Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

For mer informasjon rundt denne julekalenderen laget av meg, se mine tidligere blogger rundt bloggserien. Denne bloggen handler om forskjellige GR brukere som har inntatt rollene som barnehagebarn.

Dagen starter som en rolig og stille dag i Spillanmelder barnehage. Snøen har lagt seg som et pent lag på barnehagens lekeområde. Julen nærmer seg og barna vet det godt. Veldig godt. Her er en dagbok fra barnehagen "spillanmelder barnehage".

Klokken 08.45

"Ja, vi vet det alle sammen" gjentar igjen Suppeelsker. Sammen med de to barna kommer mannen og damen gående mot porten til spillanmelder barnehage. Mannen ser de nå tydelig, mens solen blender for kvinnen. F0xHunter setter seg sakte opp i vognen sin, og retter synet mot den yngre jenta. Hun labber sakte bortover og merker at hun blir iakttatt.

Samtidig som hun og de andre passerer barna smiler hun til F0xHunter. Småforelsket og fornyød legger han seg ned i vognen og trekker pusten.

"Hu var jo lite fin da! "nærmest roper Suppeelsker." Er du ikke litt gammel for henne da" spør The Zelda Guy. "Du har jo hår som minner om skjegg på haka" fortsetter han. Suppeelsker svarer med sitt favorittsitat: "Du er en bæsj, jeg gjentar en sprut-bæsj" . Han snur seg bort, trakassert av kommentaren.

Stillheten som ble skapt av The Zelda Guys kommentar til Suppeelsker, brytes av en merkelig lyd. Lyden av hjulspinn. En lyd som minner veldig mye om vrikking-med-våte-sko-mot-skolegulvet-knirking.

Kun Litestorm bryr seg. Han følger med når en ny barnevogn runder hjørnet av barnehagen. I vognen ser han en pjokk på deres alder, som manøvrere seg fremover ved å dytte på hjulene som på en rullestol.

"Jeg så henne først!" utbryter han. "Hvem er du" spør Litestorm som fortsatt er skjelven på tanken om at F0xHunter muligens må motta uføretrygd. Mannen i vognen retter blikket skarpt rettet mot Faunvik. Jeg er kEv_91 svarer han, og dere har noe som tilhører meg!"

Hva skjer videre? Hva har faktisk skjedd med F0Xhunter og vet han hvem denne ungen er? Hva ønsker han, og hvem er mannen i den store bilen. Får Suppeelsker kontakt med denne pene nye jenta? Følg med i Paisleys Julekalender, hver eneste dag!
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
HVEM er den nye gutten? Hva vil skje?

Knallbra nok engang Paisley xD Fortsett sånn!
Big Lawls. Very big ones...
  • 0
keep up the good work.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Nå vil jeg gjerne vite hvem disse personene som har brukt 2 episoder på å gå inn en dør er!
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0
Nok en bra del Paisley
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Hvem er jenta? Gleder meg
  • 0
Hvem er kEv_91?

bra, men med et par skriveleifer
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
KamikazeKnut:

Ja, ser det i ettertid. Hadde fryktelig dårlig tid i går, og når en skal skrive en ny del hver eneste dag ender det med at skrivingen går ganske fort.
¨Get out of the way! I got a lan party to go to.
  • 0
*Slettet*

Never mind
Kan det ikke forklares, er det HAX!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!