi som spiller, og da går det i Nintendo DS med diverse spill hun fikk til jul. Har faktisk blitt litt fristet til å prøve noen av dem selv
Daylight come and we wanna go home.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!