LIVE
HQ
logo hd live | Pepper Grinder
See in hd icon

Chat

X
      😁 😂 😃 😄 😅 😆 😇 😈 😉 😊 😋 😌 😍 😏 😐 😑 😒 😓 😔 😕 😖 😗 😘 😙 😚 😛 😜 😝 😞 😟 😠 😡 😢 😣 😤 😥 😦 😧 😨 😩 😪 😫 😬 😭 😮 😯 😰 😱 😲 😳 😴 😵 😶 😷 😸 😹 😺 😻 😼 😽 😾 😿 🙀 🙁 🙂 🙃 🙄
      Norsk
      Nyeste
      Atrás

      Blogger

      Her kan du kommentere alle brukernes blogger

      Jeg spiller en del (Veldig mye) MW2 på PS3 ( heter gnomar4321), og det er en ting jeg har lagt merke til. Nemmelig at det kryr av nordmenn. Jeg har funnet ut at i 8 av 10 matcher er det en eller flere nordmenn. Litt rart siden det er bare 4,8 mil nordmenn (enda færre som spiller MW2 online på PS3), og VELDIG mange flere fra for eksempel verdens største land Syden. Så hvordan har det seg at jeg alltid møter på norske spillere? Rart.....
      Er det fordi Norge er verdens rikeste land, od dermed har alle råd til PS3, MW2 og trådløst internett? Ikke vet jeg. Det kan jo hende at jeg og de andre norske som spiller MW2 på PS3 tilfeldig vis kommer i samme match absolutt HELE tiden.
      Har ikke noe i mot det altså. Det er alltid hyggelig å møte felles landsmenn ute på eventyr. En annen teori er at 50% av alle som spiller MW2 er wannabe norsk, og derfor bruker norsk flagg på callsignet sitt og joiner klanen NOR. Alle har jo en liten viking inni seg. Eller isbjørn for den saks skyld.

      Da vil jeg bare avslutte med å si "Nordmenn for Norge"
      See you on the battlefield!

      Hva med deg? Møter du på mange Vikinger på plyndrings-tokt når du er ute på nobelt korstog i den virituelle verden?
      Shitting dick nipples
      • 0
      Du mener seriøst ikke at "syden" er et land?
      When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
      • 0
      Infinity Ward og andre utviklere setter som regel alltid opp spillere mot de spillerne de får optimal forbindelse mot. For at det skal bli minst mulig delay, normal ping osv. møter man derfor mange nordmenn, svensker, dansker og andre folkegrupper fra nærliggenede land, nettopp fordi det gir et utgangspunkt for en optimal forbindelse.
      he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
      • 0
      ''og VELDIG mange flere fra for eksempel verdens største land Syden.'' Hva mener du, verdens største land, Sydney? For det første er Sydney en by i Australia og for det andre er ikke Australia verdens største land i hverken areal eller befolkning.

      Ja jeg møter veldig ofte på nordmenn i forskjellige online spill, den WoW serveren jeg spiller på kryr av nordmenn og jeg møter ganske ofte nordmenn på CSS.
      • 0
      Og dessuten. Fordi Norge er et av verdens rikeste land. Betyr det ikke at alle har råd til en PS3.
      When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
      • 0
      Det er lov med litt ironi dere
      Shitting dick nipples
      • 0
      Her snakker vi en som ikke har fått med seg at MW2 bruker noe bedretent noe som heter matchmaking...

      Har du noensinne valgt en server i MW2 fra en liste? Neppe, siden det faktisk ikke går ann. MW2 bruker i likhet med så mange andre konsollspill et automatisk system som velger servere for spillerne, og da velger man som oftest en med lavest mulig ping. Ping er et tall, som heldst skal være veldig lavt. Det er tiden det tar fra du trykker på X til serveren har oppfattet det, og sendt signalet tilbake til deg. Ping måles i millisekund (altså 1/1000 av et sekund) og siden Norge er nærmere Norge enn "syden" (no shit sherlock) vil pingen til Norske servere selvsagt være lavere (for deg) siden avstandet fra PS3en din og serveren er så kort.

