Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Julen er en fin høytid å være sammen med familie og venner, dele ut og få gaver. Glede seg over at man har noen som bryr seg om deg og være sammen med dem.

Militært personell får perm til å være sammen med familien sin, men det er et få utvalgte som må være igjen og vokte leir eller område. Jeg er en av de få som må vokte leiren.

Personlig er jeg ok med at jeg må være på vakt, men familien og venner er ikke så 'keen' på ideèn. På toppen av det hele sitter jeg nattevakt og får dermed lite kontakt med dem, og bruker derfor Facebook, og sms for å si i fra hvordan det går.

Tiden vil nå gå fort da det er en del fritid og vaktlaget består av en del gode karer så julen skal jeg nokk komme meg gjennom selv om jeg er på vakt.
Det eneste man kan klage over er at julematen er Fjorland...
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
Kjipt, da.
Men noen må jo alltids gjøre det.
Hadde ikke vært noe problem for meg, ettersom jeg ikke feirer jul.

Kjipt med Fjorland mat, da.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
det var kjipt for deg, men jeg skal ha pinnekjøtt isteden for fjordland hehe
Per aspera ad astra
  • 0
Fjordland faktisk

du får kose deg på vakt da ^^
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
God jul da og kos deg
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
heheh
Ja Fjorland er ikke den beste Julematen...Men det funker vel

God Jul!!
"I definitely want Brooklyn to be christened, but I don't know into what religion yet."
  • 0
Har selv vært i samme fotspor som deg for mange, mange år siden på Ørland "den gang" Hovedflystasjon

God jul til deg min venn
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!