Norsk
Nyeste
Atrás

Blogger

Her kan du kommentere alle brukernes blogger

Vel nå nærmer det seg julen og året er snart slutt, men dette er ikke grunnen til at jeg skriver denne bloggen. Juleblogger er det nok av akkurat nå og flere kommer garantert. Jeg vil bare skrive denne bloggen for å dele et fantastisk år på GR med dere. Jeg har masse å reflektere over på mitt første år som medlem her på Gamereactor. I dag 02.12.09 har jeg vært på denne fantastiske siden et år. Mye har skjedd på dette året og vi faste brukere har delt mye, flotte øyeblikk, triste øyeblikk, erfaringer og diverse annet er noen av tingene vi har delt. Men nå må jeg ikke hale ut tiden mer. Spenn dere fast og bli med meg på en liten reise.

For et år siden var jeg en liten snørrunge(noe jeg egentlig er enda) som ikke ante hva han ville med livet. Jeg var helt elendig til å skrive og med en 2 i norsk var det ikke mange som hadde noe til overs for skrivingen min. Jeg var uvitende om GR og alt jeg visste var at man kunne snakke om spill med folk. På denne tiden var spill min største lidenskap og jeg spilte alt for mange timer om dagen. Jeg gjorde lite lekser og var ikke så veldig mye med venner som jeg burde vært. Etter noen timer på GR skrev jeg min første blogg, en blogg som var liten og stusslig. Jeg husker jeg var skikkelig fornøyd. "Joho, jeg har skrevet noe på fritiden", det ble noe slikt liksom. Ikke lenge etter skrev jeg en anmeldelse som igjen førte til flere anmeldelser. Etter dagene, ukene og månedene som gikk ble jeg stadig flinkere, mye takket gode kommentarer fra folk. Noen av disse skulle vise seg å bli gode venner av meg.Nå elsker jeg å skrive og jeg kan ikke skjønne at det var det jeg likte minst i hele verden. Jeg gjør nesten ikke noe annet enn å skrive og min største lidenskap har nå blitt skrivingen. Jeg liker å skrive alt, enten det er dikt, noveller, blogger eller anmeldelser. Det å kunne dele noe man har lagt mye jobb inn i med andre folk er rett og slett bare fantastisk. Som sagt GR har gjort mye for meg. Jeg har gått fra en sterk 2 til nå å ha en svak 5 i norsk og det er en stor forandring på et år. Jeg skal ikke legge skjul på at jeg er litt stolt over meg selv og at jeg etter 16 år endelig har funnet ut av hva jeg vil gjøre med livet mitt, nemlig skriving. På et år har jeg jobbet knallhardt og når jeg nå skriver er jeg stolt og samtidig sjokkert over hva som har skjedd. All jobbingen har lønt seg.

Espectro er navnet jeg bruker her på Gamereactor og Espectro er et navn som man kan forbinne med mye. Mange vil kanskje forbinne nicket mitt med en drittsekk som ikke kan skrive, mens en annen vil tenke; "Å ja, det er han som har skrevet så sykt mye og som er så hyggelig". Det er sikkert mange forskjellige meninger om meg og det er egentlig bra. Jeg prøver å reflektere den jeg er over i skrivingen min, men man blir jo aldri helt lik der som man er i virkeligheten. Som brukeren Espectro har jeg vokst og jeg har blitt en norsk-geek takket være Espectro. På min korte tid som denne brukeren har jeg klart å skrive 90 blogger(med denne) og 31 anmeldelser. Skal også legge ut en anmeldelse om noen minutter så da blir det 32 anmeldelser og 90 blogger på et år. Dette er noe jeg er ganske fornøyd med.

Gamereactor har vokst på dette året som jeg har tilbrakt her. Mye har skjedd både på godt og vondt og jeg tenkte vi skulle se litt på noen episoder jeg husker godt både fra mitt liv på GR og fra hendelser/perioder som har skjedd på siden. Det har skjedd mye på et år, men jeg nevner bare noen ting som jeg kommer på i farten. Her er noen punkter jeg føler for å vise dere:

-Min gode venn Thence sine blogger som fikk meg til å le, dessverre sluttet han på GR ganske tidlig dette året. Men jeg husker godt de gode bloggene. Det var takket være han at jeg startet å være på GR. Han åpnet døren for meg og jeg gikk rett inn uten å se meg tilbake.