      Matchmakingen i MW2 velger altså ofte de "nærmeste" serverne, og derfor møter du så mange nordmenn.

      Lagt til 2009-12-08 23:35:
      Btw: Lol @ alle som ikke forsto at "syden" var en spøk...
      Big Lawls. Very big ones...
      • 0
      Gir mening
      Shitting dick nipples
      • 0
      Jammen syden er ikke et land. Skjønner ingenting nå jeg.
      When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
      • 0
      Det kryr av Nordmenn på 360 versjonen også.. finner også en del svensker
      "Don't cross the crooked step"
      • 0
      LOL, det er ingen som forsto at det at syden var verdens største land, var ironi

      Jeg ser ALDRI svensker bortsett fra ett tilfelle i dag. Har ikke sett en eneste danske. Selvfølgelig heter ikke alle norwayguy eller kingofnorway(kingofdenmark), men på clan tagget eller callsignet har jeg aldri sett dansker.
      Da er det jo litt rart at du spiller mot folk i USA hele tiden, men ikke Danmark?
      Ja, Danmark er mye mindre enn USA, men det er fortsatt mye nermere...
      Rise and rise again, until lambs become lions.
      • 0
      Siterer Kolbukake:
      LOL, det er ingen som forsto at det at syden var verdens største land, var ironi


      Jeg trur ikke det var ironi. Men nok om det. Har møtt en del norske folk i matchmakingen. Men de sier ingenting og er som regel elendige i spillet. Møter mange svensker. De er bare irriterende, så da forlater jeg bare gamet.
      When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
      • 0
      noen som merket at det ble litt flere nordmenn i amtchene etter 1,5!?

      nei?

      hmm...
      • 0
      minst èn per match, noen ganger er det meg
      • 0
      får meg cod MW2 snart, og fallout 3
      Yeah Mr.White! Yeah Science!
      • 0
      Man må ikke ha trådløst nettverk for å spille online; det funker fint med kablet også.
      • 0
      Jammenforfaenda! Vi har samme situasjon her! Møter masse nordmenn! En gang var jeg mot noen søringer som snakket om meg hele tida!
      "Det her er sykt, da! Her skyter jeg han typen én gang med SCAR, og så kommer han med en jævla maskinpistol og dreper meg!" Holdt på å le meg ihjel! Denne her var verre, da! Sprang på en av de og begynte å skyte, og hører et svakt "Å faen, det er han!"
      • 0
      Til alle de som lurer. Verden største land syden er en spøk
      Shitting dick nipples
      • 0
      Møter nesten bare britter, franskmenn og tyskere...
      What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
      • 0
      Rettelse: "en elendig spøk"
      Just kill him with your awesome
      • 0
      Dårlig spøk....

      Lol jeg leste feil, trodde det sto Sydney og ikke Syden
      • 0
      Rettelse: Spøken var helt 100% grei, det var ingenting som var dårlig med spøken, og ironien var soleklar. Det setter dere ikke akurrat i godt lys å kjefte på en skrivefeil som openbart bar ironi, og følge opp med å rakke ned på fyren når han forklarer det..
      Big Lawls. Very big ones...
      • 0
      IWnett connecter jo til de nærmeste sånn at det skal bli best mulig connection. Det ville jo tatt seg ut om vi fra Norge skulle spille Mw2 med en host fra andre siden av kloden.
      • 0
      '' kjefte på en skrivefeil som openbart bar ironi,''

      Hvilken skrivefeil?
      Jeg sa at jeg hadde lest feil ikke at det var en skrivefeil i teksten.
      • 0
      Verdens største land syden? har du lest Are Kalvø? I boken "Syden" får vi og vite at personer i syden snakker sydensk. (30%svenskt, 15% norskt og dansk hver, 20%engelsk, og resten det lokale språket)

      Det er merkelig. uansett hvilket spill jeg spiller er det altid en nordmann med i kampene. Klarer du å gjette hvem det er? (Svar: meg)
      Big man, pig man, ha ha charade you are.
      • 0

      For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!