Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Dagen starter som en rolig og stille dag i Spillanmelder barnehage. Snøen har lagt seg som et pent lag på barnehagens lekeområde. Julen nærmer seg og barna vet det godt. Veldig godt. Her er en dagbok fra barnehagen "spillanmelder barnehage".

Klokken 09.00
"Hva i all verden mener du?" kommer det fra Kev_91, rettet mot den ivrige bergenseren.
"Æ bare tulla!. Du skulle sett deg selv, rætt og slett fantastisk! Mitt navn er Periso, jeg er ny her. Jeg begynte her i dag."

"Er du bergenser? "kommer det fra The Zelda Guy. "Nei, jeg bare tulla," svarer Periso.
Så hva er situasjonen her, fortsetter han. Hva er det som skjer her? Er det krangling, å si det er krangling, jeg elsker krangling!

"Vi krangler ikke. Disse gutta har en gjenstand som tilhører meg, og jeg vil ha den. Så kan dere vennligst gå ut av vognen så jeg kan se gjennom den?" sier Kev_91.

"Greit! Kom igjen gutter, ut av vognen ASAP" kommer det fra Suppeelsker! "Gogogo!"
Alle barna reiser seg og hopper ut av vognene. Den eneste som er skeptisk er F0xHunter.

Alle ungene står med de rosa raggsokkene plantet mot den kalde snøen, alle utenom FoxHunter. "Nå, kommer du," spør Suppeelsker. "Jada, kommer nå" ,lyder det fra F0xHunter.

Han hopper omsider ned fra stigebrettet på vogna. "Sprutbæsj" kommenterer Suppeelsker. "Sprutbæsj".
Kev_91 hopper ut av vognen og setter et fantastisk nedslag. "9,5" lyder det fra Faunvik. 8,1 fra meg" fortsetter The Zelda Guy.

Kev_91 går forbi vognen til både The Zelda Guy, Faunvik og Litestorm uten å engang kikke oppi. Suppeelskers vogn blir heller ikke gjennomsøkt. Han nærmer seg Foxhunters beige vogn med buberry mønster. Hvite blonder på undersiden.

Kev_91 stopper sakte opp og ser på vognen til FoxHunter. Han går sakte mot dytte-håndtaket og trykker på ringeklokken. Ut kommer mario sangen. "Fresh, ikkesant? 599 på gamezone" kommenterer FoxHunter.

"Nydelig," sier Kev_91 og begynner å gjennomsøke vognen. Det tar ikke lange tiden før han finner det han er ute etter. Den runde boksen, med røde blonder. En stor og rund boks med engler på. "Hva har vi her" spør Kev_91 selvsikker og fornøyd.

"Noe du ønsker å fortelle oss", spør Faunvik og retter blokket mot F0xHunter. Han har øynene festet på gift merket som er festet på boksen. Han åpner munnen og sier:

Hva sier F0xHunter, og hva er det i denne boksen. Hvorfor ønsker Kev_91 denne boksen, og hvem er egentlig Periso, denne nye gutten. Følg med i neste episode av Paisleys Julekalender!

(I morgen er det spesial sending med både oppsummering av ukens episoder og en forlenget del. Følg med i hele morgen!)
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
begynner å bli spennende nå
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Hvorfor har jeg ikke sett på denne blogg serien før nå!? Den er jo rett og slett genial!

Ps: Litt seint kanskje, men hvis du trenger en ekstra rolle stiller jeg meg til disposisjon.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Steike, nå har det kommet så langt at vi kan begynne å legge opp konspirasjonsteorier...

Kanskje Foxhunter prøver å forgifte Suppeelsker, for å ta alfaposisjonen hans i barnehageflokken? Kanskje er han bare drug addict? Er mafiaen involvert?

Holy mascara! Naoi itt iz getting riiili exxciting ;D
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
Som enkelte etterlyste i går, nå begynner spenningen og det har allerede blitt litt spenning i serien. I morgen er det ekstra spesial med ekstra stor kalender og ikke minst en oppsummering av ukens deler.

Håper også at logoen falt i smak, om det er tips til annen type logo for denne bloggserien skrik ut!
Kan nevne at seks til syv stykker til vil få plass i bloggserien, usikker på om flere kommer med.

Litestorm:
Godt å høre at du trekker spekulasjoner allerede!

Sonic og link:
Flott at jeg du likte delen, jeg var usikker på om folk syntes den var spennende nok!

Kakashi Sensei:
Da håper jeg du leser de foregående delene og er med resten av dagene frem til jul!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
I forhold til forige del, så synes jeg dette var mye bedre! Masse spenning... Can't wait!
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
oi oi oi nå ble det plutselig veldig spenede
Per aspera ad astra
  • 0
Periso:

Tror en av grunnene til at denne ble mye bedre var at jeg faktisk la litt innsats i dennen. Den forrige delen ble skrevet i reklamepausene i en spennende film jeg så
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
Artig..og jo, nå begynner det å skje ting..

Venter spent på mer..
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
Bra saker det her

Men du kommer nok til å få mange flere bergensere enn bare meg på nakken hvis du ikke lærer deg at vi sier 'eg', og ikke 'æ' (selv om han bare tuller)
  • 0
GOOOOOOOOD
  • 0
The-Gamer:

Jeg er faktisk delvis bergenser og har bodd i bergen, så er kjent med språket og uttaelser. Det er med vilje at jeg har brukt "æ" i flere setninger istedenfor "eg", rett og slett for å forsteke inntrykket
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!