Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Jeg har jobbet i Gamereactor siden det første bladet kom på gata sommeren 2002. Jeg har vært alt i fra skribent assisterende webredaktør til annonseselger (som jeg er nå) Jeg har vært "aktiv" på forumet og prøvd på best mulig måte og fått til et godt samhold her på nettsiden. Det har skjedd mange forandringer med Gamereactor og vi prøver hele tiden å gjøre siden så brukervennlig som mulig med mye godt innhold som vi vet dere lesere liker. Inne mellom så kan det hende noen av forandringene ikke falt i deres smak og da er det godt å få tilbakemeldinger fra dere lesere om dette.

Det å drive en stor nettside med så mange brukere er heller ikke enkelt. For brukervanene våre er veldig forskjellige og av den grunn så kan noen av forandringene vi gjør med ting og tang kanskje ikke falle i smak hos noen. Selv er jeg imponert over måten Gamereactor tilpasser seg våre brukeres vaner og har gitt mang en applaus til nye ting som har dukket opp på siden.

Den største forandringen i år som tok litt tid å venne seg på var uten tvil nyhetssiden, men etter å ha blitt vant til den så synes jeg den fungerer perfekt og spesielt med GRTV-innslagene som legges opp på denne delen.

Live Feed er også noe som jeg synes er interessant. Selv om jeg ikke er aktiv, så er det artig å følge med på dere andre og hva dere holder på med. Jeg liker også "krypinn-delen" veldig godt hvor man selv kan skrive om seg og dele med andre brukere. Jeg har fått mange fine meldinger i min gjestebok og har så å si svart på alle. Det samme gjelder private meldinger. Dette er også en fin måte å kunne kommunisere med hverandre på om det er litt privat for andre.

Jon Cato har drevet Gamereactor i Norge med stødige hender og gjort en meget god jobb. Han er flink og en ypperlig redaktør. Carl Thomas som var med inntil høsten i år har også i vært en veldig flink og fortjener mye skryt. Jeg vil også gi en stor honnør til Magnus som kom inn som et friskt pust og inntil nå gjort en fenomenal jobb for oss. Til sist så må alle være skribenter, kåsører m.m. få en blomst av meg som takk for god jobb og håper dere fortsatt er med oss i det kommende året.

Så nå vil jeg avslutte med å spørre om hva dere synes med nettsiden. Er det ting dere kunne ha tenkt dere hadde vært annerledes? Er det noe dere savner og hva kan vi gjøre for at Gamereactor skal bli bedre i 2010? Kom med innspill og gjerne gi oss ros og ris, for det er det vi lever på. Jeg er ufattelig glad i dere alle og setter stor pris på at dere er inne på nettsiden, leser bladet og nyter det Gamereactor har å by på. Nyt nå resten av fritiden til å kose dere med enten spilling, møte venner eller hva det måtte være nå i julen, for om ikke lenge er vi inne i et nytt år med nye muligheter.

<b>Et riktig Godt Nytt År til alle dere fra alle oss i Gamereactor!<b>
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Takk i like måte

Du har kanskje vært den beste pådriveren for oss!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Syns GR nettsiden er fantastisk
Den gir meg innfo om spill som kommer, spill som må kjøpes og spill man må holde seg unna.

Er virkelig ikke noe jeg kan pirke på eller se som negativt, for alt er veldig bra utført på nettsiden deres

jeg ser bare frem til flere geniale anmeldelser, flere innblikk på spill som kommer, flere imponerende blogger fra brukere her på nett og et nytt år med en fantastisk nettside for spill

Et riktig godt nytt år til alle dere som lager denne nettsiden og det geniale bladet og et riktig godt nytt år til de mange brukere her på GR.

(enig med det remote sier )

...
  • 0
Godt nyttår til dere også.

Det er vel ikke så mye dere trenger å rette på til neste år egentlig, Gamereactor er nesten perfekt slik som det er.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Enig med de fleste her. Gamereactor er en fantastisk side som nesten ikke har forbedringspotensiale. Den er rett og slett ekstremt god allerede. Liker spesielt godt medlemsanmelder funskjonen som lar oss medlemmer komme med våre egne meninger om spill og har brukt mye tid på den.

