Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Det er med stor sorg jeg forteller at trommisen i bandet 'Avenged Sevenfold' er død. Han ble bare 28 år gammel.

Det er ingen tvil om at han var en god trommis, han ble til og med kåret til årets trommis 2009. Jeg har ikke hørt på bandet sånn kjempe lenge, men jeg har hørt på dem nok til å ha en viss kjærlighet til musikken de lager. Critical Aclaim, Almost easy, After Life og Beast And The Harlot er bare noen av de mange gode sangene bandet har laget.

"The Rev" var en av mine favoritt trommiser, han var en veldig kul og morsom fyr. Hans tromme-skillz er bedre enn de fleste trommisene vi finner i dag, og jeg håper han får leve i fred.
Heldigvis døde han av naturlige årsaker


R.I.P
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Nei D: Avenged Sevenfold ruler. Synd de mistet en så god trommis R.I.P.
En Fuego!
  • 0
ÅNEI! Å de som var i studio å greier!
R.I.P
So many cops, you'd think they givin' away donuts.
  • 0
dude, ingen av vennene mine tror meg når jeg sier at han er død
Ingen tvil om at de mistet en god trommis
R.I.P
xO
  • 0
Aner ikke hvem det er, men det er alltid trist når folk som er så unge dør. Og hvis han hadde et stort talent er det jo ekstra trist
R.I.P.
"Dette er kapteinen som snakker. Jeg vil bare si at jeg elsker dere alle, og at jeg ikke bare sier det fordi jeg er full. Jeg ønsker dere en vidunderlig reise, takk for meg."
  • 0
Uff

Rest In Peace
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Naturlige årsaker? Som et hjernedrypp eller hjerteinfarkt? Jeg savner mer info D:
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Trist når folk dør i ung alder.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Og jeg som akkuratt hadde begynt å like Avenged Sevenfold. Men fortsatt veldig trist D:

R.I.P
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
jonaskram; Naturlige årsaker kan være hjerte svikt eller lignende
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Spørs hvor naturlig dødsfallet kan være når han var 28 år gammel. Hjertesvikt er jo ikke akkurat normalt i så ung alder.
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Jeg vet ikke hvem han er men han må ha vært en god trommis uansett er det trist at folk dør!
"Doh!"
  • 0
Jeg har hørt han døde av overdose eller noe i sammenheng med drugs...
anyways... RIP!
kjetil
  • 0
Naturlig dødsfall kombinert med trommeslager i band.... tenker umidelbart på overdose osv..

RIP!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
vanskelig å tro egentlig

R.I.P
Go ahead, make my day
  • 0
Dette var nesten litt uvirkelig.
... Jaja. Sånn går det av og til...
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Neeei! Avenged Sevenfold er jo ett av favorittbandene mine! Dette var skikkelig kjipe greier

R.I.P..

Lurer på hvordan det skal gå med bandet fremover. Håper for all del at de ikke legger opp, for da blir jeg skikkelig lei meg
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Aldri hørt om bandet eller fyren, men det er alltid synd når en god musiker dør.

R.I.P
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Nei ikke han. Hvorfor Hvorfor!!!!!!!!!!!!!! R.I.P. Avenged kommer aldri til og bli likt uten han.
  • 0
Har bare hørt Almost Easy og Beast and the Harlot av sangene dems, men de er bra! Det er synd at en så god trommis dør så tidlig.. R.I.P
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Det er alltid trist at en god musiker dør ung, men jeg må innrøme at jeg ikke har så sansen for Avenged Sevenfold.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
faen au,det bandet var jo bra.rest in peace.
According to the evolution theory,you are all a bunch of retarded fishfrogs.-south park
  • 0
Utifra alle smileyene som er i kommentarene ovenfor får jeg et inntrykk over at mange er lei seg. Dette er veldig synd for om alle dere er lei dere hver eneste dag noen dere ikke kjenner dør så synes jeg synd i dere...
  • 0
ikke hver eneste dag, men det er vel lov å være lei seg i en stund for en som har lagd gode sanger og som spilte utrolig bra på trommer
Go ahead, make my day
  • 0
RIP TT_TT

Lagt til 2009-12-30 04:23:
forresten zyrocz: synd på oss hvis vi er lei oss når noen som har gitt oss noe spessielt dør?
synd på deg gitt hvis du ikke skjønner det
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!