Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dette er min første blogg, så jeg veit ikke riktig hva jeg skal skrive egentlig... Jeg kan jo begynne med det jeg gjør nå.

Jeg sitter på en sort stol, og den er heftig chill. Også er den sort.

Bordet med den bærbare pc'en på er bers, og pcen er sort, og bærbar.

Jeg gjør lekser. Lekser suger. Men de må bli gjort, ellers sliter jeg. Jo bedre karakterer, jo friere tøyler har du. Og jeg vil være så fri som mulig. Men da må jeg sitte inne å gjøre lekser. Det er ikke det jeg ville kalt å være fri, så det er litt ironisk, ironisk nokk.

Heldigvis er det ikke kjedlige lekser. De er ganske morsome, men jeg hadde foretrukket å slippe. Da kunne jeg heller ha hengt med venner eller gjort noe annet sprell, men det kan jeg jo ikke. Fordi jeg vil være fri.

Jeg skriver om Hawaii. Hawaii er kult. Og det er derfor leksene ikke er kjedlige:

Hawaii+Lekser=Helt greit

Men det er mye å gjøre... Også kom jeg på at lekser ikke er et pluss...

Hawaii-lekser-altformyepåaltforkorttid=nudvendig sløsing av tid

Hawaii skrives med to i-er. Også er det USAs 50ende og siste stat. Ellers kan jeg ikke så mye. Enda. Men nå får jeg jobbe, så da var denne bloggen ferdig. Jeg håper den ble vellykka. Men jeg satser mer på leksa mi en på denne bloggen, fordi da får jeg frie tøyler.
  • 0
Lekser er et nødvendig onde ja. Har selv nok å ta av.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
$yns det var en bra blogg til og være din første
kjetil
  • 0
Vi fikk lekser av bare èn lærer denne uka..Og han ga oss omtrent mer enn de andre lærerne pleier å ha tilsammen.. Rette hele mattetentamen, føre inn rundt 12-15 oppgaver pluss at han ga oss prosjekt i naturfag sammen med masse oppgaver..Tror han ikke vi har tenkt å chille litt før jul eller?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Ooooook x)))

Dette var masse random info som kom fram på en god måte

Bra første blogg
*Hyrule Soldiers* "Oh, I'm sorry but the princess is in another castle"
  • 0
liker å være random
  • 0
Du er han duden som vant konkuransen men ingen visste hvem var!

Digg blogg... Skrevet på en måte som bare sparker balle på en måte... Det norsklæreren vår alltid messer om; korte setninger!
Decyfered!
  • 0
haha, det er det jeg suger på i norsken, øver
  • 0
Haha, awesome! Digger måten du skriver på
En Fuego!
  • 0
Med tanke på at de som skriver førsteblogg på gamereactor vanligvis skriver 3-4 linjer så var denne bloggen konge

Bra jobbet
Go ahead, make my day
  • 0
God førsteblogg dette her fiskebob
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer med din første blogg da. Den var ikke så dårlig heller. Selv om det ikke stod så mye spennende her, skrev du på en kul måte som gjorde bloggen god.
Rett meg om jeg ikke tar feil...
  • 0
Hva er norsk karakteren din ?
  • 0
tror jeg får 5- på kortet
og tusen takk forresten
  • 0
Da skriver i så fall ikke så mange grammatikk og ord feil til vanlig.

Men ellers bra første blogg
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!