Så godt nyttår til dere også!
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
GR er bra som det er, ingenting å klage på.

godt nytt år til hele GR og alle brukere her på siden.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Tja, siden jeg ikke er noe glad i forandringer, furter jeg alltid når noe blir endra på....men jeg kommer fort over det.. Skjer hver gang..pussig..

Godt nytt år til deg og alle de andre på GR....
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
godt nytt år
Per aspera ad astra
  • 0
Godt nyttår til deg og

Jeg synes Gamereactor er helt konge, ingenting å pirke på eller noe som er dårlig ved siden, men jeg ønsker meg en mulighet til å ha bilder i krypinnet sitt. F.eks ta bilde av rommet der du har pc'en eller xboxen og legg det ut, så ser det ut som om man kommer inn på rommet ditt.. xD Det hadde vært tøft
Fem-stjerners medlem
  • 0
Godt nytt år til deg også.

Kanskje en mini games kan funke når vi venter på en tilbakemelding.
  • 0
Godt nyttår til deg også, og de andre i GR redaksjonen, og alle medlemmene på GR... og alt det der =D
Det er intet problem som er så stort og vanskelig at du ikke kan løpe fra det!
  • 0
Godt nyttår til deg og dine, og resten av redaksjonen. Håper nyåret fører med seg mye godt for oss alle!
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
God nytt år til deg og!

Jeg synes også at gamereactor er perfekt!

I tilegg har Gamereactor det beste forumet jeg har kommet over!
We have to nuke our imagination!
  • 0
Jeg liker spillbloggen deres, jeg har vært her i snart 2 måneder nå og har hittil bare positive ting å si om siden. Det hadde dog ikke gjort noe om dere hadde gjort om siden til å matche bladet som dere skiftet design på for noen måneder siden, men det er det nok bare jeg som mener. Fortsett med det bra bladet og siden.
Livet kan av og til virke meningsløst, heldigvis kan man gjøre noe med det ^^.
  • 0
God nytt år!

Jeg liker GR-siden som den er!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Takk for det, og et riktig godt nytt år ønskes fra meg til deg også

Jeg synes siden er veldig god for øyeblikket, og kommer ikke på hvordan den kunne ha blitt enda bedre. Det eneste som faller inn i hodet mitt her og nå er om man kunne kommentert og likt andres oppdateringer på Live Feed (det kan hende det hadde blitt for "facebook-aktig", men det kunne muligens vært artig for det. Uansett så synes jeg at DU er den som daglig bidrar til mest på siden, og Gamereactor ville virkelig ikke vært det samme uten deg, Bernt Erik. Du fortjener en stor takk for din innsats i 2009!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Godt nytt år til dere og!

Takk for et strålende år i deres selskap, og takk for alt dere har bringet dette året. Flott blad og glimrende side. Håper på samme kvalitet neste år og er spent på hva 2010 kan bringe!

Oppsumert:
Takk for et flott år, en storartet innsats fra deres side og beste ønsker om neste år!
Ja... Ehm... Hva skal jeg si?
  • 0
Godt nyttår til redaksjonen og alle brukere!
Jeg liker GR som det er nå, har ingenting å klage på i det hele tatt. Jeg stortrives her og det tror jeg alle andre brukere gjør og. Keep it up!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Godt nyttår til alle her på GR!

Husker da GR fikk sin nye "look" da ble jeg litt irritert, men etter å ha blitt kjennt med den nye "look'en" må jeg si at det er ingenting å klage over.

En ting jeg kunne tenkt meg var en funksjon hvor man kan se de brukerne som er pålogget.
  • 0
Godt nytt år til deg og resten av redaksjonen. Godt nyttår til alle GR-brukere også, håper dere får en fantastisk nyttårs-aften alle sammen, uten for mange øye/hode/andre vonde steder skader pga fyrverkeri

Syns GR kunne fått sånn instant chat på siden, så vi slipper å holde på og kommentere i hverandres gjestebøker og lignende hele tiden. Vi har jo en IRC-kanal, men det hadde vært lettere(og mest sannsynlig mye mer populært) hvis vi hadde en rett på siden.
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Jeg har vært medlem siden november 2006. Jeg har vært her i tre år og nettsiden har aldri vært bedre!

Godt nyttår!
Ser frem til flere eventer i 2010! Det blir konge!
Nintendo Network ID: HylianGameboy 3DS Friendcode: 3437 - 3366 - 9899
  • 0
Godt nyttår!
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!