-Jeg skrev hat-bloggen om WoW noe jeg den dag i dag skammes ekstremt over. Dette er en av de dummeste og mest respektløse tingene jeg noen gang har gjort. Jeg kan ikke tilgi meg selv for dette. Men jeg var ung og dum og lærte etter et par blogger til.

-Jeg husker godt en periode der det var fult kaos her på siden. Folk skrev blogger og anmeldelser hele tiden og det var alltid noe nytt å lese. Denne perioden er noe jeg savner. Nå er det en ganske god blanding her på siden. Noen ganger er det mye nytt å lese, mens andre ganger ikke.

-Om det er en periode jeg husker veldig godt så er det perioden der enkelte brukere var slemme mot alle. Dette er ikke så alt for lenge siden, men heldigvis har tidene endret seg. Jeg husker at enkelte bruker hakket ned på andre og sa ting som kunne såre dem. Jeg fikk blant annet gjennomgå ganske hard i noen blogger og anmeldelser.

- En av de litt nyere hendelsene er at Carl Thomas sluttet i jobben som redaksjonssjef. Dette var selvfølgelig veldig trist, men vi fikk inn en god erstatning nemlig Magnus. En veldig god erstatning etter min mening.

Det har vært et flott år på GR og jeg har blitt kjent med mange fantastiske personer. Gamereactor betyr mye for og jeg håper å kunne tilbringe mange år til på denne fantastiske siden med alle disse fantastiske folkene. Vi har blitt en stor familie og jeg ønsker dere alt godt.

God jul og godt nyttår alle sammen!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
God jul og godt nyttår til deg å

sorry men jeg har "kan ikke lese en så lang blogg syken" den kan være dødelig hvis jeg ikke tar medisinen min
"............." - Link (TLOZ)
  • 0
Bra blogg!

God jul til deg også espectro
"I'll rather be hated for who i am, than loved for who im not" Kurt Cobain
  • 0
super smash: Haha, da får vi vel finne opp en kur da.

Ja god jul og godt nyttår til dere også!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Gratulerer med ettårsdagen!
Som sagt markerer ikke jeg min dag noe spesielt mye, grunnet datoen, men du har all grunn til å gjøre det, gratulerer nok en gang!

Men tror du mener "mest respektløse". Virker litt feil med "urespektløse"
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Tusen takk, DSN!

Hehe, skal rette litt på det ja. Forresten så skrives nok med en k, eller tar jeg feil?
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Super blogg!!
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Takker!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Ups, gikk litt fort i svingene der, ja
Bra vi retter på hverandre
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kult å lese igjennom, du skriver veldig godt!
Fant et par skrivefeil:

"Gamereactor har vokst på dette året som jeg har tilbrakt her. Mye har skjedd både på godt og ondt og jeg tenkte vi skulle se litt på noen episoder jeg husker godt både fra mitt liv(GR-liv selvfølgelig) og fra hendelser/perioder som har skjedd på siden(som jeg husker godt)."

Godt og vondt. Parantes-feilen ser du nok

Planlegger å poste tentamene mine her når jeg får dem tilbake, da får du nok litt å lese.
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Jeg tror jeg kjøper en helt ny smukk og noen behagelige bleier som ettårsgave

Super blogg! Heldigvis har jeg ikke Super Smash's sin "alvorlige" sykdom
Steffen Per Dybdahl Høe.
  • 0
DSN: Hehe, ja det er fint!

XXassassinXX: Ser begge feilene og jeg må si som DSN sa: "Gikk litt fort i svingene"
Uansett så takker jeg og fint at flere ser feilene.

Periso: Hehe, hørtes deilig ut det ja.
Takk for tilbakemeldingen!
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Grattis Espectro!

Du er en av GRs viktigste brukere, du skriver spennende og oppfinnsomme blogger, gode anmeldelser og alt annet + at du er flink til å gi tilbakemeldinger og komme med ulike synspunkter osv. Er helt enig i at du har utvikla deg noe sinnsykt
Reporter- " What do you feel when you shoot a terrorist?" Marine- "Recoil"
  • 0
Kjempefint å se at mange trives her, og jeg vil absolutt si at du bidrar veldig positivt til å komme med nytt lesestoff på denne siden. Bra at du også får noe ut av det, i form av god norskkarakter i tillegg til glede.
Gratulerer med dagen!
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
BlueDaf:
Oi, BlueDaf, det var virkelig en flott kommentar. Tusen takk!

