Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vi har alle irritasjoner. Enten vi hater at andre slafser med munnen åpen, eller biter på tåneglene sine.
Jeg kan ha kort lunte, og har derfor funnet mine irritasjonsmomenter i hverdagen.

På bussen:

*Når bussen er så full at jeg må stå helt oppi trynet til andre, og eventuelt være i fare for å tryne fordi bussen stopper for brått i ett lyskryss.
*Når bussen er stappfull av barnehagekids. Kan ikke staten sponse en sånn minibuss istedenfor? Jeg vil sitte.
*Når det er fredag / lørdag og folk er stup-dritings og klarer å enten sette seg på deg, tråkke deg på foten eller rope / synge i øret ditt. Det har skjedd meg før, og tro meg, da suger det å være edru.
*Barnevogner. Sorry, men de tar for mye plass.
*Personer som snakker LITT VEL HØYT i telefonen sin. Husker en kar som snakka så høyt en gang at jeg fikk med meg at han skulle skilles / det var slutt med kjæresten, han måtte ha hjelp til å flytte ut tingene sine og at han snakket mest sannsynlig med mora si.

I byen:

*Når folk bare stopper rett foran meg imens jeg går bak dem. FY FAEN, så provoserende det er.
*Bissnissemenn som tror de kan gå rett på alle sammen fordi de skal på "et viktig møte", og slenger rundt med stresskofferten sin.
*Glatt is. Det finnes nesten ikke noe mer flaut enn å tryne. Alene. Midt i gågata.
*SELGERE!!! Å dæven jeg hater gateselgere. Enten de selger Omega 3 eller vil at jeg skal støtte en sak. Jeg biter aldri på, men jeg hater når de klarer å stoppe meg.

PÅ byen:

*Idioter. Som enten søler øl, synger (jeg hater når folk synger høyt), er generelt "all over the place".
*Når jeg må gå hjem fordi jeg rakk ikke sistebussen og ingen kjører.
*Kommer egentlig ikke på mer fordi jeg er bare 19 og kan ikke komme inn på de "store" stedene ennå.

Hjemme:

*Når maten brenner seg
*Når jeg ikke har råd til mat
*Regninger
*Husleie
*Når jeg slår tåa inn i noe hardt
*Innkjøp av mat / bære maten hjem

På Xboxen:

*Horete onlinespillere som ødelegger spillopplevelsen. Spesielt briter.
*Når jeg sliter med å få til noe for å komme videre så jeg ender opp med å nesten ødelegge kontrollen.
*Når jeg klarer å trampe på xboxspillene mine. Den lyden når det skjer er hjerteskjærende.
*Når jeg hører meg selv i mikken.
*Lagg. Faen det er plagsomt.

Hva er dine irritasjonsmomenter?
Real friends stab you in the front
  • 0
Du må lære deg å sette spillene dine i en hylle, vet du :3
En Fuego!
  • 0
Jamen de raser bare ned
Real friends stab you in the front
  • 0
Mener du at du hater å spille i lag? Eller lagg?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Du må lære deg å sette opp en rett hylle, vet du. Spillene raser vel ikke ut av seg selv?

Forøvrig irriterer jeg meg også over folk som stopper rett foran meg, eller enda mer hvis man går inne i et kjøpesenter, også går de foran deg saaakte og man vil helst raskt forbi. Jeg opplever det hele tiden, ettersom jeg pleier å gå rundt i kjøpesenteret i Fredrikstad når jeg skal ta bussen hjem.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Når jeg klarer å trampe på xboxspillene mine. Den lyden når det skjer er hjerteskjærende.

Sjekk bildet på modern warfare2 bloggen... Det er som å be om trøbbel!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Hater folk som plutselig stopper forran meg. Skjedde faktisk på morgenen i går tror jeg det var når jeg hadde gått av bussen på skolen,så gått litt fram,så stoppa de-.- Måtte gå rundt de.

Hater lagg jeg også, en sjelden gang når jeg spiller TF2 på PS3 så bruker det å lagge så disconnecter den:/ Har lagga sykt mye på WoW i det siste også,nerdraga litt over det Men ikke noe kom til skade
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
min irritasjon er når jeg skal spille gjennom... tja si GoW 2 på det vanskeligste, og wingmannen min er en som suger så mye at vi ikke kan komme oss gjennom treninga(du vet. når du hjelper rookien) uten at han må få hjelp til ALT...
kjetil
  • 0
Er litt uenig i tingene du sier, men gidd ikke å kommentere, fordi det er en del....

Men sant det med fulle folk på bussen.... Jæklig plagsomt!

Lagg.... det opplever jeg ikke mye lenger, opplevde det litt når jeg spilte wow for en stund siden. Nå, på xboxen, nesten ingenting!
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Bet meg merke i is. Veldig glatt is. Etter et år i Nord-Norge har jeg fått et anstrengt forhold til is man kan skli på.

Akkurat nå er det MW2 som er mitt store irritasjonsmoment.
"To all of those who like parmesan cheese. WHAT THE HELL IS WRONG WITH YOU!? CAN'T YOU SMELL IT!?" ~The Umbilical Brothers~
  • 0
Hater små barn som skriker som bare fa*n i miken når de får et kill. Ville gjerne tisset de i ansiktet
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
Jeg hater folk som skriver klageblogger! (neida)

Hater når jeg blir tvunget til å se "Jakten på kjærligheten"/"71grader nord", fremfor "Top Gear". og når den yngre broren min legger feil spill inn i feil cover. og selvsagt masse mer.

Er enig med isen, det ganglaget du får på glatt is er ofte, vel... la oss si... gøyalt
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Jeg er lenge på en CS server, jeg gjør det ganske bra helt til en spiller kommer inn og dreper andre gang på gang. Hva irriterer jeg meg over? Aimbots!
I'm gonna brestfeed you with bullets!
  • 0
Jeg er veldig enig med alle buss punktene dine! Spesielt når barnehage barn bruker all plassen.. skjedde senest i går, måtte stå hele veien hjem >.<
"Don't cross the crooked step"
  • 0
Jeg irriterer meg over det meste som går an å irritere seg over..

Folk som snakker høyt i telefonen. Den er jeg helt enig i. At noen bare MÅ bruke så mye snakke-space er jo helt utrolig. Har jeg bedt om å "delta" i en samtale jeg ikke får delta i? NEÌ!! Og barnevogner som blir PARKERT midt i døråpninger...knurr..

Aaaaaah.. Godt å få det ut..hehe..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Hvordan kan du spille horete? Teabagge mot betaling?
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Hmmm, men jenter og irritasjonsmomenter er jo ikke no nytt
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
hehe bra blogg. Ja online horer er ille ja
Tungur Knivur
  • 0
Lol, fin blogg ;D Mange ting jeg er enig med... Jeg irriterer meg dog i tillegg over kristne, FPS-spill på konsoll (omfgwtflolcakeroflcopter) og moren min.
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
the masquerade: Tror det er en fritidssyssel...
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Irriterer meg lett over folk som går sakte, s-a-k-t-e, på kjøpesenter. Og gjerne tre-fire i bredden. Kommer aldri forbi...

Ja også Caps-Lock
Never rub another mans rhubarb
  • 0
Hva jeg hater?

Dette går kanskje innom lagg men... Morra mi skal være på YouTube imens jeg spiller online!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!