Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Siden ser dritrå ut. Håper virkelig denne siden får endel anerkjennelse.

Kanskje den kan måle seg med Gamereactor en gang?
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Slagplan: Først i strupen på Spillverket. Deretter Spillmagasinet. Finn din plass.

Men dette skal jeg følge med på altså, fikk nesten lyst til å hjelpe deg litt med koding og logo. Hvis jeg hadde hatt kunnskap om å gjøre noen av delene, might I add.

Du har i hvert fall tjent deg noen lesere! +1
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Blir interessant å følge dette. Jeg kan se ut ifra nettsiden at du har erfaring med web og layout. Kan du lage dynamiske nettsider? I så fall ville det vært en fordel. Selv går jeg på MK-linje og har egentlig mye kompetanse for alderen innenfor det medierelaterte. Men du har sikkert mer peiling, men jeg kan gladelig hjelpe deg litt iblant hvis det skulle være noe.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jeg trodde det kom til å bli en støgg side, som piczo hjemmesider f. eks. Men når jeg kommer inn på siden blir jeg sjokkert. Dette er PENERE enn Gr, nesten like fin som IGN sin. Du har et flott grunnlag til å lage en råbra side. Kanskje litt fargeløs egentlig. Spillkritikk.com, hmmm skeptisk til navnet. Liker mer fantasifulle navn som Gamereactor, Imagine Games Network osv. Liker ikke Gametrailers navnet heller, men de gjør en flott jobb. Noe jeg håper du også gjør. Lykke til!
  • 0
Wow! Kjempe bra side! Denne blir lagt til i favoritter

Keep up the good work Zubi!
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Synes først det var synd at ideen om en norsk Metacritic var "lagt på is", men etterhvert så jeg at dette faktisk kunne være noe dette og.

Sjekket innom siden og må si det ser foreløpig proft ut. Selv om det bare er en forside, så ser det virkelig interesant ut, og du har funnet en fin "look", dog du nok burde freshe opp med litt farger, og en bakgrunn kanskje...

Men jeg skal følge med på sida, og ønsker deg lykke til med både skriving og sida generelt.
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Flott nettside! Ser ut som ekte proff nettside
  • 0
Dette blir bra, vettu. Men sørg for å finne noen medarbeidere. Kan bli tung med anmeldelser, forhåndstitter, artikkeler samt guider. Lite fritid til overs, hvertfall.
"I'm gonna go have a smoke right now. You want a smoke? You don't smoke, do ya, right? What are ya, one of those fitness freaks, huh? Go fuck yourself."
  • 0
Tusen takk for alle kommentarene, folkens!

@ Joe: Så lenge du lar være å registrere deg kommer det nok til å gå så fint, så <3

@ Noral: Er nok ikke umulig at jeg kommer til å lyse ut diverse stillinger etterhvert, men først må jeg få litt peiling på dette selv. Kan jo egentlig ingenting om dette, så ser på det som en fordel at jeg kan det sjøl før jeg begynner å instruere andre!

@ Mats & 42: Det er selvsagt et mål å komme forbi de mindre spillsidene i Norge hva gjelder popularitet. GR og gamer ser jeg egentlig ingen hensikt i å konkurrere med, ettersom de ikke bare er to fantastiske sider som fortjener alle de brukerne de har, men også nettopp det faktum at de har sinnsykt mange brukere. Nei, da er det bedre å ta de man kan ta! Og forresten, bare idag har jeg gått opp fra tre treff til dagen (siden romjula, og kun fra meg selv) til idag, hvor det faktisk er 743 treff så langt. Litt artig, i grunn.

@ remote: Jeg har ikke idé, egentlig. Sitter og fikler med artikler, prøv og feil, og endel instruksvideoer på nett. Men det er dritmoro å sitte og prøve seg frem, man lærer jo så sykt mye av det! Skal ta kontakt hvis jeg trenger hjelp, hyggelig av deg å tilby det!

@ Jack: Men, men... det er jo hobby som man skal fylle fritiden med jo!! Når det er sagt, blir nok ikke alene om dette når jeg har kommet inn i alt.

@ alle andre: Tusen takk for flotte kommentarer, gir meg virkelig lyst til å få startet denne siden!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0
Oooh... Jeg vet ikke hva jeg skal si? Det ser helt utrolig ut, men jeg er redd du vil slite deg ut på dette.
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Spennende, og absolutt et godt initiativ, Zubimar

Gleder meg til å se hvilken vei utviklingen går videre, og jeg ser ikke bort ifra at jeg selv kommer til å avlegge denne siden en visit i ny og ne (muliggens også når det er fullmåne).
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Lykke til
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Kanskje litt farge løst men ellers kjempe bra, håper du for detta til
I am a Spøkels for svingene! bare se hvor hvit je er!
  • 0
Hei igjen, alle sammen.

Takk for hyggelige kommentarer. Det viser seg å være et lite problem nå, ettersom templaten (designet) jeg har valgt til siden, ikke fungerer i adminverktøyene Joomla og Drupal, som var alternativene mine når det gjalt redigering av siden. Jeg har derfor sett meg ut et annet design, som jeg personlig mener ser hakket bedre ut enn det nåværende. Jeg kommer tilbake når jeg vet mer, må bare snakke med dem jeg har ordnet designet med!
Spilldiskusjon, ikke bullcrap.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!