Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Ok. I den forrige bloggen skrev jeg at jeg skulle få bestefars et år gamle flatskjerm. Vel, nå er den her! Jeg sitter pokker meg og spiller Modern Warfare 2 på en 40" Full HD LCD fra Samsung! Bildene er klare og skarpe, og man kan lettere se teksten på skjermen. Spillene ser mye bedre ut enn på den gamle TV'n (en 15 år gammel 26" fra Philips). Jeg er storfornøyd, og derfor blir det ikke mindre spilling i tiden fremover ;-).

EDIT! Jeg fikk Red Ring of Death i går, men jeg fiksa det med håndkle trikset! EDIT!

Jeg skulle gjerne ha tatt et bilde, men jeg kan ikke finne kamera-kabelen... :(
Hvorfor være normal i en spillverden som er gal?
  • 0
Du har ikke tifeldigvis én Samsung 535?
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Heldiggris!
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
wow nice og du er virkelig en heldiggris slik som big boss sa
Per aspera ad astra
  • 0
O.o IKKE BRUK HÅNDKLE TRIKSET!!!!! seriøst, du gjør det bare verre!!!
kjetil
  • 0
kjetil213: Hvorfor blir den det? Han fikset den jo...

Track Death: Tell me, tell me! Hvordan funker det håndkle-trikset, i tilfelle jeg får RROD.
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Håndkle trikset "stopper" bare RROD'en i en kort periode. Den vil komme tilbake etter hvert...
  • 0
Håndkle-trikset som i "Full metal Jacket"?
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Grattis! Får håpe xboxen din fortsetter å virke da ^^
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
@Persio: vel er ikke ekspert på området, men mener og ha hørt at problemet i det første er at noe løsner PGA VARME, og vis du da hiver flere håndkler over xboxen og skruer den på, så fikes det av en eller annen grunn, men RROD kommer tilbake
BTW: som sagt er jeg ikke en ekspert i område, tvert imot, men har lest mye om det og jeg har ikke tro på at "the towel trick" funker så bra som youtube videoer skal ha det till....
kjetil
  • 0
Gamer123, Jeg har sånn TV
Everyday I'm Hustlin'
  • 0
Nice. Får en slik ned'i kjellerstua om ikke alt for lenge
En Fuego!
  • 0
Gratulerer så mye
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Gratulerer!
  • 0
Grattis

Har tenkt å kjøpe meg en 32" HD-ready LCD-tv for bursdags-pengene
Jeg fikk XBOX 360 ELITE!!!!!!:D:D:D:D:D
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!