Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Så idag hadde jeg min siste tentamen. Og det var engelsk som sto for sin tur. Vi kunne velge mellom fem oppgaver og alle var rimelig greie. Men jeg valgte oppgave en. Den gikk ut på å fortsette på en fortelling med innledningen som sto på arket vi fikk delt ut. Tentamenen startet halv ett og vi kunne ikke gå før kvart på fire. Jeg ble ferdig i god tid før klokken var kvart på så vi fikk noen hjernetrim greier. Du vet sånne hvor det er en trå rundt no' greier også skal du gjøre sånt at tråden og det den var inni ikke henger sammen lenger. Forstår du? Ihvertfall holdt vi på med det en stund før læreren vår som var vakt da viste oss det. Så sa Frode, altså læreren at vi kunne gå så jeg tok på meg jakka og Palestina-skjerfet og kom meg avgårde. Det var kaldt, jeg kom hjem og sjekket temperaturen ute og der sto det -11. Rimelig kaldt lettere sagt.

Etter å ha spilt CS:? med en god venn (Traxgen) i noen minutter setter jeg på TV'en min. Så kommer den reklamen med MR. T som reklamerer for WoW og jeg tenker: "Tjaaa." Så jeg går inn på TryWarecraft.com og laster det ned. Nå har jeg fått spilt det i tjue minutter og jeg er veldig overrasket. Dette spillet er faktisk ganske greit. Altså det er på kanten til bra faktisk og jeg tipper selve spillet er bedre enn trailen. Så jeg vurdere faktisk å kjøpe det.

I morgen er det "vaskedag" på skolen og det blir jo helt greit. (eller?) Jeg er ikke helt sikker men jeg tror kontaktlæreren min nevnte at vi slutter tidlig og det blir jo halleluja hvis det skjer. Å få en liten forsmak på ferie kan jeg vel kalle det siden vi skal være litt på skolen på mandag? På mandag er det nemlig huskonsert også skal man i kirken. Moren min sa det var greit at jeg ikke gikk i kirken og hun kunne skrive melding hvis jeg ville etc. Men! Så fikk vi et brev av vår rektor og der sto det at hvis man ikke skulle i kirken måtte man være på skolen og lage julepynt med skolens mest nasty og pervo lærer. Og da velger jeg heller en time med hjernevasking.
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Kunne dere ikke gå før kvart på 4? Vi kan gå når vi vil vi

Men nå vil ikke jeg at du skal komme å si at World of Warcraft er driit kjedelig og dårlig osv. Starten er jo ganske treig, men det blir mye bedre etter hvert.
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Vi får ikke gå før kl. 12.00
  • 0
warcraft suger!!!!!!
  • 0
SKRIV LENGRE FOR FAEN!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Det er enda godt at ikke alle norske unger skriver blogg på GR om hva de har gjort hver dag... det hadde jo blitt møkk kjedelig...
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
litestorm: Det var negativt ment eller hva?

Traxgen: Hva med nå?
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Mhm, tror jeg følte et snev av sarkasme i "stemmen" til litestorm, personlig er jeg enig. Men herregud, ingen tvinger meg til å lese dette... Synd på meg selv fordi jeg ikke har noe bedre å gjøre akkurat nå..

Men jeg syntes fortsatt jeg er bedre enn alle andre..
  • 0
Bjørnbastic: hahah
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
argh og poenget er ?
Per aspera ad astra
  • 0
Har dere tentamen midt på dagen? Vi har det i vanlig skole tid også får vi gå når vi vil

Lagt til 2009-12-17 21:59:
Hva er det dere klager på? Jeg syns bloggen egentlig var helt grei.
  • 0
Ryuzaki: Altså vi hadde det midt på dagen fordi to av de andre klassene begynte midt på dagen på tirsdag og to av klassene måtte det på grunn av disponering av laptoper.
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Okei, det er vel litt praktisk å begynne sent også da? Får sove lenge
  • 0
Ja, det var deilig å være fullt uthvilt! Apropos det så burde jeg vel komme meg til sengs. Du skjønner, det tar litt tid før jeg sovner.
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Synes WoW er et veldig bra spill, jeg ^^ Men kjøper tilnærmet aldri Game Card, så spiller det ikke så mye Den reklamen er utrolig teit, btw.

Ikke klag på at du må i kirka på mandag, for vi blir holdt igjen helt til tirsdag. Da skal vi til kirka, vi òg. Jawohl.
En Fuego!
  • 0
Enig at reklamen er litt teit.
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
mwahahhaaha!! har ferie nå jeg
  • 0
Shait, du er heldig
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Ble fristet til å prøve World of Warcraft jeg også. Første gangen jeg prøver det selv. Synes i grunn det var helt greit. Kanskje ikke akkurat min type spill, dessuten er jeg ikke noe spesielt fan av å spille på PC generelt, så det blir ikke noe jeg kommer til å kjøpe når trial-versjonen er over.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!