Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

I dag er det andre søndag i advent, og vi nærmer oss jul. Grunnet advent er det i dag en ekstra spesial julekalender med en optimeringsdel og en utvidet julekalender i dag! Ta en titt på adventspesialen som ligger ute nå!

klokken 09.30

"Jeg fant den boksen under sklien når jeg kom hit i dag tidlig" sier F0xHunter." Jeg så ikke at det sto navn på den før istad når suppeelsker påpekte det."

"Jeg skjønner. Jeg tror på deg, og jeg vil gjerne ha den igjen" svarer Kev_91.
"Det går helt fint, du skal få den tilbake" fortsetter F0xHunter.

"Takk" sier Kev_91 og tar imot boksen og holder den i henda. Han stryker forsiktig på lokket. Øynene hans lyser opp og han får tilbake de røde kinnene.
"Så, hva venter du på? Skal du ikke åpne den? "spør Litestorm spent. "Hva er det i den", fortsetter The Zelda Guy?

"Det er en gjenstand med meget stor verdi. Ikke bare gir den makt og respekt, men også en spenning. Den er fantastisk!" sier Kev_91

"Hva venter du på, skal du ikke åpne den da!" sier Faunvik irritert. "Greit, følg med svarer" Kev_91 og tar ordentlig grep rundt lokket.

Han drar opp en plastikk skje fra lommen, grønn og pen. Idet han drar opp teskjeen blir ermet på jakken dratt litt opp. Periso følger godt med. Idet huden kommer til syne, ser Periso en blekkflekk på armen.

Kev_91 legger merke til at huden hans vises og drar fort ned ermet på jakken. Samtidig gir han Periso et skarpt blikk. Han fester skjeen under deler av lokket og pumper det opp. Sakte åpnes lokket og tilslutt er den helt åpen. Kev_91 åpner lokket og ser ned i boksen.

Kun han klarer å se hva som er oppi den runde gjenstanden. Han begynner å svette. Svetten siler ned pannen og blander seg med snørret som ligger under nesa. En merkelig konsistens fortsetter i retning munnen. Kev_91 responderer øyeblikkelig og sender tungen for å ta imot den herlige blandingen.

Med blandede følelser sier han: "Boksen. Den er... Den er... tom!"

Hva slags blekke var det Periso så på armen til Kev_91? Hva er det som mangler i den runde boksen? Hvorfor dukket Periso plutselig opp i går?

Følg med i Paisley's Julekalender hver eneste dag fra klokken 21.30. Ta også en titt innom adventspesial med oppsumering av ukens deler!


Adventspesialen ble erstattet med dagens episode på forsiden, men du kan fortsatt lese denne ved å se på mine eldre blogger i menyen til høyre ---->
:)
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Oi...spennende dette.. Og morsomt..thihi..

Hva er det som mangler i den runde boksen
Tja, si det..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
oi oi oi nå er det blitt virkelig spennende!
Per aspera ad astra
  • 0
Omg! Kev er duden fra V for Vendetta og Foxhunter åt saken som var i boksen!
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Kanskj er en "nåså"

Dette begynner å bli kjempespennende, keep up the good work
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
Dette blir bare bedre og bedre
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Bra del
Gleder meg til neste
  • 0
spennende del
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Jeg er usikker på om jeg får lagt ut en ny del i dag. Har nemlig tentamen i morgen og trenger hvert bidige minutt. Om den ikke kommer i kveld, kommer den på ettermiddagen i morgen rundt 14 og en ny en (morgendagens) rundt 22.
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!