Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Samle data var vel feil valg av ord, så det er sagt før jeg blir busted for det. Tok litt tid og ruge ferdig på ideen til dette.
For dere som ikke fatter hva jeg har snakket om så langt, don't bother. Ingen forklaring vil bli gitt

Så til poenget...
Ting en ikke sier nåe en har sex...

Det er mye en kansje bør unngå og si, de mest innlysende gidder jeg ikke og nevne, gatter dere ikke de bør dere kansje vurdere sølibat.

1. Send meg fjernkontrollen: Dette er og be om ørefiker

2: Nevnte jeg at jeg fikk svaret på hiv testen idag: No nookie for you om du kommer med denne

3. Det er heller ikke smart og ta tak i venstre pupp på dame, bøye seg mot øret hennes men du benker hu bakfra og viske: Dette liker søstra di og. Da er hælvete løst, en kan kalle det rodeosex å prøve og henge på i 13 sekunder, men det gjør ikke ting bedre. Det vil tilslutt være juling og få

4. Nevnte jeg at jef fikk en klem av den heite dama idag: Denne vil få deg så godt som drept

5. Og for the love of fuck... Om du tenker på ett eller annet rart, noe som innebærer en mannspersjon. IKKE si navnet hans, du vil ha noe forklaring og gjøre om du plutselig sier Petter midt i akten

6. Er du snart ferdig, fotballkamp på tv-en: Sier du dette bør du belage deg på mye høyrehåndsarbeide og fotball seeing i de nermeste månedene

7. Pjjjuuuukkk... Dusja du idag, lukter reker her: Bestill tannlegetime før du sier dette

Det finnes mange flere enn dette, så om det er ett krav kan det hende jeg besøker temaet på nytt en dag
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
hehe ... det er ikke greit alle gangene
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Blir ikke bedre når ting settes på spissen så det jomer
http://www.youtube.com/watch?v=rfc53xwEzUo
  • 0
det e nå ymse:P
A good General does not lead his Army to destruction just because he knows it will follow.
  • 0
hehe, kul blogg
Type here.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!