Det er rørende å høre slike ord og at du ser på meg som en av GRs viktigeste brukere treffer meg i hjertet.

Petrol:
Takk, Petrol! Jeg gjør mitt beste for å trives og for å få andre til å trives.
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Vanskelig å tru at du hadde 2 i norsk!

Grattis med 1-års jubileum!
Decyfered!
  • 0
"Å ja, det er han som har skrevet så sykt mye og som er så hyggelig"

Dette mener jeg!

Ingen på hele gamereactor eller noen andre kan si at du ikke har blitt bedre til å skrive både anmeldelser, noveller og blogger! Nå er det mye lettere å lese, både pågrunn av mindre skrivefeil, men også ikke minst skildringer og lignende!
For meg er du den viktigste brukeren på Gamereactor, siden du er den jeg virkelig har blitt kjent med. Mange hyggelige msn samtaler som jeg håper blir litt mer gjennopplivd nå i jula, huff dette høres homofilt ut...

Gratulerer!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Awrite, nå veit jeg ikke hvor lenge JEG har vært på GR, men det har vel bikket et år nå?

Uansett, grattis med dagen ^^
Utviklingen din har vært skremmende egentlig, men når du ser på det så har du fortsatt litt igjen. Du skriver enda veldig lite variert.

Eksempel: "Jeg gjør nesten ikke noe annet enn å skrive og min største lidenskap har nå blitt skrivingen. Jeg liker å skrive alt, enten det er dikt, noveller, blogger eller anmeldelser."

Du må være enig i at ordet skrive ble brukt litt for ofte, og egentlig sier du det samme på ei setning som du gjør i alle setningene der x)

Men til tross at du har litt å ta tak i, så har du hatt ei utvikling som er utrolig bra. Nå er jo jeg klar over at jeg har vært en faktor, i større eller mindre grad, til at du har blitt bedre, så som "lærer" må jeg si meg fornøyd x)

Takk for et hyggelig år, Espectro. Måtte det bli et par til da :3
Hva er det egentlig som definerer deg?
  • 0
Faunvik:
Hehe, ja det kan man jo si.
Tusen takk for gratulasjonen!

Joeymacflow:
Tusen takk, det var virkelig noe mektige og store ord. De setter seg fast i brystet på meg. Jeg kan ikke annet enn å takk om og om igjen for dine varme ord. Det betyr mye å få høre slike ord fra folk.

Må nok ta en samtale eller to snart ja.

jonaskram:
Den setningen du pirket på der Kram var ikke så ille etter min mening, men jeg skjønner hva du mener. Det er et av mine største problemer når det kommer til skrivingen. Men skal nok bli bedre der også.

Tusen takk for dine varme ord og som nevnt noen ganger før så er dette noe jeg setter pris på.

Takk for et hyggelig år du også
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Veldig gledelig å lese at du har gått så mye opp i karakter. Jeg er helt enig. GR er et fint sted der du kan skrive om spill. Det beste faktisk. Og det er ingen som rakker ned på deg. Håper GR kan fortsette å hjelpe deg videre.
Alle barna hadde en kul signatur, untatt psn-soldier...........
  • 0
Gratulerer så mye med ettårsdagen din! Har vært her i over ett år, men har ikke laget en blogg om det eller noe, og jeg tror det er "litt" vel forseint å lage det nå(ble "ett år" den 22. September ).

Men du får ha en god jul og et godt nyttår du også!
  • 0
psn-soldier:
Hehe, og der er deilig å skrive at jeg har gått så mye opp i karakter. GR er det beste ja, og jeg håper at flere lærer mye i sin tid her.

DoGRoG:
Takk!

Er nok litt seint ja, men man må jo ikke lage en slik blogg da. ^^
what motivates a man to confront the challenges that must of us would run from? ... The answer, is love.
  • 0
Gratulerer så mye med bursdagen! For meg er du en flink anmelder, og du kan virkelig skrive!

Ser frem til enda et år med masse skriverier fra deg!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
God jul, og de greiene der. Nice blogg!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
God jul, og grattis med dagen Espectro!
Unfortunately, the atmosphere was a facade. Not once did my own daughter looked me in the eye. Oh, the food? Tasted like blood...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!