Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

  • Jeez
  • Jeez
Forige helg tilbrakte jeg i Jönköping, Sverige på episke Dremahack! Anbefales på det sterkeste å dra dit. Jeg fikk prøve WoW Cataclysm (spilte worgen) og fikk prøve Left 4 Dead 2 som var ganske så gøy. Jeg spilte det sammen med en annen da og jeg tviler på at det er like gøy om man spiller det alene, i lengden, men det vet jeg jo ikke sikkert før jeg har prøvd singleplayer :)

Nei, dreamhack er noe av det gøyeste jeg har vært med på. Jeg drar tilbake til Sverige i sommer for å bli med på DHsummer. Har allerede startet å planlegge faktisk >_> Får se om jeg får skaffa meg et 3v3 team denne gangen også. Forige 3v3 turnering gikk skikkelig dårlig, så jeg håper det blir mer seriøst spill til sommeren.

Det var også gøy å møte de jeg har spilt sammen, folk som har vært i mitt wow guild og andre folk fra 'dingblog' :D

...Jaja, jeg sitter på skolen og fryser ballene av meg :<<< æææ. Også har jeg bursdag og sånn idag :)
  • 0
Gratulerer med dagen.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Grattis da, men jeg ble litt skeptisk til bilde når du sa at du fryser ballene av deg
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0
  • Jeez
  • Jeez
Jeg skjønner, men jeg tenkte kanskje det var lettere å forstå hvor kald jeg er elns psn-soldier gah.. Takk strategist!
  • 0
Man vet at man er kald når man fryser av seg baller som man ikke har! hehe

Gratulerer med dagen!
  • 0
  • Jeez
  • Jeez
Words Hazitakina! Takk
  • 0
gratulerer med dagen og dreamhack hørtes gøy ut
Per aspera ad astra
  • 0
Grattis med dagen! Frysing er ikke bra btw!
Decyfered!
  • 0
Gratulerer med dagen, og slik som Faunvik sa, frtsing er ikke bra, spesielt ikke for ballene
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Men om du er jente kan du ikke fryse ballene av deg!
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Gratulerer med dagen da ^^

Hørtes gøy ut og være på dreamhack
  • 0
Gratulerer med dagen, håper du får en fin bursdag

lol, hvorfor sier alle at hun ikke kan fryse ballene av seg, det blir et stort topic xD
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
hah enig mewd 69 big boss 69
Per aspera ad astra
  • 0
Øøh.. Kansje fordi hun utifra bildet å dømme er en jente.. Og som de av oss som fulgte med i timen vet, har jenter IKKE baller, de frøs dem av seg under den kalde krigen.

Gratz on birthday.. Gjetter at Dreamhack er ett slags LAN? Sikkert fett
Fem-stjerners medlem
  • 0
Jeg hadde bursdag i går faktisk xD
Grattis med dagen, da

Fikk du virkelig prøve Cataclysm? Dritfett!
  • 0
Å fryse ballene av seg er ikke å anbefale. spesielt ikke med flytende nitrogen tro meg
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
  • Jeez
  • Jeez
Fattigmann: Dreamhack er verdens største LAN med rundt 13k-14k folk
DoGRoG: Jupp, cataclysm virker som om det blir fett
Hahaha KamikazeKnut!
  • 0
Har aldri vært særlig interresert i WoW, men har ikke prøvd så mye heller da
Høres uansett ut som at dere hadde det morsomt
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
  • 0
GRattiz me dagen da
No Rock'n Roll, without sound in the soul.
  • 0
Gratulerer med dagen!

Kult at du fikk prøve Cataclysm, worgen ser dødskul ut!
Shut Up. Kick Ass.
  • 0
Det er jævli kaldt ute ja
  • 0
Gratulerer med dagen, og bra du tok oppfordringen om å skrive en lenger blogg!
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
  • Jeez
  • Jeez
Ekstremt kaldt :< Og ja, jeg innså at jeg måtte nok skrive litt lenger enn det jeg gjorde på de forige (som jeg sletta ;)
  • 0
  • Smæ
  • Smæ
Begynner å tvile på at du er jente etter å ha lest slutten av denne bloggen
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!