Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det har seg nå slik at jeg sitter nå med en del jule-og-bursdagspenger og lurer på hva jeg skal bruke dem på. Jeg er gått lei de fleste spillene jeg har for tida og det hadde vært kjekt om noen hadde tips til meg hva jeg skal kjøpe. Det kan helst være PC-spill da, for de koster mindre og er lettere og spore opp i Stavanger by.

Min lille ønskeliste er som følger:

- Et bra og unikt RPG-spill til PC. Har Oblivion, Morrowind og Fable og kunne tenkt meg noe like magisk som dem (host! ønskedrøm)

- Et bra FPS-spill. Har lurt litt på BF: 2142 eller kanskje Frontlines: Fuel of War. Kan være et rent online-spill eller et med story også.

- Et annet spill som er gøy rett og slett!

- Kanskje et MMORPG-spill?


Så skriv gjerne en kommentar, jeg er åpen for alle ideer. På forhånd takk :D
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
Vel har hørt at Dragon Age Orgins er ekstremt bra RPG (som også er til PC). Ganske nytt da.

Og FPS? Hmm.. til PC kan det jo være Left 4 Dead 2. Men kansje Battlefield 2 (Vist du ikke har det) Eller Garrys Mod, det er mest bare for å ha det morsomt da. Er et "sandbox" spill som har ingen verdens mening i spillet... Bare å ha det morsomt! (får kjøpt det på www.steampowered.com . Råder å kjøpe Team Fortress 2 eller Counter Strike Source i tilegg til bare 200 kr.)

Der har du mine tips
  • 0
Vel, hvis du liker Star Wars så er vel Star Wars: Knights of The Old Republic noe for deg, spesielt siden Knights of The Old Republic MMORPG kommer ut snart.......

FPS: Borderlands, er litt RPG også........

Også Half Life 2, hvis du orker, bra spill. Deus Ex også
  • 0
Såklart! Hvorfor tenkte jeg ikke på Borderlands! Det er jo RPS! (Role Play Shooter)
  • 0
Likte du Oblivion, kommer du til å elske Dragon Age til PC.

Trust Me, har det selv.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Dragon Age origins! Definitivt! Kjempebra rpg!
...tramp,tramp, tramp på en smurf! Smurfer løper ikke fort, så tramp dem ned og tørk de bort! Tramp, tramp, tramp på en smurf!
  • 0
Hvis du har penger og veldig snille foreldre så go for dragon age. Kjøpte det i dag og hittil ser det ut som jeg har mange timer med spenning foran meg. Anbefalt å kjøpe PC versjonen, siden den er mye billigere og bedre en konsoll versjonene.

Fun fact: X - box version has some bad textures, but no lag. The ps3 version has excellent textures, but it has lag. The pc version has none of the problems of the latter and at the same time comes at a cheaper prize.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
BF2142. Titan = win. Last ned BFHeroes også - med mindre du har det. Det er gratis ^^
En Fuego!
  • 0
Mass Effect og Fallout er dritfete rollespill, men de foregår i fremtiden. Uten svert og skjold. Dragon Age er ikke likt Oblivion i det hele tatt på gameplayet. Se trailere og slikt om du lurer. Fuel of War har fått tvilsomme karakterer og MW2 er jo ute nå. Personlig syns jeg Borderlands er elendig. Spill det i 5 timer og alt du har sett er ulver og menneskefiender, omgivelsene er grått fjelllandsskap. Kjedelig design og historie er jo ikke der i det hele tatt. Mass Effect ville jeg gått for, 2ern kommer i januar også
  • 0
Det spillet som har overrasket meg mest i år er "Fairytale Fights", nå er det kanskje det faktum at jeg bare betalte 199,- som gjør at jeg synest dette fortjener bedre kritikk enn det har fått, men det er virkelig artig.

RPG: Dragon Age Origins eller Borderlands (merk sistnevnte har ikke "vanlig" RPG dybde)

Online FPS: MW2 (sats på konsoll, PC har ikke dedikerte servere).
  • 0
vist du finer ut at du bare skal ha et FPS-spill med drit bra online så anbefaler jeg i vært fal MW2. jeg er liksom ikke en MW2 kar men jeg kom i boksa nor jeg prøvde de

jeg spiller de på xbox360 å de funker fint. men jeg har hørt at de er drit bra på pc å
  • 0
Rpg: dragon age
Fps: mw1/mw2, css, team fortress

Et annen spill: hvis du har ps3 eller xbox 360 anbefaler jeg dj hero.
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Hmm, online FPS-spill..hmm... Call of Duty: Modern Warfare 2!!!!!!!!!
Rise and rise again, until lambs become lions.
  • 0
Dragon Age til PC er kongebra og anbefales på det sterkeste. Ellers er BF2142 veldig bra onlinespill til PC, men vent heller til den 4. mars for da kommer nemlig Battlefield: Bad Company 2 og det kommer til å knuse alt av det vi kjenner av online krigsspill til PC

Lykke til med valget
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Har ingen peiling på PC spill, men jeg anbefaler Dragon Age Origins til deg, siden det lyder som noe du kunne likt.
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0
dragon age origins som rpg
fps: codmw2

morro spill: little big planet
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Tusen takk for alle tips!

Må vel nevne at Dragon Age: Origins er blant topp ti, men jeg vil gjerne ha flere tips

Jeg må vel også nevne at jeg har alle Call of Duty-spillene (untatt 3 og 5), men om dere vet om noe som er like bra/bedre så si gjerne ifra.

Hvis dere lurte på hvorfor jeg nevnte Fuel of War så er det fordi jeg gir egentlig blaffen i karakteren så lenge det er et bra spill ;)

Takk igjen og på forhånd takk for nye tips
"I'm not sure I can stomach another cover-based right-wing wank game."
  • 0
1. Dragon Age: Origins
2. Team Fortress 2
3. Hmm, et som er gøy... Audiosurf eller Batman: Arkham Asylum kansje?
4. World of Wacraft
  • 0
1. Dragon Age: Origins
2. Modern Warfare 2
3. Et gøy spill? The Sims 3 kansje
4. World Of Warcraft
  • 0
Hvis du vil ha et gøy spill er World of Goo uten tvil valget!
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!