Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Og det merker man på butikken. Idag har det vært fullt kjør på Game Trondheim. Det er ekstra stress når de fleste kjøper julegaver, og jeg må bruke tid på å forsegle og pakke det inn i sånn fancy gavepapir som vi har. Det kommer nok ikke til å bli noe roligere framover, ettersom folk har fått både lønning og stipend idag. Så idag skal jeg legge meg tidlig sånn at jeg er opplagt til en ny dag på Game.

Det er nok mange som får seg en Wii til jul i år. For vi har solgt Wii så det synger i kasseapparatet. Jeg har ikke Wii sjøl, men skulle likt å hatt en. Så om noen er så rike at de tørker ræva si med en tusenlapp så vil jeg gjerne ha en sort Wii av deg!

Jeg har egentlig ikke noe særlig forhold til jula, har aldri likt den. Men i år skal jeg feire den i Tyskland, og det kommer til å bli veldig bra. Dessuten blir dagen min så mye bedre når en kunde går ut døren med et klingende GOD JUL! ut fra munnen sin. Til meg. Jeg elsker snille, gode, vennlige, tålmodige kunder. Så er du en av de koselige kundene til Game, så elsker jeg deg.

Også vil jeg adde en liten ting til, jeg kom over en sånn "årets" tråd inne på forumet her. Jeg vil gi en stooooor kos til brukeren "remote" fordi han stemte på meg som årets dronning. Kos og klem til deg <3
Nå får jeg snart besøk av en kompis og vi skal nok ølle litt. Og kanskje se Dexter. Er det noen som ser Dexter her inne? For 4 sessongen er faen meg det beste jeg har sett på TV NOEN SINNE!

Vel. Nå skal jeg betale noen regninger og varme meg.

Have fun folx!
Igjen. Kos til "remote" <3 (Hihi)

Slenger med en Ragetoon jeg har laga sjøl! Hehe.
Real friends stab you in the front
  • 0
  • Zuil
  • Zuil
Jeg på min side elsker snille kassadamer og konduktører og sjåfører. Alt blir så mye bedre da, heller enn at alle er noen bittre små djevler
  • 0
Dexter er Utsøkt!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Enig meg Zuli, mye bedre hcis man er snill mot folk ;)
Fem-stjerners medlem
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!